Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V – Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze. W poradniku znalazł się przede wszystkim opis przejścia wszystkich głównych misji kampanii dla pojedynczego gracza. Omówienia poszczególnych misji informują o czynnościach wymaganych do ich poprawnego zaliczania, a także podpowiadają w jaki sposób najlepiej wykorzystać główne atuty dostępnych grywalnych postaci i co należy robić żeby ukończyć każdy z etapów w stu procentach. Duży nacisk położono też na temat przechodzenia napadów, które odgrywają bardzo istotną rolę w grze. Opisy napadów uwzględniają wszystkie możliwe warianty zachowania, tak by ich ukończenie stało się możliwe niezależnie od obranej taktyki działania.
Oprócz omówień głównych misji w niniejszym poradniku znajdują się również opisy przejścia wszystkich dodatkowych zadań zlecanych przez nieznajomych i dziwaków oraz opisy losowych zdarzeń, których można być świadkiem w trakcie przemierzania świata gry.
Całość uzupełnia bardzo szczegółowa mapa, na której zaznaczono lokalizacje zleceniodawców misji (głównych i pobocznych) oraz wszystkie inne ważne miejsca (np. punkt zdobycia konkretnego pojazdu czy lokalizacja sklepu).
Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V – Misje:
Poradnik Grand Theft Auto V – misje - zawiera solucję wszystkich zadań głównych gry, misji od nieznajomych oraz kompletu oferowanych przez grę napadów i zdarzeń losowych. Opracowanie zawiera ponadto bardzo szczegółową mapę z najważniejszymi lokacjami.
GTA V - misje - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 402
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1376
1 - Prolog
2 - Franklin i Lamar
3 - Konfiskata
4 - Chop
5 - Komplikacje
6 - Ojciec i syn
7 - Długaśna odsiadka
8 - Doradztwo małżeńskie
9 - Córeczka tatusia
10 - Zaproszenie od przyjaciela
Misja dodatkowa - Dobry mąż
11 - Sprawdzanie jubilera
12 - Karabinki
13 - Robótka u jubilera - wariant głośny (Loud)
14 - Środek na owady
15 - Granaty gazowe BZ
16 - Robótka u jubilera - wariant sprytny (Smart)
17 - Pan Philips
18 - Nerwowy Ron
19 - Trevor Philips Industries
20 - Kryształowy labirynt
21 - Przyjaźń to magia
22 - Chwała lub chała
23 - Zabójstwo w hotelu
24 - Multibójstwo
25 - Dzień żywego trupa
26 - Ktoś wspominał o jodze?
27 - Trzech wspaniałych
28 - Jak na szkoleniu
29 - Safari na dzielni
30 - Zwiad w porcie
31 - Mała podwodna
32 - Skok na Merryweather - atak na frachtowiec (Freighter)
33 - Cargobob
Dodatkowe zajęcie - Szkoła latania
34 - Skok na Merryweather - atak na poligon doświadczalny na morzu (Offshore)
35 - Szybka robota
36 - Pojazd do ucieczki
37 - Holownik
38 - Śmieciarka
39 - Maski
40 - Kombinezony robocze
41 - Szybka robota #2
42 - Ja kontra prawo...
