Lost Planet 3 - poradnik do gry - Norbert "Norek" Jędrychowski - ebook
PROMOCJA

Lost Planet 3 - poradnik do gry ebook

Norbert "Norek" Jędrychowski

4,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Lost Planet 3 zawiera dokładny opisz wszystkich elementów gry. Znajdziesz w nim szczegółowy opis przejścia każdej z głównych misji oraz każdego z zadań dodatkowych. Dalsza jego część zawiera lokalizację wszystkich znajdziek dostępnych w grze, wraz z ich opisem (dzienniki audio i tekstowe, bestiariusz oraz miejsca pobytu unikalnych albinosów taarka).

Poradnik do Lost Planet 3 zawiera:

  • Opis przejścia misji głównych oraz zadań pobocznych
  • Położenie dzienników audio i tekstowych
  • Bestiariusz opisujący napotykanych przeciwników
  • Lokalizację albinosów taarka

Poradnik do gry Lost Planet 3 to szczegółowa solucja zarówno głównego wątku fabularnego, jak i zadań pobocznych. W poradniku znalazł się również opis dostępnych w grze znajdziek takich jak dzienniki audio, tekstowe, bestiariusz oraz albinosy taarka.

Lost Planet 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 7 - Odczyty podczas burzy (Opis przejścia)
  • Misja 4 - Nieznana Struktura (Opis przejścia)
  • Misja 8 - Gorevorgg i Nushi (Opis przejścia)
  • Misja 3 - Stacja przekaźnikowa (Opis przejścia)
  • Misja finałowa - Powstrzymanie Isenberga i sił NEVECU (Opis przejścia)
  • Zadania poboczne
  • Misja 6 - Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru (Opis przejścia)
  • Misja 5 - Pomoc dla Zapomnianych (Opis przejścia)
  • Taarki albinosy (Znajdźki)
  • Bestiariusz (Znajdźki)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 47

Oceny
4,0 (1 ocena)
0
1
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Lost Planet 3poradnik do gry

autor: Norbert "Norek" Jędrychowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1369

[email protected]

Spis treści

Lost Planet 3 - poradnik do gry

Garść porad

Opis przejścia

Prolog

Misja 1 - Uratuj Laroche'a

Misja 2 - Pierwszy posterunek termalny

Misja 3 - Stacja przekaźnikowa

Misja 4 - Nieznana Struktura

Misja 5 - Pomoc dla Zapomnianych

Misja 6 - Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru

Misja 7 - Odczyty podczas burzy

Misja 8 - Gorevorgg i Nushi

Misja finałowa - Powstrzymanie Isenberga i sił NEVECU

Zadania poboczne

Znajdźki

Dzienniki audio

Dzienniki tekstowe

Bestiariusz

Taarki albinosy

Lost Planet 3 - poradnik do gry

W poradniku do gry Lost Planet 3 znajdziesz szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji oraz zadań dodatkowych. Dalsza jego część zawiera lokalizację wszystkich znajdziek dostępnych w grze, wraz z ich opisem (dzienniki audio i tekstowe, bestiariusz oraz miejsca pobytu unikalnych albinosów taarka).

W poradniku użyto następujących oznaczeń:

kolor brązowy

: odnosi się do nazw postaci,

kolor zielony

: oznacza przedmioty (np.

dzienniki

),

kolor pomarańczowy

: tym kolorem zaznaczone są wszystkie potwory i ich odmiany,

pogrubienie

: odnosi się do nazw lokacji,

pogrubienie

+

kursywa

: odsyłacz do innego działu poradnika,

[klawisz]

: oznacza klawisz, którym wykonujemy daną akcję (

UWAGA

: Podane w nawiasach kwadratowych klawisze akcji odnoszę się do

domyślnych ustawień sterowania

).

W grze nie występuje "sztuczny" podział na misje (jak np. w serii GTA). Prezentowany w tym poradniku podział powstał ze względu na rozdzielenie poszczególnych misji, czy to za pomocą przerywników filmowych, czy możliwości "odpoczynku" pomiędzy nimi np. przebywając w bazie.

Norbert "Norek" Jędrychowski (www.gry-online.pl)

Garść porad

W grze niejednokrotnie spotkamy miejsca pełne akridów.

Oto kilka porad, które mogą okazać się przydatne podczas rozgrywki:

Podczas walki generalnie prawie

zawsze

powinieneś pozostawać w ruchu. Nie daj podchodzić przeciwnikom zbyt blisko, gdyż ich ataki mogą okazać się zabójcze. W większej ilości nawet

sepie

stanowią duże zagrożenie.

