Resident Evil 6 - poradnik do gry - Michał "Kwiść" Chwistek - ebook

Resident Evil 6 - poradnik do gry ebook

Michał "Kwiść" Chwistek

0,0

Opis

W poradniku do gry Resident Evil 6 znajdziesz opis przejścia wszystkich czterech kampanii każdą z dostępnych postaci, wiele porad dotyczących bardziej wymagających starć oraz komplet ukrytych emblematów. Dzięki niemu - żadna zagadka nie będzie problemem.

Resident Evil 6 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Prolog
  • 1 - Uczelnia (Kampania Leona)
  • Rozdział I (Emblematy - Leon)
  • 5 - Finałowe starcie (Kampania Chrisa)
  • 5 - Finałowe starcie z Simmonsem (Kampania Leona)
  • 2 - Katedra (Kampania Leona)
  • Rozdział II (Emblematy - Leon)
  • Rozdział III (Emblematy - Leon)
  • 2 - Cmentarne łamigłówki (Kampania Ady Wong)
  • 5 - Finałowe starcie (Kampania Ady Wong)

Informacja o grze

Resident Evil 6 to szósta odsłona popularnego cyklu przygodowych gier akcji w konwencji survival horroru. 10 lat po wydarzeniach w Raccoon City, prezydent USA decyduje się ujawnić prawdę na ich temat i ostrzec przed atakami bioterrorystycznymi. On sam również staje się ofiarą jednego z nich. W obliczu nowego zagrożenia Leon Kennedy i Chris Redfield, czyli bohaterowie poprzednich odsłon serii rozwijanej przez firmę Capcom, decydują się połączyć siły.

Gra Resident Evil 6, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 123

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Resident Evil 6poradnik do gry

autor: Michał "Kwiść" Chwistek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1279

[email protected]

Spis treści

Resident Evil 6 - poradnik do gry

Prolog

Kampania Leona

1 - Uczelnia

1 - Tunele metra

1 - Ulice miasta

2 - Cmentarz

2 - Katedra

2 - Tajne laboratorium

3 - Katakumby

3 - Wnętrze ziemi

3 - Podziemne jezioro

4 - Samolot

4 - Ustanek

4 - Opuszczony targ

4 - Laboratorium

4 - Spotkanie z Simmonsem

5 - Miasto

5 - Finałowe starcie z Simmonsem

Kampania Chrisa

1 - Miejskie zaułki

1 - Strzelanina na dachu

1 - Ratowanie zakładników

2 - Szturm przez miasto

2 - Przeprawa przez most

2 - Działka przeciwlotnicze

2 - Walka z B.O.W.

2 - Opuszczona posiadłość

3 - Miejskie ulice

3 - Pościg za wężem

3 - Nabrzeże

3 - Tajne laboratorium

4 - Ładownia

4 - Okrętowe korytarze

4 - Potrójny zamek

4 - Lot myśliwcem

5 - Magazyn

5 - Dziura w ziemi

5 - Finałowe starcie

Kampania Jake'a

1 - Ucieczka przez ruiny

1 - Górska ścieżka

1 - Spotkanie z Ustankiem

1 - Wieżyczki przeciwlotnicze

1 - Starcie z B.O.W.

