LEGO Star Wars III: The Clone Wars - poradnik do gry - Michał "Kwiść" Chwistek, Michał "Wolfen" Basta - ebook

LEGO Star Wars III: The Clone Wars - poradnik do gry ebook

Michał "Kwiść" Chwistek, Michał "Wolfen" Basta

5,0

Opis

Poradnik do LEGO Star Wars 3: The Clone Wars zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z poradami umożliwiającymi zdobycie wszystkich 220 minizestawów. Osobne rozdziały zostały poświęcone specjalnym zadaniom łowców nagród, klockom oraz postaciom.

LEGO Star Wars III: The Clone Wars - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Hrabia Dooku (1) (Tryb fabularny)
  • Statek Republiki (1) (Czerwone klocki)
  • Hrabia Dooku (2) (Tryb fabularny)
  • Prolog (Tryb fabularny)
  • Misje łowców nagród (1)
  • Hrabia Dooku (3) (Tryb fabularny)
  • Hrabia Dooku (4) (Tryb fabularny)
  • Hrabia Dooku (5) (Tryb fabularny)
  • Generał Grievous (5) (Tryb fabularny)
  • Generał Grievous (1) (Tryb fabularny)

Informacja o grze

Trzecia odsłona „klockowego” cyklu Gwiezdnych Wojen, w której bierzemy udział w sławetnej Wojnie Klonów, czyli międzygalaktycznym konflikcie pomiędzy Republiką a siłami Separatystów. Gra jest platformówką wypełnioną zagadkami, przeciwnikami oraz ukrytymi przedmiotami do zebrania. Etapy możemy przejść samotnie w lub w kooperacji z kolegą.

Gra LEGO Star Wars III: The Clone Wars, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PSP, NDS, Wii, PC, 3DS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 158

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
5,0 (5 ocen)
5
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




LEGO Star Wars III:The Clone Warsporadnik do gry

autorzy: Michał "Kwiść" Chwistek, Michał "Wolfen" Basta

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1103

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Tryb fabularny

Prolog

Hrabia Dooku (1)

Hrabia Dooku (2)

Hrabia Dooku (3)

Hrabia Dooku (4)

Hrabia Dooku (5)

Generał Grievous (1)

Generał Grievous (2)

Generał Grievous (3)

Generał Grievous (4)

Generał Grievous (5)

Generał Grievous (6)

Generał Grievous (7)

Asajj Ventress (1)

Asajj Ventress (2)

Asajj Ventress (3)

Asajj Ventress (4)

Asajj Ventress (5)

Epilog

Etapy specjalne

Wstęp; Kryzys zakładników

Zamek zagłady

Gra dowolna

Prolog

Hrabia Dooku (1)

Hrabia Dooku (2)

Hrabia Dooku (3)

Hrabia Dooku (4)

Hrabia Dooku (5)

Hrabia Dooku (6)

Hrabia Dooku (7)

Generał Grievous (1)

Generał Grievous (2)

Generał Grievous (3)

Generał Grievous (4)

Generał Grievous (5)

Generał Grievous (6)

Generał Grievous (7)

Generał Grievous (8)

Generał Grievous (9)

Generał Grievous (10)

Asajj Ventress (1)

Asajj Ventress (2)

Asajj Ventress (3)

Asajj Ventress (4)

Asajj Ventress (5)

Asajj Ventress (6)

Asajj Ventress (7)

Epilog

Misje separatystów (1)

Misje separatystów (2)

Misje separatystów (3)

Misje separatystów (4)

Złote klocki

Czerwone klocki

Statek Republiki (1)

Statek Republiki (2)

Statek Separatystów

Misje łowców nagród (1)

Misje łowców nagród (2)

Mapy

Postacie

Wprowadzenie

Poradnik do LEGO Star Wars 3: The Clone Wars zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z poradami umożliwiającymi zdobycie wszystkich 220 minizestawów. Osobne rozdziały zostały również poświęcone specjalnym zadaniom łowców nagród, czerwonym i złotym klockom oraz dostępnym w grze postaciom. Żeby ułatwić graczowi poruszanie się po tworzących tzw. "hub" dwóch okrętach, w poradniku znalazła się dokładna mapa każdego z nich.

