Torchlight - poradnik do gry - Michał "Kwiść" Chwistek - ebook

Torchlight - poradnik do gry ebook

Michał "Kwiść" Chwistek

0,0

Opis

Poradnik do Torchlight zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z występującymi w grze przeciwnikami, ważnymi elementami otoczenia czy zadaniami pobocznymi.

Torchlight - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • - Torchlight (Opis przejścia)
  • - Misje poboczne (Opis przejścia)
  • - Alchemik, Niszczyciel, Pogromca (Rozwój postaci)
  • - Nekropolia – poziomy 5-8 (1) (Opis przejścia)
  • - Alchemik (Klasy postaci)
  • - Pogromca (Klasy postaci)
  • - Wstęp (Rozwój postaci)
  • - Punkty cech (Rozwój postaci)
  • - Nekropolia – poziomy 5-8 (2) (Opis przejścia)
  • - Niszczyciel (1) (Umiejętności)

Informacja o grze

Torchlight jest grą z gatunku action-RPG stworzoną przez studio Runic Games. W deweloping tytułu zaangażowani byli twórcy serii Mythos i Diablo. Akcja gry osadzona została w podziemiach wioski Torchlight, pod powierzchnią której odkryto pokłady magicznej rudy. Niestety, górnicy obudzili drzemiące w czeluściach zło. Wcielając się w Alchemika, Niszczyciela lub Pogromcę gracze muszą stawić czoła hordom demonicznego Odraka.

Gra Torchlight, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 74

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Torchlightporadnik do gry

autor: Michał "Kwiść" Chwistek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1022

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

- Torchlight

- Kopalnia Orden - poziomy 1-4

- Nekropolia - poziomy 5-8 (1)

- Nekropolia - poziomy 5-8 (2)

- Estheriańskie ruiny - poziomy 9-16

- Jaskinie Tu'Tara - poziomy 17-20

- Więzienie na lawie - poziomy 21-24

- Zapomniana Forteca - poziomy 25-29

- Czarny Pałac - poziomy 30-35 (1)

- Czarny Pałac - poziomy 30-35 (2)

- Misje poboczne

Klasy postaci

- Alchemik

- Niszczyciel

- Pogromca

Umiejętności

- Alchemik (1)

- Alchemik (2)

- Alchemik (3)

- Niszczyciel (1)

- Niszczyciel (2)

- Niszczyciel (3)

- Pogromca (1)

- Pogromca (2)

- Pogromca (3)

Rozwój postaci

- Wstęp

- Punkty cech

- Umiejętności

- Zaklęcia

- Alchemik, Niszczyciel, Pogromca

Pozostałe

- Wędkarstwo

- Transmutacja

Wprowadzenie

Poradnik do Torchlight zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z występującymi w grze przeciwnikami, ważnymi elementami otoczenia czy zadaniami pobocznymi. Znalazł się w nim również pełny spis umiejętności oraz przykładowe modele rozwoju każdej z trzech dostępnych w grze klas postaci. Specjalnie dla fanów wędkarstwa przygotowano także wykaz wszystkich możliwych do złowienia ryb i ukrytych pod wodą przedmiotów. Na uwagę zasługuje również lista recept transmutacji, wśród których znajdziecie m.in. sposób na odblokowanie sekretnego "końskiego poziomu" czy przygotowanie własnego Hełmu Sushi!

W celu ułatwienia korzystania z poradnika, wprowadzone zostały różnokolorowe czcionki, oraz specjalne oznaczenia.

Legenda:

[1], [2] - znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem screenów. Jedynka oznacza obrazek po lewej, a dwójka po prawej stronie.

Kolor brązowy - występujące w grze postacie oraz potwory.

Kolor niebieski - nazwy lokacji.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

- Torchlight

Torchlight

1. Furi i Gorn - pierwszy niszczy kamienie osadzone w przedmiotach, a drugi niszczy przedmioty, odzyskując osadzone w nich kamienie.

2. Vasman - zleca różnego rodzaju zadania.

3. Duros Ostrze - sprzedaje niezidentyfikowane przedmioty magiczne.

4. Duran - mistrz transmutacji, łączy ze sobą przedmioty tworząc nowe.

5. Goren - nasyca przedmioty magią, nadając im nowe właściwości

6. Triya - sprzedawca kamieni szlachetnych, biżuterii oraz zaklęć.

7. Skrzynia - możemy w niej przechowywać przedmioty.

8. Tam - handlarz sprzedający zwoje oraz eliksiry.

9. Kolos - kowal sprzedający pancerze oraz bronie.

10. Trill-Bot 4000 - zleca nam zabijanie potworów.

11. Wspólna skrzynia - do przechowywanych w niej przedmiotów mają dostęp wszystkie nasze postacie.

12. Złota Sztaba - pomaga postacią przejść w stan spoczynku i ulepsza spadek (pojawia się dopiero po ukończeniu gry).

13. Hatch - zleca różnego rodzaju zadania.

14. Portal - dzięki niemu możemy szybko przenieść się do odblokowanych wcześniej punktów drogi.

15. Wejście do kopalni.

16. Valeria - zleca zadania w Krypcie Cieni.

17. Gar - podobnie jak Valeria zleca zadania w Krypcie Cieni.

- Kopalnia Orden - poziomy 1-4

Kopalnia Orden - poziomy 1-4

Naszą przygodę rozpoczynamy w Kopalni Orden, która została opanowana przez różnego rodzaju stwory. Pierwszym napotkanym przeciwnikiem będzie najprawdopodobniej Ratling[1]. To bardzo słaby potwór, ale najczęściej występujący w dużych grupach. Żeby nie dać się otoczyć, wykorzystujemy fakt, że Ratlingi zawsze odbiegają na kilka metrów po śmierci jednego z towarzyszy. Zupełnie inaczej zachowuje się Nadzorca Ratlingów[2]. Ten olbrzymi szczur nie tylko nie ucieka, ale jest również dużo silniejszy od swoich podwładnych.