43 - Zniebowid
44 - Grzeszna miłość
45 - Mord autobusowy
46 - Pan Richards
47 - Caida Libre
48 - Rola życia
49 - Niewielka turbulencja
50 - Krew na budowie
51 - Wstęp do skoku w Paleto
52 - Osprzęt wojskowy
53 - Drapieżnik
54 - Skok w Paleto
55 - Wykolejeni
56 - Małpie figle
57 - Hang Ten
58 - Ocenianie fuchy
59 - Koniec wojennej ścieżki
60 - Hurtownicy
61 - Świeże mięso
62 - Ballada o Rocco
63 - Wymiatanie biura
64 - Rodzinne pojednanie
65 - Plany architekta
66 - Pojazd do ucieczki #2
67 - Wóz strażacki
68 - Napad na Biuro - użycie przebrań strażaków (Fire Crew)
69 - Napad na Biuro - infiltracja od strony dachu (Roof Entry)
70 - Podsumowanie
71 - Problemy prawne
72 - Lamar w opałach
73 - Krach
Dodatkowa misja - Parenting 101 (ABC rodzicielstwa)
74 - Wielka fucha
75 - Kolczatki
76 - Gauntlet - Pillbox Hill
77 - Gauntlet - Rockford Hills
78 - Gauntlet - Mission Row
79 - Wielka fucha #2 - subtelny wariant (Subtle)
80 - Pojazd do ucieczki #3
81 - Wiertło
82 - Boczny tor
83 - Wielka fucha #2 - oczywisty wariant (Obvious)
Finał - wstęp
Zakończenie A - Zdrowy rozsądek
Zakończenie B - Przyszła pora
Zakończenie C - Trzecie wyjście
Przysługa
Kolejna przysługa
Przysługa raz jeszcze
Ciągłe przysługi
Ostatnia przysługa
Praca zmianowa
Paparazzo
Paparazzo - Sekstaśma
Paparazzo - Współpraca
Paparazzo - Krach
Paparazzo - Jej Wysokość
Paparazzo - Otrzeźwienie
Szatański wycisk - Michael
Szatański wycisk - Franklin
Szatański wycisk - Trevor
Zielone korzenie - Michael
Zielone korzenie - Trevor
Zielone korzenie - Franklin
Zielone korzenie - Zaciąganie
Zielone korzenie - Odbiór
Zielone korzenie - Franklin #2
Maude
Maude - Ralph Ostrowski
Maude - Larry Tupper
Maude - Glenn Scoville
Maude - Curtis Weaver
Praktyka strzelecka
Praktyka łowiecka
Rampage One (Rzeźnia 1)
Rampage Two (Rzeźnia 2)
Rampage Three (Rzeźnia 3)
Rampage Four (Rzeźnia 4)
Rampage Five (Rzeźnia 5)
Omega
Nigel i pani Thornhill
Pamiątki z Vinewood - Willie
Pamiątki z Vinewood - Kerry
Pamiątki z Vinewood - Mark
Pamiątki z Vinewood - Tyler
Pamiątki z Vinewood - Al Di Napoli
Pamiątki z Vinewood - Ostatnie ujęcie
Straż Graniczna
Powitanie po amerykańsku
Blues pograniczników
Ocena ryzyka
Ryzyko płynności
Ryzyko docelowe
Abigail
Premia
Podpisanie umowy
Upłynienie majątku
Zerwanie umowy
Niewliczone ryzyko
Poszukiwanie prawdy
Akceptacja prawdy
Przyjmowanie prawdy
Pogoń za prawdą
Noszenie prawdy
Przekazanie prawdy
Ćwiczenie prawdy
Zapominienie prawdy
Gwiazdka z Vinewood
Pani Richards
Ostatni
Aresztowanie (1-2)
Autostopowicz - 1
Autostopowicz - 2
Autostopowicz - 3
Autostopowicz - 4
Bankomat
Furgonetka (1-10) - mapa
Kierowca dla rabusiów
Kradzież motocykla
Kradzież roweru (1-2)
Kradzież samochodu (1-2)
Napad na sklep (1-2)
Napad na wsi
Nieudana transakcja
Pijany kierowca (1-2)
Pogoń za złodziejami na wsi (1-2)
Pogoń za złodziejami w mieście (1-2)
Pogrzeb
Porwanie
Porzucony pojazd - 1
Porzucony pojazd - 2
Przejażdżka autobusem
Rabunek (1-3)
Simeon Yetarian
Straż graniczna (1-3)
Strzelanina na plantacji
Strzelanina w siedzibie Altruistów
Ucieczka przed paparazzi
Uciekający pan młody
Walki gangów na wsi
Więzień - 1
Więzień - 2
Wypadek na budowie
Wypadek samochodowy
Wyprowadzka
Zasadzka gangu
Zasadzka w zaułku
Zbiegła Altruistka
Misje - Pitchers
Misje - Hangar polowy McKenziego
Misje - Złomowisko samochodowe
Misje - Kino Ten Cent
Misje - Downtown Cab Co.