Legenda:

[1], [2] - znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem screenów. Jedynka oznacza obrazek po lewej, a dwójka po prawej stronie.

#1_2 - znaki odwołujące się do znajdujących się nad tekstem screenów, które odnoszą się do konkretnych minizestawów.

[M2.1] - odnośniki do zaznaczonych na mapkach lokacji. Człon M1 wskazuje na numer mapy, a następująca po nim cyfra, odwołuje się konkretnej lokacji.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Michał "Wolfen" Basta (www.gry-online.pl)

Tryb fabularny

Prolog

Arena na Geonosis

Kiedy zbliży się do ciebie Acklay (ten zielony potwór), użyj na jego kończynie mocy wciskając klawisz K [1] (musisz mieć wybraną postać Anakina lub Obiego-Wana). Po zniszczeniu przez potwora łańcuchów użyj mocy na filarach z prawej [2].

Wskocz na górę i użyj mocy na kołowrocie środkowego filara [1]. Następnie zmień postać na Padme (musisz spojrzeć w jej stronę i nacisnąć klawisz U), stań nią w pomarańczowym kręgu i wciśnij klawisz K, dzięki czemu bohaterka zacznie wspinać się na szczyt filaru [2].

Kiedy się na nim znajdziesz użyj haka (klawisz K) na pomarańczowym ramieniu z prawej [1]. W ten sposób uwolnisz Anakina. Zeskocz na dół i użyj haka Padme na Reeku [2] (stwór przypominający nieco jednorożca).

Po chwilowym unieruchomieniu bestii zmień szybko postać na któregoś z Jedi i naciśnij klawisz U znajdując się przy Reeku, dzięki czemu na niego wskoczysz [1]. Teraz zacznij kierować się w stronę Nexu, trzeciego potwora na arenie [2]. Kiedy będziesz się do niego zbliżał, naciskaj klawisz J, dzięki czemu sterowany przez ciebie potwór rozpocznie szarżę. Powtórz atak cztery razy, a gdybyś spadł z grzbietu Reeka, wskocz na niego podobnie, jak uczyniłeś to za pierwszym razem.

Po pokonaniu potwora będziesz musiał stawić czoła kolejnemu. W pierwszej kolejności użyj mieczy świetlnych, aby pozbawić go dwóch przednich odnóży [1]. Następnie zmień postać na Padme i użyj haka na pomarańczowym punkcie tuż przy jego głowie [2].

Kiedy potwór zostanie unieruchomiony zmień postać na któregoś z Jedi i wejdź w niebieski okrąg przed głową bestii [1]. Następnie naciśnij klawisz H, aby zaatakować potwora [2]. Powtórz całą operację jeszcze dwukrotnie, a bestia w końcu padnie.

Następnym przeciwnikiem będzie Jango Fett, latający nad areną. Żeby go strącić wciśnij i przytrzymaj klawisz ataku będąc pod postacią Jedi. Na ekranie pojawi się celownik, którym najedź na latającego rywala [1]. Kiedy pojawi się wokół niego kolorowa obwódka, puść klawisz H, co spowoduje wyrzucenie miecza i spadnięcie rywala na ziemię. Szybko do niego podejdź i zadaj kilka ciosów [2]. Po ataku Jango ponownie wzbije się w górę, więc powtórz manewr z zrzucaniem miecza, aby strącić go ponownie, a kiedy znajdzie się na ziemi znów go zaatakuj. Powtarzaj akcję, aż do pokonania przeciwnika.

Ostatnim zadaniem będzie wprowadzenie na pokład trzech statków walczących z tobą Jedi. Kiedy pojazdy wylądują podejdź do któregoś z nich i przy używając mocy otwórz drzwi do niego [1]. Poczekaj, aż Jedi zajmą miejsca w pojeździe, po czym zamknij drzwi [2]. Powtórz tą operację na każdym z trzech statków, co ostatecznie zakończy misję.

