Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry - Michał "Kwiść" Chwistek - ebook

Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry ebook

Michał "Kwiść" Chwistek

0,0

Opis

Poradnik do The Amazing Spider-Man to bardzo szczegółowy a także bogato ilustrowany opis przejścia misji głównych oraz dodatkowych. Tekst zawiera ponadto dokładne opracowanie sekretów wraz ze znajdźkami, a także drobiazgowe mapy.

Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Lista Strojów (Stroje Spider-Mana)
  • 01 - Oscorp Is Your Friend (Opis przejścia)
  • 12 - Where Crawls the Lizard? (Opis przejścia)
  • Mapy (Strony komiksów)
  • 03 - "In the Shadow of Evils Past" - Nagrania, Magazyny, Instrukcje (Znajdźki)
  • 02 - Escape Impossible (Opis przejścia)
  • Mapa (Misje dodatkowe)
  • 3 - Water Treatment Facility (Misje dodatkowe)
  • Lista zadań (Zadania poboczne)
  • 07 - Spidey to the Rescue - człowiek-skorpion (Opis przejścia)

Informacja o grze

The Amazing Spider-Man to stworzona przez kanadyjskie studio Beenox gra akcji z Człowiekiem-Pająkiem w roli głównej, bazująca na filmie w reżyserii Marka Webba. Wcielając się w komiksowego superbohatera gracze przemierzają Nowy Jork skacząc po budynkach i walcząc z licznymi przeciwnikami.

Gra The Amazing Spider-Man, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, Wii, NDS, 3DS, PC, WiiU, PSV. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 83

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



NiesamowitySpider-Manporadnik do gry

autor: Michał "Kwiść" Chwistek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1255

[email protected]

Spis treści

Poradnik do gry - Niesamowity Spider-Man

Opis przejścia

01 - Oscorp Is Your Friend

02 - Escape Impossible

03 - In the Shadow of Evils Past - archiwa Oscorps

03 - In the Shadow of Evils Past - tablet Connorsa

04 - The Thrill of the Hunt - kanały

04 - The Thrill of the Hunt - zmutowana bestia

05 - To Smash the Spider

06 - Smythe Strikes Back - komputery i roboty

06 - Smythe Strikes Back - lasery i promienie

07 - Spidey to the Rescue - generatory

07 - Spidey to the Rescue - człowiek-skorpion

08 - Outbreaks and Breakouts

09 - The Spider-Slayer

10 - Spider-Man No More! - doktor Connors

10 - Spider-Man No More! - reaktor

11 - If This Be My Destiny

12 - Where Crawls the Lizard?

Misje dodatkowe

Mapa

1 - Train Docking Station

2 - St. Gabriel's Bank

3 - Water Treatment Facility

Zadania poboczne

Lista zadań

Photo Articles

Strony komiksów

Mapy

Znajdźki

01 - Oscorp Is Your Friend - Nagrania

02 - "Escape Impossible"

03 - "In the Shadow of Evils Past" - Nagrania, Magazyny, Instrukcje

03 - "In the Shadow of Evils Past" - Części technologii, Zdjęcia

04 - "The Thrill of the Hunt"

06 - Smythe Strikes Back - Nagrania, Magazyny, Instrukcje

06 - Smythe Strikes Back - Części technologii, Zdjęcia

07 - Spidey to the Rescue - Nagrania, Magazyny, Instrukcje

07 - Spidey to the Rescue - Części technologii, Zdjęcia

10 - Spider-Man No More! - Nagrania, Magazyny

10 - Spider-Man No More! - Instrukcje, Części technologii

10 - Spider-Man No More! - Zdjęcia

11 - If This Be My Destiny

12 - Where Crawls the Lizard?

Train Docking Station

St. Gabriel's Bank

Water Treatment Facility

OSCORP Secret Lab 1

OSCORP Secret Lab 2

OSCOPR Secret Lab 3

OSCORP Secret Lab 4

Stroje Spider-Mana

Lista Strojów

Poradnik do gry - Niesamowity Spider-Man

Poradnik do The Amazing Spider-Man zawiera szczegółowy i bogato ilustrowany opis przejścia misji głównych oraz dodatkowych, a także:

Lokalizację wszystkich

magazynów, części technologii, instrukcji, nagrań oraz rzeczy do sfotografowania

;

Dział poświecony dostępnym w grze

zadaniom pobocznym

, wraz z opisem i lokalizacją

misji reporterskich

;

Sposoby odblokowania wszystkich

strojów Spider-Mana oraz jego urodzinowej czapki

;

Mapy, na których zostało zaznaczonych

700 stron komiksów!

Michał "kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

01 - Oscorp Is Your Friend

01 - Oscorp Is Your Friend

Po rozpoczęciu gry będziesz automatycznie podążał za Gwen, mogąc jedynie obracać kamerą przy pomocy prawej gałki analoga.