Misje - Kino Tivoli
Misje - Kino Doppler
Misje - Smoke on the Water
Misje - Tequi-la-la
Misje - Hookies
Misje - The Hen House
Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze. W poradniku znalazł się przede wszystkim opis przejścia wszystkich głównych misji kampanii dla pojedynczego gracza. Omówienia poszczególnych misji informują o czynnościach wymaganych do ich poprawnego zaliczania, a także podpowiadają w jaki sposób najlepiej wykorzystać główne atuty dostępnych grywalnych postaci i co należy robić żeby ukończyć każdy z etapów w stu procentach. Duży nacisk położono też na temat przechodzenia napadów, które odgrywają bardzo istotną rolę w grze. Opisy napadów uwzględniają wszystkie możliwe warianty zachowania, tak by ich ukończenie stało się możliwe niezależnie od obranej taktyki działania.
Oprócz omówień głównych misji w niniejszym poradniku znajdują się również opisy przejścia wszystkich dodatkowych zadań zlecanych przez nieznajomych i dziwaków orazopisy losowych zdarzeń, których można być świadkiem w trakcie przemierzania świata gry.
Całość uzupełnia bardzo szczegółowa mapa, na której zaznaczono lokalizacje zleceniodawców misji (głównych i pobocznych) oraz wszystkie inne ważne miejsca (np. punkt zdobycia konkretnego pojazdu czy lokalizacja sklepu).
Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje:
szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji gry;
bardzo dokładne omówienie wszystkich dostępnych w grze napadów;
szczegółowy opis przejścia wszystkich dodatkowych misji otrzymywanych od postaci napotykanych w świecie gry;
omówienia losowych zdarzeń;
mapa w wysokiej jakości z zaznaczonymi najważniejszymi lokacjami.
Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)
Opisy głównych misji opublikowane zostały w niniejszym poradniku mniej więcej w kolejności ich odblokowywania przez grę. Warto jednak wiedzieć, że nie musisz koniecznie zaliczać ich w takiej samej kolejności. Co więcej, zadania związane z zabójstwami zlecanymi przez Lestera (23: Zabójstwo w hotelu, 24: Multibójstwo, 44: Grzeszna miłość, 45: Mord autobusowy, 50: Krew na budowie) możesz zostawić sobie na później. Osobiście polecam zająć się nimi po wykonaniu ostatniego dużego skoku, a to dlatego, że dysponując kilkunastoma/dziesięcioma milionami dolarów będziesz mógł w łatwy sposób pomnożyć swój majątek i w rezultacie zakupić wszystkie dostępne nieruchomości.
Przy okazji dobrze jest odnotować, że nie jest możliwe zaliczenie wszystkich opisanych w poradniku misji za jednym podejściem, albowiem wiele z nich powiązanych jest ze ściśle określonymi wariantami napadów. Osobiście polecam zapisywać stan gry przed rozpoczęciem przygotowań do każdego dużego skoku, tak by mieć możliwość sprawdzenia wszystkich zadań i przy okazji wybrania tego wariantu napadu, który wydaje się być korzystniejszy.
Kolejne misje od nieznajomych i dziwaków regularnie odblokowywane są w miarę postępów w grze, przy czym nie ma jednego określonego momentu, w którym dane zadanie staje się dostępne. Polecam w rezultacie często sprawdzać mapę i zadbać jednocześnie o to żeby lokacje, w którym mają pojawić się pytajniki zostały odpowiednio wcześniej odkryte (na szczęście większość pobocznych zadań rozgrywa się w Los Santos i Sandy Shores).
Wiele zadań od nieznajomych i dziwaków jest ze sobą powiązanych i zazwyczaj jest tak, że kolejna misja od danej osoby jest odblokowywana dopiero po ukończeniu poprzedniej. Niejednokrotnie jest też tak, że należy odczekać kilka godzin lub dni czasu gry na jej udostępnienie.
Analogicznie do głównych misji większość pobocznych zadań możesz powtarzać z poziomu menu pauzy. Wyjątek stanowią te zadania, które dotyczą jedynie wysłuchania krótkiej rozmowy z daną postacią (np. pierwsze spotkanie z Omegą, Abigail czy Nigelem).