Hrabia Dooku (1)

Hrabia Dooku

Rozdział 1 - Bitwa o Geonosis

Twoim zadaniem będzie zniszczenie kilku baz przeciwnika, znajdujących się na wschodzie. Na mapie na górze ekranu twoje stanowiska są zaznaczone na niebiesko, a przeciwnika na czerwono. Najszybszym sposobem na zniszczenie od razu całej placówki wroga jest zrównanie z ziemią bazy głównej, co automatycznie spowoduje destrukcję wszystkich okolicznych budynków. Budynki można niszczyć na wiele różnych sposobów, poczynając od miecza świetlnego. Znacznie lepiej sprawują się jednak pojazdy. Dlatego na początku misji wejdź do ścigacza i zacznij kierować się do swojej bazy, w której znajdziesz fioletową torpedę [1]. Po jej zabraniu zacznij lecieć w kierunku bazy przeciwnika i po namierzeniu głównego budynku, znajdującego się w centrum okręgu, odpal torpedę [2].

W ten sposób znacznie osłabisz ten ważny budynek przeciwnika [1]. Oczywiście możesz też atakować przy pomocy innych pojazdów, na przykład kroczących maszyn [2]. Uważaj jednak na wrogie wojska, a w szczególności działa znajdujące się w bazach. Są dość powolne, ale ich ogień jest śmiertelnie niebezpieczny.

Dlatego dobrym pomysłem jest wejście do najcięższego, kroczącego robota [1], namierzenie głównego budynku we wrogiej bazie i odpalenie kilku celnych salw, co od razu przyczyni się do zniszczenia całej bazy [2]. Zauważ, że jeśli przytrzymasz klawisz H nieco dłużej, to pojawi się specjalny celownik umożliwiający lepsze celowanie.

Niektóre wrogie bazy posiadają pola siłowe [1], przez które nie mogą przejeżdżać pojazdy. Aby sobie poradzić z tym fantem opuść maszynę i przejdź zwyczajnie przejdź przez pole. Kiedy znajdziesz się w środku użyj dźwignij na nieco spłaszczonej budowli [2], co spowoduje dezaktywację wrogiej osłony.

Teraz wystarczy wrócić do pojazdu [1] i zaatakować odsłoniętą bazę [2].

Kontynuuj w ten sposób niszczenie reszty baz wroga. Oczywiście nie musisz od razu rzucać się na główny budynek i nie ma żadnego problemu, aby na przykład niszczyć po kolei następne budynki [1]. Jeśli jednak nie masz ochoty na zbytnie rozdrabnianie się, to zaatakowanie głównego budynku wydaje się najlepszą opcją [2].

Rozdział 2 - Gungański generał

Kolejna misja polegająca na niszczeniu baz przeciwnika. Tym razem zadanie będzie jednak nieco trudniejsze. Na początku wsiądź na jedno ze zwierząt, które stoją tuż przy tobie [1]. Uważając na prowadzony przez przeciwników ogień, wykonaj szarżę (klawisz J) na jeden z dużych poduszkowców [2].

Po jego uszkodzeniu i opuszczeniu przez kierowcę pojazdu, przejmij go [1]. Pozostając w ciągłym ruchu możesz zniszczyć kilka okolicznych dział przeciwnika [2]. Będzie to znacznie łatwiejsze jeśli wciśniesz klawisz K kiedy wiązka lasera pojawi się na dziale. W ten sposób namierzysz je i będziesz mógł ostrzeliwać w ruchu.

Twoim głównym zadaniem są jednak trzy generatory, które możesz zniszczyć tylko torpedami. Te, przypominające wyglądem fioletowe kule, znajdziesz w środkowej bazie przeciwnika [1]. Po naleceniu na nie poduszkowcem od razu podniesiesz kilka. Wyrusz z nimi w stronę lewej górnej bazy i ostrzelaj torpedami generator [2]. W ten sposób zniszczysz nie tylko jego, ale również okoliczne budynki. Kiedy będziesz w poduszkowcu musisz jednak działać szybko, ponieważ po paru chwilach na niebie pojawi się statek transportowy, który zabierze sterowany przez ciebie pojazd. Jeśli tak się stanie zdobądź kolejny w sposób identyczny, jak uczyniłeś to za pierwszym razem.

