Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas - ebook

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas

0,0

Opis

Autor niniejszego poradnika przedstawił w nim szczegółowy opis czynności jakie należy wykonać aby pomyślnie zakończyć wszystkie dwadzieścia pięć misji zawartych w grze.

Desperados: Wanted Dead or Alive - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 24 - Deaths Overture
  • 10 - Lullaby for Four Aces
  • 21 - Piggies in the Middle
  • 11 - Ambush at Snake Pass
  • 09 - Like a Thief in the Night
  • 25 - Inferno
  • 18 - The Magnificent Six
  • 22 - Showdown in Deadstone
  • 01 - An Old Friend
  • 13 - The Walls of Fortezza

Informacja o grze

Taktyczna strategia czasu rzeczywistego z elementami gry przygodowej, której akcja rozgrywa się na Dzikim Zachodzie. Kierujemy sześcioosobowym zespołem rewolwerowców, którego liderem jest John Cooper. Każdy członek posiada odrębne, wyspecjalizowane umiejętności. Przechodzimy przez szereg misji obdarzonych bogatą fabułą, przemierzając przy tym różne, klimatyczne lokacje rodem z dobrego westernu.

Gra Desperados: Wanted Dead or Alive, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 79

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Desperados:Wanted Dead or Aliveporadnik do gry

autor: Jacek "Stranger" Hałas

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=66

[email protected]

Spis treści

Wstęp

01 - An Old Friend

02 - Southern Comfort

03 - Smoke Signals

04 - Hang'm High!

05 - Doc McCoy's Cabin

06 - High Stakes

07 - A Woman's Weapons

08 - Into the Lions Den

09 - Like a Thief in the Night

10 - Lullaby for Four Aces

11 - Ambush at Snake Pass

12 - Escape from El Paso

13 - The Walls of Fortezza

14 - They Called Him Grizzly

15 - Dance with the Devil

16 - A Fistful of Dollars

17 - To the Last Bullet

18 - The Magnificent Six

19 - Blood Money

20 - Little China Girl

21 - Piggies in the Middle

22 - Showdown in Deadstone

23 - At the Gates of Hell

24 - Deaths Overture

25 - Inferno

Wstęp

Desperados: Wanted Dead or Alive to strategiczna gra RTS, łącząca elementy gier przygodowych z intelektualnym wyzwaniem do jakiego zmuszają nas gry taktyczne. W Desperados, której fabuła rozgrywa się na Dzikim Zachodzie, gracz kontroluje drużynę sześciu kowbojów pod dowództwem rewolwerowca, Johna Coopera. Każdy z pozostałych członków posiada inne umiejętności. Sam Williams jest ekspertem od materiałów wybuchowych, Doc McCoy cyrulikiem potrafiącym wyyleczyć lżejsze rany, Kate O'Hara pokerową hazardzistką, Inigo Sanchez to prosty bandyta z wielgachną bronią, a Mia Yung to doświadczona szulerka. Do pokonania mają 25 map powiązanych ciekawą fabułą.

Autor niniejszego poradnika przedstawił w nim szczegółowy opis czynności jakie należy wykonać aby pomyślnie zakończyć wszystkie 25 misji zawartych w grze. Nie są to oczywiście jedyne słuszne rozwiązania ale ich poprawne wykonanie z pewnością zagwarantuje, iż dana misja zakończy się sukcesem. Oprócz opisu słownego, do każdej z misji dołączona została mapka z zaznaczonymi na niej newralgicznymi punktami (przeciwnicy na których należy szczególnie uważać, ważne budynki, przedmioty, itp.).

01 - An Old Friend

Cel: Zapoznać się ze sterowaniem oraz najważniejszymi aspektami rozgrywki, przygotować się do dalszej podróży.

Poziom trudności: 0.5/10 :)

Kim sterujemy: John (100%)

Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: śmierć Johna, zabicie cywila

Wskazówki: Uważaj aby nie postrzelić żadnego cywila, to nie shooter ;)

Jest to tutorial mający na celu zapoznanie nas ze sterowaniem oraz najważniejszymi zasadami rozgrywki (będzie ich więcej, ten dotyczy samego John'a Coopera). Słuchaj uważnie porad przyjaciela (chociaż jakim przyjacielem on naprawdę jest okaże się już za chwilę ;)). Nauczysz się między innymi posługiwania się bronią, rzucania nożem czy też pokonywania przeszkód na planszy (pamiętaj o cennych skrótach - klawisze od G do L). W pewnym momencie (po zdobyciu nagrody pieniężnej) zostaniemy znokautowani przez naszego nauczyciela ale tylko po to aby nauczyć się kilku nowych trików. Biegnij za nim do wschodniej części planszy [PUNKT 2 NA MAPIE]. Nauczymy się teraz kilku podstawowych zasad eliminowania wrogo nastawionych osobników. Przede wszystkim załącz jego pole widzenia poprzez naciśnięcie klawisza ALT. Teraz ostrożnie (nie biegnij bo Cię usłyszy) zajdź go od tyłu i powal na ziemię. Jeśli Ci się to nie uda w każdej chwili możesz wycofać się do krzaków na południowym zachodzie, tam Cię nie zauważy (oczywiście możesz schować się w innym miejscu :)) [PUNKT 1 NA MAPIE]. To już koniec tej misji, pozostaje Ci tylko wskoczyć na jego konia i wyruszyć na poszukiwania reszty drużyny. Pierwszy w kolejce jest piromaniak Sam.

