8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
W poradniku do gry przygodowej Nightmares from the Deep: The Siren’s Call znajdziesz kompletny i niezwykle szczegółowy opis przejścia wszystkich rozdziałów. Poza solucją gry, poradnik zawiera również opisy zagadek i wszystkich znajdziek.
Nightmares from the Deep: The Siren’s Call - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Kontynuacja doskonale przyjętej polskiej gry przygodowej z zagadkami typu „ukryte obiekty”. Ponownie wcielamy się w postać właścicielki muzeum, która daje się wciągnąć w wir nowej przygody. Tym razem postaramy się odkryć sekrety tajemniczego pirackiego artefaktu.
Gra Nightmares from the Deep: The Siren's Call, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 34
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1356
1 - An Unexpected Guest
2 - Boats Away
3 - Beneath the town
4 - The Labyrinth
5 - The Shipwreck cemetery
6 - The Lighthouse
7 - Find Calliope
8 - Get Kraken!
The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda)
Golden Octopi
Silver parrots
Brass sea horses
Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 4/5
Rozdział 6
Rozdział 7
Rozdział 8
Rozdział bonusowy
Ukryte przedmioty
Poradnik do gry Nightmares from the deep: The Siren's Call zawieraszczegółowy opis przejścia każdego rozdziału orazopis wszystkich zagadek i znajdziek zawartych w grze.
W poradniku zostały użyte poniższe oznaczenia kolorystyczne:
pomarańczowy:
postacie
zielony:
przedmioty
pogrubienie
: nazwy lokacji
pogrubienie + kursywa:
odnośnik do podrozdziału Zagadki
kursywa:
odnośnik do podrozdziału
Ukryte przedmioty
[cyfra]
: odniesienie do ilustracji
Skrót HOP wielokrotnie używany w tekście oznacza Hidden Object Puzzle. Z racji, iż zagadki tego typu, polegające na znalezieniu ukrytych przedmiotów są losowe to ich rozwiązania nie zostały ujęte w owym poradniku. Te z nich, które losowe nie są zostały umieszczone w podrozdziale Ukryte przedmioty.
Norbert "Norek" Jędrychowski (www.gry-online.pl)
Grę rozpoczynamy w swoim biurze. Kliknij na interkom[1], a następnie wysłuchaj swojego gościa, po czym pozwól mu wejść.
Przejdź do korytarza i porozmawiaj z mężczyzną w żółtym płaszczu.[1] Następnie podejdź do szafki i zabierz z niej klucze.[2]
Wróć do biura i użyj kluczy do otwarcia szuflady[1]. Zabierz nożyczki i wróć do swojego gościa.
Użyj nożyczek, aby rozciąć paczkę[1], a następnie ją otwórz.
Ponownie podejdź do szafki z której zabrałeś klucze[1] i zza rozbitej szyby weź trójkątny artefakt[2], który umieść w paczce.
Teraz pora na puzzle (Rozdział 1: Układanka). Po rozwiązaniu tej zagadki otwórz paczkę i zabierz z niej statuetkę ośmiornicy.
Objective completed: Late package
Po krótkim przerywniku budzimy się w łodzi. Porozmawiaj z rybakiem[1].
Po dopłynięciu do brzegu zabierz z łódki po prawej wiosło[1] i podążaj za swoim towarzyszem[2]. W korytarzu pomóż mu barykadować drzwi (dwukrotnie wciśnij LPM na stojącej szafie aby ją przesunąć).
Do podparcia drugiej, leżącej szafy, użyj wiosła[1]. Podążaj za towarzyszem na górę, do sypialni[2].
Przy próbie przedostania się do sypialni wybuchnie pożar, który musisz ugasić. W tym celu zabierz z płaszcza po prawej stronie pokrywkę, a z szafki po lewej, za pomocą wiosła, węża gaśniczego. Wróć do przystani, użyj pokrywki[1] i węża[2] na pompie z wodą[3]. Odkręć wodę i wróć do domu.
Z pomocą węża ugaś pożar[1].
Objective completed: Defend the house
Udaj się po schodach do sypialni. Odsuń zasłonę[1] i porozmawiaj z Calliope[2]. Weź od niej Golden Fish.
Objective completed: Meet Calliope
Po rozmowie udaj się na balkon, gdzie będziesz świadkiem krótkiego filmiku.
Po ataku ośmiornicy nasz kompan jest w złym stanie[1] i