Używaj granatów. W wielu przypadkach okażą się najlepszą bronią przeciwko

akridom

.

Podczas walk z większymi, opancerzonymi

akridami

, pamiętaj, aby unikać ich ataków za wszelką cenę. Dodatkowo dobrze wykonany unik pozwali Ci na

ostrzał pomarańczowego

obszaru

, który jest wrażliwy na ataki. Celnie rzucony granat unieruchamia na chwilę większe potwory, pokroju

tangaanta

czy

sieragza

, dając chwilę np. na uzupełnienie amunicji.

W walce ze

strażnikami-samicami

warto chować się za osłonami i stamtąd prowadzić ogień. Uważaj jednak na

strażników-samce

, którzy będą chcieli Cię zajść z boku i zaatakować z bliska.

Amunicję możesz uzupełniać przy swoim mechu.

Zbieraj

T-energię

oraz

unikalne komponenty

. Ta pierwsza pozwoli Ci na zakup i ulepszanie broni, zaś za komponenty otrzymasz ulepszenia do swojego mecha.

Jeśli brakuje Ci wspomnianych komponentów możesz wymienić na nie

T-energię

u kwatermistrza, w

Hangarze

, na poziomie pierwszym. Ze jeden komponent przyjdzie Ci zapłacić 2000

T-energii

.

Jeśli z kolei brakuje Ci

T-energii

stawiaj posterunki termalne, które po pewnym czasie będziesz mógł opróżniać, zgarniając lokalną walutę (miejsca, w których możesz stawiać posterunki są podane w rozdziale

Zadania poboczne

).

Odwiedzaj co jakiś czas kwatermistrza w

Hangarze

, aby zdobyć nowe bronie. Możesz je również zakupić w sklepie w

Obozie Zapomnianych

.

Możesz ulepszać swoją broń. Zrobisz to u kwatermistrza. Warte uwagi jest np. zwiększenie ilości granatów, które możesz nosić i powiększony magazynek.

Po odnalezieniu wszystkich unikalnych albinosów (patrz

Znajdźki

) w

Obozie Zapomnianych

będziesz mógł dokonać ulepszenia swojego kombinezonu. Zwiększona regeneracja może się przydać w niektórych przypadkach.

Korzystając z szybkiej podróży zaoszczędzisz sporo czasu.

Nie jedz śniegu :)

Opis przejścia

Prolog

Pierwsze kroki Jima.

Grę rozpoczynamy jako rozbitek na mroźnej i nieprzyjaznej planecie Akrid. Naszym pierwszym zadaniem jest odnalezienie transpondera, ruszaj więc za znacznikami. Dojdziesz do miejsca w którym otrzymasz broń. Zastrzel z niej pierwszego akrida. Podążaj dalej jedyną możliwą drogą, aż wpadniesz do miejsca w którym sepii będzie trochę więcej.

Komitet powitalny już czeka.

Zastrzel je wszystkie, nie sprawią żadnych problemów, a i amunicji Ci nie zabraknie. Dotrzyj do miejsca, gdzie znajduje się transponder i weź go. Nastąpi krótki przerywnik, w którym możesz podziwiać akridy biegnące w Twoją stronę (możesz też do nich strzelać). Po chwili czeka Cię sekwencja QTE. Wciskaj odpowiedni klawisz [F], aby odrzucić przeciwnika. Nie musisz się zbytnio martwić, po chwili przybędzie odsiecz w postaci wielkiego mecha, za którym podążaj.

Sepie w natarciu.

Po krótkim przerywniku filmowym nastąpi kolejny atak potworów. Strzelaj do nich i zbieraj zostawioną przez nie T-energię. Chwile później będziesz musiał naprawić mechanizm - podejdź więc do miejsca, które będzie wskazywał znacznik i przytrzymaj klawisz odpowiadający za naprawę [V]. Po udanej naprawie wskakuj na pokład.

Witaj na pokładzie.

Po przerywniku filmowym otrzymasz nowe zadanie - porozmawiać z mechanikiem. Zanim to jednak zrobisz możesz pokręcić się trochę po pokładzie, np. w poszukiwaniu dzienników (rozdział Znajdźki). Ostatecznie udaj się do windy i zjedź na poziom 1 (poziom piwniczny). Porozmawiaj tam z mechanikiem, Olą. Następnie uzbrój się w nóż u kwatermistrza, znajdującego się na tym samym poziomie.

Nasz mech to niczego sobie cacko.

Po