Kolejne dwa generatory znajdują się w bazach z polem ochronnym. Aby się go pozbyć musisz postąpić identycznie, jak w poprzedniej misji. A zatem wyjdź z pojazdu, na piechotę przekrocz barierę [1], podejdź do budynku z dźwignią i użyj jej [2].

Teraz ponownie skieruj się do poduszkowca, podnieś torpedy i zaatakuj generator [1]. Zauważ, że niektóre generatory są dodatkowe osłaniane przez wiązkę energii z pobliskich anten. Aby się do nich dobrać będziesz musiał zniszczyć te przekaźniki [2]. Po unicestwieniu trzech generatorów misja zakończy się.

Hrabia Dooku (2)

Rozdział 3 - Katastrofa Jedi

Tym razem rozpoczynasz w kanonierce republiki [1]. Zacznij lecieć w prawo, a kiedy dotrzesz do niebieskiej strzałki wskazującej lądowisko [2] naciśnij klawisz U, żeby wylądować.

Po wyjściu z pojazdu nie wdawaj się w walkę z przeciwnikami, ponieważ ci będą stale się odradzać. Zamiast tego skieruj się do ściany znajdującej się w prawym górnym rogu od czerwonego dywanu [1]. Spójrz na bok z szachownicą i wskocz na niego [2] korzystając z miecza.

Skacz w ten sposób na górę [1]. Kiedy się tam znajdziesz rusz przed siebie i użyj dźwignij stojącej z prawej strony [2].

Na niebiesko-białym chodniku pojawi się generatora. Zacznij pchać go w dół ekranu [1], a potem podłącz do gniazdka z lewej [2].

W ten sposób uruchomisz pierwszą z trzech gaśnic. Po uczynieniu tego wsiądź do kanonierki [1] i wyrusz w prawo, w stronę kolejnego lądowiska [2].

Po wylądowaniu skieruj się na dół ekranu [1] i zacznij zeskakiwać coraz niżej. Następnie skieruj się w lewo i wskocz na brązową kładkę [2].

Stań na niebieski okręgu i wciśnij klawisz H, aby użyć miecza świetlnego [1]. Przy pomocy strzałek wywierć w ścianie koło. Po zrobieniu dziury twoim oczom ukaże się dźwignia. Nie możesz jej jednak ruszyć z powodu braku prądu. Przejdź zatem w lewo i ułóż z leżących na ziemi klocków generator [2].

Po podłączeniu zasilania wróć do dźwignij i użyj jej [1]. Teraz skieruj się ponownie do statku i poleć w prawo, w kierunku trzeciego lotniska [2].

Po opuszczeniu pojazdu zacznij kierować się w prawo. Wejdź do korytarza [1]. W pewnej chwili będziesz musiał wskoczyć na kładkę [2] , a potem przeskoczyć na drugi brzeg.

Podejdź do ściany z prawej i aktywuj kolejną dźwignię [1]. Po uczynieniu tego wróć do statku i zacznij lecieć w lewo, do kolejnej niebieskiej strzałki i lądowiska [2].

Po wylądowaniu ułóż z klocków na górze [1] zasobnik z minami i aktywuj go poprzez użycie dźwignij z prawej strony [2].

Wróć do statku, zabierz kilka torped [1] ze stworzonej przed chwilą wyrzutni i wystrzel je w kierunku trzech fioletowych tarcz [2] znajdujących się nieopodal ciebie.

Po zniszczeniu wskazanych celów leć w prawo i wyląduj na kolejnym lądowisku [1]. Tym razem będziesz musiał pokonać 9 przeciwników [2].

Po walce zmień postać na Dowódcę Bly i użyj jego haka na pomarańczowym uchwycie znajdującym się na lewo od drzwi [1]. Wejdź do korytarza i zacznij biec przed siebie [2]. Na jego końcu znajdziesz statek, do którego wejdź (wciśnij U).

Po zakończeniu animacji zacznij lecieć w lewą stronę, niszcząc po drodze wrogie statki [1]. Wkrótce dotrzesz do pola magnetycznego, przy którym znajdują się trzy fioletowe tarcze [2]. Zniszcz je przy pomocy torped, a misja zakończy się powodzeniem.