02 - Southern Comfort

Cel: Dotrzeć z nieprzytomnym Samem do stajni na południu planszy a następnie wyruszyć w dalszą podróż.

Poziom trudności: 2/10

Kim sterujemy: John (100%), Sam (tylko pod koniec misji)

Możliwości zakończenia misji niepowodzeniem: śmierć Sama lub Johna, zabicie cywila

Wskazówki: Nie pozwól aby przeciwnicy odkryli nieprzytomnego Sama, jest bezbronny i zginie natychmiast.

Najbardziej przydatne gadżety: Nożyk do rzucania, pozytywka

Zaczynamy w północno-wschodniej części planszy. Miejsce to polecam jako "składownię" ciał wszystkich oponentów [PUNKT 1 NA MAPIE]. Pierwszego z nich zabij rzucając nożem. Pamiętaj żeby do każdego z przeciwników zbliżać się bardzo ostrożnie (nie biegnij oraz unikaj głośnych nawierzchni, np. trzeszczących desek). Zabitego kowboja połóż gdzieś koło Sama. Kolejny oponent jest przy chatce na płd-zach od aktualnej pozycji. Spokojnie stań za domem i zaobserwuj jego ruchy. Podejdź ostrożnie i również zabij go rzucając nożem w jego plecy. Możesz go również wywabić puszczając melodyjkę z zegarka. OK, kolejni dwaj to stojący przy domu oraz patrolujący dróżkę obok. Zajmij się tym drugim, podejdź do domku na północy i w odpowiednim momencie rzuć nożem w przeciwnika. Szybko odciągnij ciało i zajmij się drugim oponentem, w tego również możesz rzucić nożykiem. Kolejny przeciwnik jest najdalej na zachodzie, przy domku z wiatrakiem. Uważaj gdyż ten osobnik obraca się "wokół własnej osi". Musisz wyczuć właściwy moment i zasztyletować go tak jak poprzednich. Wróć się teraz do miejsca startu i idź na południe. Tam przy stodole jest dwóch opryszków. Musisz ich kolejno wywabiać przy pomocy zegarka. Ustawiaj go tak żeby "na raz" w jego polu był tylko jeden oponent (przy ustalaniu pola będzie podświetlony). Później szybko chowaj się w stodole (lub za rogiem) i atakuj zaskoczonego przeciwnika pięścią bądź też nożykiem (z bliska bądź z odległości). Teraz wracaj na zachód. Zauważ, że ścieżkę patroluje tylko jeden strażnik. Schowaj się za budynkiem i w odpowiednim momencie rzuć w niego nożem. W tym wyjątkowym przypadku nie musisz zabierać ciała. Okolica jest patrolowana i istnieje ryzyko, że zostaniesz zauważony (szczególnie w przypadku kiedy wcześniej zachowywałeś się głośno). Wróć do stodoły, na południu przy płotku powinno stać dwóch gostków. Musisz ich wywabić pojedynczym strzałem z okolic wejścia do niej [PUNKT 2 NA MAPIE]. Następnie, kiedy podbiegną, spróbuj ich zabić bądź też poczekaj aż pozostanie jeden z nich i rzuć w niego nożem (drugi nie powinien tego usłyszeć). W tym momencie (po wystrzale z pistoletu) powinno pojawić się kilku nowych przeciwników w północnej części planszy (przybiegną tu z południa). Niestety mają oni zwyczaj różnorodnego wybierania miejsca "do stania" a więc nie mogę dokładnie opisać metody ich usuwania. Spróbuj przeczołgać się przez pole (jesteś niewidoczny w żółtych obszarach [PUNKTY 3 NA MAPIE]) i zabijać takich delikwentów nożykiem lub (jeżeli nie możesz bliżej podejść) pistoletem. W najlepszym wypadku na wschodzie będziesz musiał zabić trójkę oponentów a na zachodniej części planszy zaledwie dwóch. Przejdź teraz do zachodniej części planszy. Przy końcu pola, na dole jest strażnik. Zabij go i posuwaj się dalej na południe. Ostrożnie zbliż się do kowboja pilnującego mały domek. Możesz go zabić z odległości używając noża bądź też używając pozytywki a następnie usuwając go w odosobnieniu. Kiedy już go zlikwidujesz przejdź na wschód i stań przy płocie [PUNKT 4 NA MAPIE]. Po drugiej stronie będzie dwóch strażników. Musisz ich pojedynczo wywabiać pozytywką. Staraj się nie doprowadzić do wszczęcia alarmu chociaż i taka sytuacja nie sprawi większych problemów. Po zlikwidowaniu obu strażników możesz zająć się ostatnim, na południu. Najzwyczajniej go zastrzel podbiegając kiedy będzie patrzył w inną stronę. Uważaj bo z domu może wybiec strażnik ale nie sprawi większych problemów. Po wyeliminowaniu wszystkich strażników wróć po Sama i idź z nim do stajni na płd-wsch od domu. Ocuć go wodą a będziesz mógł i nad nim przejąć kontrolę [PUNKT 5 NA MAPIE]. Musicie teraz zwinąć dwa konie. Jeżeli w stajni nie ma drugiego nie martw się, poszukaj go gdzieś na planszy (na mapie będzie zaznaczony). W moim przypadku był za domem. Wskakujcie na konie i na kolejną misję (wyjście jest na płd-wsch) [PUNKT 6 NA MAPIE].