Przypadkowe zdarzenia odblokowują się w losowych momentach, przy czym zaczną się one pojawiać już w początkowych godzinach gry. Większość losowych zdarzeń załącza się w ściśle określonych miejscach, aczkolwiek nie musi do tego dojść w momencie gdy po raz pierwszy odwiedzisz daną lokację. Jeśli tak właśnie się stało to do danego miejsca musisz ponownie udać się w dalszej części gry i liczyć na to, że zdarzenie poprawnie uaktywni się.
W przeciwieństwie do głównych misji i zadań od nieznajomych i dzwiaków przypadkowych zdarzeń nie możesz powtarzać z poziomu menu pauzy. Warto jednak wiedzieć, że dane zdarzenie nie powtórzy się tylko jeśli poprawnie je zaliczysz. Kilka zdarzeń (m.in. ataki na plantację marihuany, bankomaty) jest ponadto cyklicznych, czyli będą się one regularnie odnawiały.
Ta kategoria zadań staje się dostępna dopiero po zakupieniu odpowiednich nieruchomości. Większość misji związanych z nieruchomościami ma losowy charakter, tj. praktycznie w każdym momencie gry możesz otrzymać telefon czy smsa z informacją o możliwości zaliczenia nowego zadania. Musisz oczywiście w danym momencie grać właściwą postacią - przykładowo grając Michaelem będziesz otrzymywał informacje od zarządców tylko tych nieruchomości, które to właśnie on zakupił na własność, a nieruchomości Franklina i Trevora będą w tym czasie "nieaktywne".
Sposób odblokowania: Misja załącza się automatycznie po rozpoczęciu gry.
Grywalne postacie: Michael, Trevor
Dodatkowe informacje: Misja ta nie tylko stanowi wstęp do właściwej gry, ale pomoże ci też w zapoznaniu się z kilkoma najważniejszymi mechanizmami rozgrywki, a mianowicie braniem udziału w strzelaninach, prowadzeniem pojazdów oraz przełączaniem się pomiędzy grywalnymi postaciami. Nie musisz się do niej w żaden specjalny sposób przygotowywać, bo wszystkie nowe elementy rozgrywki będą ci na bieżąco przedstawiane.
Misję rozpoczynasz sterując postacią Michaela, chwilowo bez możliwości przejęcia kontroli nad Trevorem. Zaznajom się z podręcznym radarem i wejdź do pomieszczenia z przetrzymywanymi osobami. Wyceluj z broni w zakładników (nie strzelaj do nich), tak by wymusić na nich przejście do sąsiedniego składziku. Po wykonaniu tej akcji wyjmij z inwentarza telefon komórkowy, wybierz domyślną zakładkę kontaktów (Contacts) i potwierdź chęć zdalnego zdetonowania ładunku (Detonate), odblokowując sobie dzięki temu dostęp do skarbca.
Wyrusz liniowymi korytarzami do skarbca i wejdź do środka. Podejdź do oznaczonego przez grę stolika, tak by zabrać gotówkę. Podejmij próbę wyjścia ze skarbca, co doprowadzi do pojmania Michaela przez jednego ze strażników. Nie martw się tym stanem rzeczy, bo scena ta jest częścią samouczka mającego zapoznać Cię z przełączaniem się pomiędzy grywalnymi postaciami. Przytrzymaj odpowiedni przycisk na padzie, wybierz postać Trevora i puść przycisk. Po przejęciu kontroli nad Trevorem wyceluj w głowę strażnika i zabij go.
Wznów przemarsz mający na celu dotarcie do wyjścia z budynku, zapoznając się po drodze z zasadą działania osłon. Po dotarciu na parking przed budynkiem schowaj się za najbliższą zasłoną i rozpocznij eliminowanie przebywających w pobliżu stróżów prawa. Możesz w dalszym ciągu sterować Trevorem, ale jeśli chcesz jeszcze skuteczniej namierzać i pozbywać się funkcjonariuszy to powróć do sterowania postacią Michaela. Niezależnie od wybranego bohatera w pierwszej kolejności zabijaj najbliżej rozstawionych policjantów, nie pozwalając im się zbliżyć czy zajść od flanki uczestników napadu.