Hrabia Dooku (3)

Rozdział 4 - Obrońcy pokoju

Użyj mocy Jedi, aby wydostać spod zniszczonego pojazdu z prawej Dowódcę Bly [1]. Następnie użyj haka Wag Too na jednym z dwóch uchwytów przy statku, a łańcuch Bly'a na drugim [2], po czym pociągnij go do siebie.

W środku natkniesz się na będące pod napięciem trzy mechanizmy [1]. Obróć każdy z nich używając mocy Jedi, a kiedy nad statkiem pojawi się elektryczna kula, na niej również użyj mocy [2].

Jest to pierwszy budynek w twojej bazie. Zanim ją rozbudujesz pozbieraj znajdujące się w okolicy pieniądze. Następnie na piechotę stań w miejscu nieopodal pierwszego budynku i bariery w prawym górnym narożniku. Kiedy pojawi się pod tobą płyta budownicza wciśnij K, wybierz działo, a potem Działo AV-7 [1]. Po jego zbudowaniu wejdź do niego, wymierz w barierę na górze [2] i zniszcz ją kilkoma strzałami [2].

Następnie zacznij z tego miejsca ostrzeliwać budynki przeciwnika, które znajdą się w twoim zasięgu [1]. Możesz też skorzystać z pojazdów, aby je ostatecznie unicestwić. Postaraj się jak najszybciej zająć najbliższy przyczółek. Kiedy zniszczysz wszystkie budynki na danym polu, otrzymasz możliwość budowania w tym miejscu własnych budowli. Kiedy staniesz na płycie budowlanej wybierz z menu "Małe wsparcie powietrzne", a potem AT-RT [2], dzięki czemu na polu bitwy co chwila będzie pojawiał się robot bojowy, z którego możesz korzystać.

Warto w pierwszej bazie postawić również jakieś lepsze działo i przy jego pomocy zniszczyć okoliczne działa przeciwnika [1]. Pamiętaj, że aby ostrzelać te znajdujące się za barierą, musisz najpierw dezaktywować pole przechodząc przez nie na pieszo [2].

Staraj się niszczyć kolejne bazy przeciwnika i budować w nich własne budynki. W pierwszej kolejności eliminuj baraki oraz działa. Pamiętaj jednak, że głównym celem jest kilka anten energetycznych [1], które zapewniają osłonę wrogiemu działu. Przy pomocy własnego działa zniszczysz je w kilka chwil, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozprawić się z nimi na przykład przy pomocy miecza świetlnego [2].

Po zniszczeniu anten zacznij ostrzeliwać wrogie działo znajdujące się w prawym górnym narożniku mapy [1]. Nie jest zbyt silne, dlatego nawet po kilku chwilach prowadzenia ostrzału ze ścigacza obróci się w kupę gruzu [2], co zapewni ci zwycięstwo.

Hrabia Dooku (4)

Rozdział 5 - Fabryka broni

Pierwsza część misji składa się z trzech strategicznych potyczek o narastającym poziomie trudności. Początkowa jest stosunkowo prosta i ogranicza się do zniszczenia jednej bazy przeciwnika. Zanim przystąpisz do ataku możesz poszukać nieco monet i wzmocnić swoje wojska budując dodatkowe koszary z żołnierzami. Kiedy będziesz gotów wsiądź w jeden z pojazdów [1], przepraw się na wschodni brzeg po wąskim moście skalnym i zacznij atakować wrogą bazę [2]. Skoncentruj się na budynkach, ponieważ im szybciej je zniszczysz, tym szybciej odniesiesz zwycięstwo.

Podczas drugiego szturmu sprawa będzie nieco bardziej skomplikowana, ponieważ przeciwnik będzie dysponował już niezłą obroną, a zwłaszcza działami [1]. Dlatego przed atakiem zainwestuj w koszary (najlepiej w żołnierzy z rakietami) oraz cięższe pojazdy, które uporają się z obroną wroga. Reszta pozostaje bez zmian - staraj się jak najszybciej eliminować kolejne budynki wroga, skupiając się w pierwszej kolejności na działach oraz koszarach [2].