7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry Lost Planet 3 zawiera dokładny opisz wszystkich elementów gry. Znajdziesz w nim szczegółowy opis przejścia każdej z głównych misji oraz każdego z zadań dodatkowych. Dalsza jego część zawiera lokalizację wszystkich znajdziek dostępnych w grze, wraz z ich opisem (dzienniki audio i tekstowe, bestiariusz oraz miejsca pobytu unikalnych albinosów taarka).
Poradnik do Lost Planet 3 zawiera:
Poradnik do gry Lost Planet 3 to szczegółowa solucja zarówno głównego wątku fabularnego, jak i zadań pobocznych. W poradniku znalazł się również opis dostępnych w grze znajdziek takich jak dzienniki audio, tekstowe, bestiariusz oraz albinosy taarka.
Lost Planet 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 47
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1369
Prolog
Misja 1 - Uratuj Laroche'a
Misja 2 - Pierwszy posterunek termalny
Misja 3 - Stacja przekaźnikowa
Misja 4 - Nieznana Struktura
Misja 5 - Pomoc dla Zapomnianych
Misja 6 - Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru
Misja 7 - Odczyty podczas burzy
Misja 8 - Gorevorgg i Nushi
Misja finałowa - Powstrzymanie Isenberga i sił NEVECU
Dzienniki audio
Dzienniki tekstowe
Bestiariusz
Taarki albinosy
W poradniku do gry Lost Planet 3 znajdziesz szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji oraz zadań dodatkowych. Dalsza jego część zawiera lokalizację wszystkich znajdziek dostępnych w grze, wraz z ich opisem (dzienniki audio i tekstowe, bestiariusz oraz miejsca pobytu unikalnych albinosów taarka).
W poradniku użyto następujących oznaczeń:
kolor brązowy
: odnosi się do nazw postaci,
kolor zielony
: oznacza przedmioty (np.
dzienniki
),
kolor pomarańczowy
: tym kolorem zaznaczone są wszystkie potwory i ich odmiany,
pogrubienie
: odnosi się do nazw lokacji,
pogrubienie
+
kursywa
: odsyłacz do innego działu poradnika,
[klawisz]
: oznacza klawisz, którym wykonujemy daną akcję (
UWAGA
: Podane w nawiasach kwadratowych klawisze akcji odnoszę się do
domyślnych ustawień sterowania
).
W grze nie występuje "sztuczny" podział na misje (jak np. w serii GTA). Prezentowany w tym poradniku podział powstał ze względu na rozdzielenie poszczególnych misji, czy to za pomocą przerywników filmowych, czy możliwości "odpoczynku" pomiędzy nimi np. przebywając w bazie.
Norbert "Norek" Jędrychowski (www.gry-online.pl)
Oto kilka porad, które mogą okazać się przydatne podczas rozgrywki:
Podczas walki generalnie prawie
zawsze
powinieneś pozostawać w ruchu. Nie daj podchodzić przeciwnikom zbyt blisko, gdyż ich ataki mogą okazać się zabójcze. W większej ilości nawet
sepie
stanowią duże zagrożenie.
Używaj granatów. W wielu przypadkach okażą się najlepszą bronią przeciwko
akridom
.
Podczas walk z większymi, opancerzonymi
akridami
, pamiętaj, aby unikać ich ataków za wszelką cenę. Dodatkowo dobrze wykonany unik pozwali Ci na
ostrzał pomarańczowego
obszaru
, który jest wrażliwy na ataki. Celnie rzucony granat unieruchamia na chwilę większe potwory, pokroju
tangaanta
czy
sieragza
, dając chwilę np. na uzupełnienie amunicji.
W walce ze
strażnikami-samicami
warto chować się za osłonami i stamtąd prowadzić ogień. Uważaj jednak na
strażników-samce
, którzy będą chcieli Cię zajść z boku i zaatakować z bliska.
Amunicję możesz uzupełniać przy swoim mechu.
Zbieraj
T-energię
oraz
unikalne komponenty
. Ta pierwsza pozwoli Ci na zakup i ulepszanie broni, zaś za komponenty otrzymasz ulepszenia do swojego mecha.
Jeśli brakuje Ci wspomnianych komponentów możesz wymienić na nie
T-energię
u kwatermistrza, w
Hangarze
, na poziomie pierwszym. Ze jeden komponent przyjdzie Ci zapłacić 2000
T-energii
.
Jeśli z kolei brakuje Ci
T-energii
stawiaj posterunki termalne, które po pewnym czasie będziesz mógł opróżniać, zgarniając lokalną walutę (miejsca, w których możesz stawiać posterunki są podane w rozdziale
Zadania poboczne
).
Odwiedzaj co jakiś czas kwatermistrza w
Hangarze
, aby zdobyć nowe bronie. Możesz je również zakupić w sklepie w
Obozie Zapomnianych
.
Możesz ulepszać swoją broń. Zrobisz to u kwatermistrza. Warte uwagi jest np. zwiększenie ilości granatów, które możesz nosić i powiększony magazynek.
Po odnalezieniu wszystkich unikalnych albinosów (patrz
Znajdźki
) w
Obozie Zapomnianych
będziesz mógł dokonać ulepszenia swojego kombinezonu. Zwiększona regeneracja może się przydać w niektórych przypadkach.
Korzystając z szybkiej podróży zaoszczędzisz sporo czasu.
Nie jedz śniegu :)
Grę rozpoczynamy jako rozbitek na mroźnej i nieprzyjaznej planecie Akrid. Naszym pierwszym zadaniem jest odnalezienie transpondera, ruszaj więc za znacznikami. Dojdziesz do miejsca w którym otrzymasz broń. Zastrzel z niej pierwszego akrida. Podążaj dalej jedyną możliwą drogą, aż wpadniesz do miejsca w którym sepii będzie trochę więcej.
Zastrzel je wszystkie, nie sprawią żadnych problemów, a i amunicji Ci nie zabraknie. Dotrzyj do miejsca, gdzie znajduje się transponder i weź go. Nastąpi krótki przerywnik, w którym możesz podziwiać akridy biegnące w Twoją stronę (możesz też do nich strzelać). Po chwili czeka Cię sekwencja QTE. Wciskaj odpowiedni klawisz [F], aby odrzucić przeciwnika. Nie musisz się zbytnio martwić, po chwili przybędzie odsiecz w postaci wielkiego mecha, za którym podążaj.
Po krótkim przerywniku filmowym nastąpi kolejny atak potworów. Strzelaj do nich i zbieraj zostawioną przez nie T-energię. Chwile później będziesz musiał naprawić mechanizm - podejdź więc do miejsca, które będzie wskazywał znacznik i przytrzymaj klawisz odpowiadający za naprawę [V]. Po udanej naprawie wskakuj na pokład.
Po przerywniku filmowym otrzymasz nowe zadanie - porozmawiać z mechanikiem. Zanim to jednak zrobisz możesz pokręcić się trochę po pokładzie, np. w poszukiwaniu dzienników (rozdział Znajdźki). Ostatecznie udaj się do windy i zjedź na poziom 1 (poziom piwniczny). Porozmawiaj tam z mechanikiem, Olą. Następnie uzbrój się w nóż u kwatermistrza, znajdującego się na tym samym poziomie.
Po