Gdy wreszcie otrzymasz kontrolę nad postacią, przytrzymaj RB, żeby wejść w tzw. Web Rush.

Puszczenie przycisku spowoduje błyskawiczne przeniesienie we wskazane miejsce. Uratujesz w ten sposób swoją przyjaciółkę.

Trzymając ja na plecach musisz biec przed siebie, przechodząc przez kolejne otwierające się wrota. Aby wykonać skok, wciśnij A.

Za pomieszczeniem z uderzającymi o szybę robotami, skręć w lewo i podnieś leżący za drzwiami Audo Evidence. Lokalizację pozostałych znajdziek opisano w poświęconym im dziale poradnika.

Kawałek dalej dotrzesz do dziury, którą musisz przeskoczyć. Przytrzymaj w tym celu RT, a następnie kieruj postacią za pomocą analoga.

Za drugą tego typu dziurą zostaniesz zaatakowany przez oddział pająków. Zeskocz wtedy na dół i pokonaj przeciwników, wciskając w odpowiednich momentach X (atak) orazY (unik).

Gdy walka dobiegnie końca, będziesz mógł wrócić do Gwen. Zabierz ją ponownie na plecy przyciskiem Y, a następnie przejść przez drzwi na dole z prawej.

Korytarz zaprowadzi cię do pokoju z laserami. Użyj tam stojącego niedaleko komputera, który otwiera drzwi i przy pomocy Web Rusha przeskocz przez dziurę w systemie bezpieczeństwa (lewy górny róg).

Musisz tak wycelować w otwartą przestrzeń, by pojawił się żółty obraz Spider-Mana, a następnie przytrzymać i puścić RB.

Po drugiej stronie znajdziesz pomieszczeni z dużą turbiną. Zatrzymaj ją strzelając pociskami z pajęczyny (szybko wciskaj B). Gdy stanie, przeskocz na drugą stronę przy pomocy Web Rusha.

Podobnie uporaj się z drugim wiatrakiem i korzystając z Web Rusha, użyj stojącego kawałek dalej komputera. Otworzysz w ten sposób drzwi za ścianą z laserów.

Przeskocz szybko na drugą stronę przez dziurę z lewej, a następnie wejdź do otworu wentylacyjnego umieszczonego nad zamkniętymi drzwiami (RB).

Tunel zaprowadzi cię do pomieszczenia z robotami. Na początku starcia wciśnij LB, by wycofać się na ścianę.

Stamtąd będziesz mógł wykonać strzał pajęczyną (RB), by następnie kontynuować walkę w normalny sposób. Im więcej ciosów wyprowadzisz bez otrzymania obrażeń, tym więcej otrzymasz punktów doświadczenia.

Po zakończeniu starcia pobiegnij przed siebie po Gwen, a następnie wróć do pomieszczenia, gdzie odbyła się walka. Kawałek dalej jest łóżko, na którym musisz położyć kobietę.

Gdy krótka cut-scenka dobiegnie końca, otrzymasz dostęp do specjalnego telefonu. Włącz go przyciskiem BACK.

Przy jego pomocy możesz zwiększać swoje umiejętności po zdobyciu nowego poziomu doświadczenia oraz odsłuchiwać zdobyte nagrania. Wybierz jedno z ulepszeń, a następnie wyłącz urządzenie (B). Przeniesiesz się w ten sposób na zewnątrz.

Na samym początku, zanim Peter uderzy o ziemię, wciśnij i przytrzymaj RT. Zaczniesz wtedy skakać miedzy budynkami przy pomocy pajęczyny. Możesz również wylądować na ścianie jednego wieżowców i biec po niej szybko, korzystając z tego samego przycisku.

Po wysłuchaniu tego, co ma do powiedzenie Gwen, sprawdź swój telefon (BACK). Na mapie zostanie zaznaczony twój nowy cel. Możesz również odebrać otrzymane wiadomości.

Gdy dotrzesz we wskazane miejsce, rozpocznie się walka z olbrzymim robotem.

Aby go pokonać, użyj Web Rusha w kierunku pomarańczowego okręgu na jego głowie.

Zniszczysz go w ten sposób i będziesz mógł skierować się na ścianę najbliższego budynku.

W locie ponownie skorzystaj z Web Rusha, niszcząc dwa pozostałe cele umieszczone na bokach maszyny.

Podczas walki przeciwnik będzie wystrzeliwał w twoim kierunku serie rakiet. Unikaj ich wciskając Y, gdy odpowiednie polecenie pojawi się na ekranie. Po zniszczeniu trzech okręgów, czwarty zostanie umieszczony z tyłu maszyny. Obleć robota dookoła, a następnie zakończ pierwszą fazę starcia szybkim atakiem we wrażliwe miejsce.