1 - Na pokładzie samolotu

2 - Fragmenty danych

2 - Ucieczka z drewnianej chaty

2 - Mroźna jaskinia

2 - Ponowne spotkanie z Ustankiem

3 - Laboratorium

3 - Chińska posiadłość

3 - Posąg Buddy

3 - Pojedynek z czołgiem

4 - Ucieczka na motocyklu

4 - Walka z helikopterem

4 - Ciemne zaułki

4 - Starcie z Ustankiem

4 - Miejski spływ

5 - Ucieczka z więzienia

5 - Ładowanie baterii

5 - Finałowe starcie z Ustankiem

Kampania Ady Wong

1 - Skradanie po okręcie

1 - Apartament; Wieżyczki

1 - Okrętowe korytarze

1 - Ucieczka przed falą

1 - Zatopiony okręt

2 - Pierwszy fragment klucza

2 - Drugi fragment klucza

2 - Cmentarne łamigłówki

2 - Ostatni fragment klucza

2 - Walka z Deborah

2 - Tajne laboratorium

3 - Miejskie ulice

3 - Mutant z piłą

3 - Nabrzeże

4 - Potrójny zamek; Trzy fragmenty kodu

4 - Reflektory

4 - Ucieczka przed mutantem

4 - Walka z Carlą

5 - Lot śmigłowcem

5 - Finałowe starcie

Emblematy - Leon

Rozdział I

Rozdział II

Rozdział III

Rozdział IV

Rozdział V

Emblematy - Chris

Rozdział I

Rozdział II

Rozdział III

Rozdział IV

Rozdział V

Emblematy - Jake

Rozdział I

Rozdział II

Rozdział III

Rozdział IV

Rozdział V

Emblematy - Ada Wong

Rozdział I

Rozdział II

Rozdział III

Rozdział IV

Rozdział V

Resident Evil 6 - poradnik do gry

Poradnik do gry Resident Evil 6 to szczegółowa i bogato ilustrowana solucja, przygotowana specjalnie dla wszystkich graczy, którzy mają problemy z ukończeniem tej wymagającej i rozbudowanej gry. W poniższym tekście znalazły się:

- szczegółowy opis przejścia wszystkich czterech dostępnych kampanii.

- porady dotyczące walk z bossami i trudniejszymi przeciwnikami.

- lokalizację wszystkich ukrytych w grze emblematów.

- rozwiązania występujących w grze zagadek logicznych.

- miejsce ukrycia przydatnych przedmiotów oraz amunicji.

Resident Evil 6 to zdecydowanie najdłuższa i jedna z najtrudniejszych części serii, jednak dzięki poniższemu poradnikowi bez problemu pozbędziesz się wszystkich przeciwników i powstrzymasz terrorystów przed zmianą mieszkańców ziemi w krwiożercze zombie.

Resident Evil 6 - PORADNIK UKOŃCZONY

Prace nad poradnikiem zostały zakończone, jeżeli jednak masz jakieś uwagi lub własne propozycje rozbudowy poradnika wyślij je na adres [email protected].

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche) wydane po zakończeniu prac nad poradnikiem, mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika.

DZIENNIK ZMIAN

18 października 2012 - załączono opis kampanii Ady Wong oraz emblematów dostępnych przy rozgrywce tą bohaterką.

15 października 2012 - opublikowano pełną kampanię Jake'a wraz z emblematami tej postaci.

11 października 2012 - dołączono szczegółową solucję kampanii Chrisa i emblematów które można zdobyć w trakcie rozgrywki nim.

9 października 2012 - dodano opis przejścia dla kampanii Leona oraz emblematów które możemy zaliczyć grając tym bohaterem.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Prolog

Zaraz po przebudzeniu rozejrzyj się przy pomocy prawej gałki analoga, a następnie wciskaj szybko A, by odciągnąć swoją towarzyszkę.

Wewnątrz budynku kieruj się cały czas w stronę świecącej żarówki, wciskając po drodze pojawiające się na ekranie przyciski. Aby otworzyć blokujące korytarz drzwi, musisz naciskać X w momencie, gdy wskazówka najedzie na świecącą część okręgu.

Po drugiej stronie dalej kieruj się przed siebie, aż dotrzesz do miejsca, gdzie twój bohater położy Helenę na ziemię. Twoim zadaniem jest odszukanie w pomieszczeniu lekarstwa.

Znajdziesz je we wraku pobliskiego samochodu. Zbij szybę przyciskiem A, a następnie zabierz roślinę (X).

Musisz podejść z nią do kobiety i wcisnąć Y. W otwartym w ten sposób menu połącz zioła, a następnie umieść je w "tablet case" (wystarczy cały czas wciskać A).

Gdy skończysz, opuść ekwipunek (Y) i podaj lekarstwo Helenie (RB).

Niestety zanim to zrobisz za twoimi plecami pojawi się pierwszy zombie. Możesz do niego strzelić przytrzymując LT i wciskając RT. Kiedy bestia cię zaatakuje, kręć szybko gałką analoga, a następnie wciśnij w odpowiednim momencie wyświetlony przycisk.