Kolejnymi często spotykanymi w kopalni przeciwnikami są Varkolyny[1] i Mroczne pustelniki[2]. Ci pierwsi są szczególnie niebezpieczni dla postaci walczących z dystansu. Potrafią bardzo szybko doskoczyć do bohatera, zadając spore obrażenia. Ich duże grupy często chronią ukrytych w podziemiach skarbów.

Tunele pełne są również Błękitnych żelów[1], do których nigdy nie podbiegamy z małą ilością życia. Trafiony potwór wystrzeliwuje bardzo silne wyładowanie elektryczne, które mogą błyskawicznie zabić słabego bohatera. Należy też uważać na Varkolyńskich magów[2]. Te magiczne istoty potrafią znacznie spowolnić ruchy naszej postać, co w połączeniu z grupą zwykłych Varkolynów jest śmiertelnie niebezpieczne. Zdecydowanie jednym z najsilniejszych wrogów na tym etapie jest Troll kamienny. Ten powolny gigant zadaje potężne obrażenia, ale na szczęście jest bardzo wolny. Postacie walczące w zwarciu mogą bez problemu podbiec, zadać cios i odskoczyć zanim olbrzymia maczuga dosięgnie celu.

Oprócz tego w Kopalni Orden możemy napotkać stwory, które będą pojawiać się przez cały czas trwania naszej przygody. Są to Imitator[1] orazBestia fazowa[2]. Imitator jest bardzo wytrzymałym przeciwnikiem, który wyglądem przypomina zwykłą skrzynię. Jak tylko spróbujemy otworzyć taki kufer, wieko otworzy się i spróbuje nas ugryźć. Żeby uniknąć podobnych niespodzianek, warto strzelać do wszystkich napotkanych skarbów przed ich dotykaniem. Bestia fazowa to zupełnie inny rodzaj przeciwnika. Nie tylko się nie ukrywa, ale nawet nie atakuje. Jej szczególną cechą jest to, że po śmierci tworzy portal prowadzący do innego wymiaru. W środku czekają na nas kolejne hordy stworów oraz nowe skarby do zdobycia.

Podczas zwiedzania kopalni warto zwracać uwagę na ustawione w niektórych miejscach detonatory [1]. Ich użycie odblokowuje ukryte komnaty, pełne złota i przedmiotów [2]. Trzeba być jednak ostrożnym. Skarby najczęściej są chronione!

Tuż przed wejściem do kopalni, otrzymaliśmy zadanie od czarodziejki Syl[1], żeby odszukać jej przyjaciela Brinka. Znajdziemy go na drugim poziomie kopalni [2]. Jest to silny wojownik, który dołączy na pewien czas do naszej drużyny i będzie nam pomagał w walce z panoszącymi się w kopalni stworami.

Sprawy skomplikują się na czwartym poziomie podziemi. Spotkamy tam mistrza Alrica[1], który oszalał w wyniku szkodliwego działania Żaru. Czarodziej zamieni naszego towarzysza w potwora [2], a nas zarazi chorobą Żaru. Czas na walkę z pierwszym bossem.

Zarażony Brink

Brink to jeden z trudniejszych bossów w grze, ponieważ na typ etapie gry nasz bohater nie posiada jeszcze żadnych potężnych umiejętności. Na początek zapoznajmy się z ciosami, którymi dysponuje przeciwnik. Oprócz standardowego ataku pięścią, Brink potrafi tworzyć lodowe kule lecące we wszystkich kierunkach [1], które są szczególnie niebezpieczne dla postaci atakujących z dystansu (spowalniają ruchy). Kolejny atak to rozchodzące się po ziemi fale energii [2]. Ze względu na ich szybkość, najlepszym sposobem uniknięcia obrażeń jest chowanie się za stojącym na środku posągiem.

Ostatnia i najgroźniejsza umiejętnością Brinka to tworzenie na ziemi potężnych kryształów lodu [1]. Na początku są one całkowicie niegroźne, ale po kilku sekundach wybuchają zadając spore obrażenia [2]. Istnieją dwa sposoby na uniknięcie niebezpieczeństwa. Możemy odbiec na bezpieczną odległość lub po prostu zniszczyć bryły lodu. W destrukcji najlepiej sprawdzają się umiejętności obszarowe.

Jak już sobie poradzimy z pierwszym bossem, do komnaty wbiegnie Syl[1]. Poinformuje nas, że zostaliśmy dotknięcie Żarową Zarazą i poprosi o udanie się do Biblioteki nadzorcy. Znajdziemy tam informacje na temat sposobu wyleczenia choroby. Po rozmowie z czarodziejką aktywujemy stojący nieopodal Punkt drogi [2]. Dzięki niemu możemy szybko i bezpiecznie wrócić do wioski. W Torchlight ponownie rozmawiamy z Syl, a następnie wracamy przez portal do podziemi.