Podczas drugiej części walki, twoim celem będą oczy przeciwnika. Lataj wokół maszyny tak długo, aż zacznie przygotowywać atak wiązką lasera ze swojego pyska. To jest odpowiedni moment na użycie Web Rusha.

Wyceluj go w oczy, a następnie szybko wciskaj X, żeby atakować.

Podczas niszczenia drugiego oka, pamiętaj również o korzystaniu z uników (Y).

W trzeciej fazie starcia na nogach robota pojawią się niebieskie turbiny. Twoim zadaniem jest zniszczenie ich przy pomocy pajęczyny.

Wyląduj na jednym z pobliskich wieżowców i ostrzelaj cele wciskając szybko przycisk B.

Gdy ostatnia noga zostanie wyłączona, użyj Web Rusha na głowie maszyny i zakończ etap.

02 - Escape Impossible

02 - Escape Impossible

Gdy skończysz rozmawiać z Connorsem, odwróć się i wejdź do otworu wentylacyjnego nad kratą.

Zaprowadzi cię on do dużego pomieszczeni z celami.

Stamtąd wskocz na barierkę po lewej i idź dalej prosto, aż do panelu kontrolnego.

Chwilę później zostanie on zniszczony przez nieostrożnego strażnika. Twoim zadaniem będzie uratowanie personelu i powstrzymanie uciekinierów.

Na początku przytrzymaj Y, by skierować kamerę do dziury w suficie. Możesz się tam dostać przytrzymując RB.

Dotrzesz w ten sposób do pomieszczenia z więźniami. Zeskocz na dół i pokonaj wszystkich wrogów. Tym razem na ekranie nie będą pojawiały się przyciski, których musisz używać. Zamiast tego, tuż przed otrzymaniem ciosu zobaczysz nad głową Spider-Mana czerwone/białe pioruny. Pamiętaj o zastosowaniu wtedy uniku (Y).

Gdy skończysz walkę, wskocz na barierkę z prawej. Tuż obok będą schody prowadzące na wyższe piętro.

Spotkasz tam jednego z pracowników szpitala, który będzie atakowany przez grupkę szaleńców. Aby go uratować, przytrzymaj RB i wyceluj pajęczynę w biurko za mężczyzną. Spider-Man wykorzysta je do ogłuszenia napastników.

Ogłuszonych wrogów możesz szybko obezwładnić wciskając B.

Pozostałych napastników pozbądź się wykorzystując stojący niedaleko automat.

Gdy starcie dobiegnie końca, ruszaj dalej przez otwartą kratę. Druga przesunie się po krótkiej rozmowie.

W kolejnym korytarzu zaatakuje cię grupka szaleńców.

Pokonaj wszystkich, a następnie użyj dźwigni z prawej.

Jak tylko to zrobisz, wciśnij szybko RB i użyj Web Rusha na drzwi po drugiej stronie. Otworzą się one tylko na krótką chwilę, wiec musisz być szybki.

Aby przejść dalej, skorzystaj z umieszczonego na górze otworu wentylacyjnego.

Tunel zaprowadzi cię do kolejnego przejścia.

Dotrzesz w ten sposób do toalety, gdzie przy pisuarze będzie stał szalony mężczyzna. Pokonaj go szybko, a następnie pozbądź się grupki wrogów stojących w sąsiednim pomieszczeniu.

Dalej skieruj się za ustawioną niedaleko barykadę.

Korytarz zaprowadzi cię do sterty płonących mebli.

Przeskakując je (RT), natkniesz się na uciekającą Felicię.

Gdy kobieta zniknie, skręć w prawo i przedostań się przez otwór z lewej. Czeka cię tam kolejna starcie z szaleńcami.

Kawałek dalej spotkasz Connorsa.

Porozmawiaj z nim, a następnie wejdź do otworu wentylacyjnego z lewej.

Zaprowadzi cię on do komputera, który odblokuje przejście dla twojego towarzysza.

Biegnąc przed siebie, dotrzesz do płonących schodów.

Wejdź na sam szczyt przy pomocy Web Rusha i pokonaj stojącego przy oknie strzelca.

Gdy zginie, w podobny sposób zajmij się wrogiem po drugiej stronie placu.

Pokonawszy go zeskocz na dół. Czeka cię tam starcie z grupką szaleńców.

Jak pierwsza grupka będzie leżała nieprzytomna na ziemi, zajmij się strzelcami w dwóch kolejnych oknach.

Dopiero po ich wyeliminowaniu, pozbądź się pozostałych na dole napastników i porozmawiaj z Connorem.

Na koniec misji musisz zabrać mężczyznę do swojego apartamentu. Wystarczy, że wylądujesz na dachu zaznaczonego budynku, a zakończysz etap.