Po zakończeniu starcia podaj zioło swojej towarzyszce i ruszaj dalej prosto. Właściwa droga została wgrana na twój podręczny komputer. Możesz ją sprawdzić przytrzymując LB.

Idąc przed siebie opuścisz budynek i wyjdziesz na opanowaną przez zombie ulicę.

Musisz biec dalej prosto, zabijając stojących na drodze przeciwników. Możesz do nich strzelać lub walczyć wręcz (RT). Leżącą na ziemi amunicję podnosisz przyciskiem X. Najlepiej zawsze celować w głowę, gdyż w ten sposób bardzo szybko zabijesz każdego wroga.

W pewnym momencie na jezdnię spadnie wrak samolotu. Musisz wtedy jak najszybciej uciec przed wybuchem. Aby biec sprintem, przytrzymaj A.

Gdy dotrzesz do helikoptera, wykonuj pojawiające się na ekranie polecenia. Wciskaj jak najszybciej dany przycisk lub używaj go we wskazanym momencie.

Po wylądowaniu będziesz musiał jeszcze wcisnąć jednocześnie X orazA, a odzyskasz kontrolę nad postacią.

Podejdź wtedy do drzwi, otwórz je i przeskocz przez barierkę. Kawałek dalej etap dobiegnie końca.

Kampania Leona

1 - Uczelnia

Rozdział 1 - Uczelnia

Po zabiciu prezydenta kieruj się korytarzem cały czas prosto, aż do dużego pomieszczenia ze stolikami.

Musisz wtedy zejść na dół schodami z prawej.

Gdy znajdziesz się na miejscu, przez ułamek sekundy będziesz widział uciekającego mężczyznę Biegnij za nim, szukając przejścia między stołami.

Podążając cały czas przed siebie dotrzesz na tyły kuchni. Otwórz znajdujące się tam drzwi i porozmawiaj z ukrywającym się mężczyzną. Dowiesz się od niego, ze poszukuje swojej córki, która zaginęła gdzieś w budynku.

Po krótkiej rozmowie wróć do dużej sali ze stolikami i przejdź przez wskazane drzwi.

Zanim pójdziesz dalej w prawo, wejdź schodami z lewej na górę. Na końcu korytarza znajdziesz ciało mężczyzny oraz leczący spray.

Idąc za zdesperowanym ojcem dotrzesz do drzwi z krwawymi śladami dłoni. Za nimi ukrywa się dziewczyna.

Obu cywili musisz odprowadzić do windy, odblokowując zawalony korytarz.

Gdy zaczniesz jechać w górę, światło nagle zgaśnie i zaatakuje cię przemieniona Liz.

Uwolnij się od niej machając jak najszybciej gałką analoga, a następnie strzel w głowę bestii, żeby uratować Helenę.

Jak winda się zatrzyma, otwórz drzwi i szybkimi kopnięciami pozbądź się atakujących zombie.

Na parkingu czeka na ciebie jeszcze kilku przeciwników, których możesz zastrzelić lub zabić w walce wręcz.

Twoim celem są drzwi w prawym rogu pomieszczenia. Za nimi rozpocznie się krótka cut-scenka, po której trafisz na schody.

Zanim jednak wejdziesz na górę, podnieś amunicję leżącą w pudłach z lewej.

Po dotarciu na szczyt skręć w prawo. Korytarz zaprowadzi cię do sali wykładowej.

Wejdź do środka, a następnie idź w lewo, aż zostaniesz zaatakowany przez zombie.

Zastrzeliwszy wszystkich przeciwników, zejdź po schodach na dół. Znajdziesz na nich amunicję oraz ładunek wybuchowy, a na końcu pojawi się kolejny zombiak.

Zanim udasz się dalej przez drzwi z lewej, podnieś jeszcze roślinę ukrytą na drugich oświetlonych schodach.

Idąc prosto dotrzesz w pewnym momencie do zabarykadowanego korytarza. Na lewo od blokady otworzą się drzwi, zza których wyjdzie pojedynczy zombie.

W tym samym pomieszczeniu znajdziesz jeszcze dwóch przeciwników. Przeszukaj je dobrze, gdyż w rogach pokoju ukryto amunicję oraz zioło.

Gdy zbierzesz wszystko, wyjdź drzwiami po drugiej stronie.

Korytarz zaprowadzi cię na schody. Zejdź po nich i pozbądź się dwóch czekających tam na ciebie wrogów.

Tuż obok znajdziesz amunicję, punkty umiejętności oraz zielone zioło.

Idąc dalej natkniesz się na małą grupkę przeciwników. Zaatakuj ich z zaskoczenia, a następnie wróć się kawałek i wejdź do klasy z lewej.

Jak tylko podejdziesz do nauczycielskiego biurka, wyskoczy na ciebie kolejny zombie. Wciśnij szybko pojawiający się na ekranie przycisk i dobij stwora.

Po walce zabierz leżące na stole przedmioty, a następnie pobiegnij do oznaczonego wyjścia ze szkoły.

Na zewnątrz spotkasz kilku kolejnych przeciwników, ale na tak dużej przestrzeni nie powinni sprawić ci większych kłopotów. Gdy zginą, podejdź do wskazanej bramy.

Niestety będzie ona zamknięta. Udaj się więc do drzwi z prawej i wejdź do środka.

Na końcu krótkiego korytarza znajdziesz kolejne przejście, ale tym razem zablokowane. W czasie gdy twoja wspólniczka będzie próbowała złamać zabezpieczenie, musisz odbierać ataki wchodzących przez okna zombie.

Ustaw się więc na drugim końcu pomieszczenia (plecami do ściany) i strzelaj do wszystkich pojawiających się wrogów. Gdy korytarz będzie w miarę czysty, staraj się zbierać szybko leżącą na ziemi amunicję oraz punkty umiejętności.

Po pewnym czasie drzwi wreszcie się otworzą i będziesz mógł przejść do kolejnego pokoju. W środku otwórz szufladę biurka stojącego obok drzwi. Znajdziesz tam przydatną amunicją.

Zbadaj również biurko dwa pokoje dalej. W jeden szufladzie także znajdziesz pociski, a w drugiej tzw. Serpent Emblemat. Żeby go zdobyć, uderz w niego nożem. Tego typu emblematy służą do odblokowywania różnego rodzaju dodatków. Ich szczegółowy opis znajdziesz w osobnym rozdziale poradnika.

W kolejnym pomieszczeniu umieszczono duży regał, a na jednej z jego półek leży Campus Keycard. Jak tylko go podniesiesz wyskoczy na ciebie zombie. Zepchnij go z siebie wciskając w odpowiednim momencie RT.

Musisz teraz wrócić do zamkniętej bramy w ogrodzie, zabijając napotkanych po drodze przeciwników. Za nią znajduje się korytarz również wypełniony nieumartymi. Pokonaj wszystkich i idź dalej przed siebie.

Po chwili zobaczysz barykadę oraz kolejne bestie. Przeskocz wtedy szybko przez barierkę, skręć w prawo i podbiegnij do radiowozu, nie przejmując się przeciwnikami.

Wewnątrz auta musisz jak najszybciej znaleźć kluczyki. Aby to zrobić, spójrz na skrytkę nad głową i wciskaj pojawiające się na ekranie przyciski.

Gdy odpalisz wreszcie samochód, użyj po kolei RT, LT i ponownie RT. Przejedziesz w ten sposób kilku zombie, a następnie wyjedziesz na ulicę.

Po krótkiej cut-scence, wejdź do kanałów i obejrzyj dłuższy filmik.

1 - Tunele metra

Rozdział 1 - Tunele metra

Idąc ściekami cały czas prosto, dotrzesz do zrujnowanych czerwonych drzwi.

Zanim je otworzysz, zniszcz leżące niedaleko skrzynie (RT) i podnieś ukryte w nich przedmioty.

W kolejnym tunelu pamiętaj, żeby skręcić w lewo. Z prawej strony będzie woda pod napięciem, która może ci zabrać nieco życia.

Biegnąc przed siebie szczególnie uważaj na oświetlone lampkami miejsca. Będą się tam czaić zombiaki.

Gdy zaatakuje cię trzecia grupka przeciwników, przygotuj się do jednoczesnego wciśnięcia X oraz A. Unikniesz w ten sposób przejechania przez pociąg.