Wkrótce zmuszony zostaniesz do wyruszenia nieutwardzoną ścieżką prowadzącą w stronę głównej drogi. Warto tu pomagać sobie opcją sprintu, przy czym nie zapominaj też o sukcesywnym eliminowaniu kolejnych policjantów, chowając się w razie potrzeby za ich pojazdami lub innymi skutecznymi zasłonami. Po dotarciu do wspomnianej wyżej drogi zlikwiduj ostatnią grupę stróżów prawa i podbiegnij do pojazdu, który zatrzymał się po lewej stronie, tak by do niego wsiąść.
Przed Tobą pierwsza scena wymagająca przejęcia kontroli nad pojazdem. Trasa przejazdu do lotniska jest bardzo prosta, albowiem musisz kierować się prosto, skręcając w prawo dopiero po zbliżeniu się do policyjnej blokady. Na sam koniec czeka Cię krótka scena, w trakcie rozgrywania której zmuszony zostaniesz do sterowania postacią Trevora. Prowadź ostrzał zza zasłony, eliminując pojawiających się w okolicy nowych stróżów prawa. Gra wkrótce wyświetli kolejny filmik przerywnikowy i w rezultacie prolog dobiegnie końca.
Nagrody za ukończenie misji: brak
Wymagania do ukończenia misji w 100%: Misja ta nie posiada żadnych dodatkowych wymagań, tak więc automatycznie zaliczana jest w 100 procentach.
Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 1 (Prolog).
Grywalne postacie: Franklin
Dodatkowe informacje: Misja ta ma na celu przede wszystkim przedstawienie postaci Franklina. Będziesz mógł ponadto przećwiczyć bardziej zaawansowane manewry pojazdami, jak również wykorzystywanie specjalnych zdolności postaci oraz uciekanie pościgom organizowanym przez stróżów prawa. Tym razem musisz też już sprostać ściśle określonym wymaganiom jeśli pragniesz ukończyć misję w 100 procentach i po szczegóły zapraszam na sam koniec jej opisu.
Tak jak już zostało to wyżej powiedziane opisywana misja w całości zaliczana jest sterując postacią Franklina. Wyrusz wąską alejką przebiegającą między budynkami, docierając do miejsca, w którym zaparkowane zostały dwa auta sportowe. Musisz wsiąść do jednego z tych pojazdów i warto wiedzieć, że wybór maszyny nie odegra kluczowej roli, bo oba auta cechują się zbliżonymi osiągami.
Zgodnie z otrzymaną informacją musisz wyruszyć za autem kierowanym przez Lamara. W trakcie tej dość długiej przejażdżki nie możesz oczywiście pozwolić Lamarowi zdecydowanie odjechać, ale jeszcze bardziej powinieneś dbać o to żeby nie zderzać się z innymi pojazdami czy przeszkodami terenowymi, tak by nie uszkodzić niepotrzebnie skradzionej maszyny. Zgodnie z sugestią gry warto przećwiczyć stosowanie specjalnej umiejętności Franklina. Po jej uaktywnieniu możesz zaobserwować spowolnienie czasu podczas jazdy samochodem. Zdolność tę najlepiej jest wykorzystywać do omijania trudniejszych przeszkód, bezproblemowego pokonywania wąskich alejek oraz wykonywania ostrych nawrotów.
W dalszej części podróży samochodem czeka Cię między innymi przejazd przez plan zdjęciowy i warto tu zadbać o to żeby nie potrącić żadnej z osób w kostiumach obcych. Nieco później zmuszony też zostaniesz do wykonania kilku skoków i nie radzę z nimi przesadzać, tak by nie zderzyć się tuż po lądowaniu z innym uczestnikiem ruchu. Na koniec przejedziesz przez trzy wielopoziomowe parkingi i możesz sobie pomóc załączając światła w samochodzie.
Franklin i Lamar znajdą się wkrótce na celowniku stróżów prawa i w rezultacie Twoim nowym zadaniem stanie się zgubienie pościgu (dwie gwiazdki). Mechanizm ten działa na nieco innych zasadach niż w poprzednich odsłonach serii, albowiem musisz najpierw zniknąć ściagającym Cię policjantom z ich pola widzenia (wykorzystaj dużą prędkość maksymalną sterowanej maszyny), a następnie przeczekać w ukryciu na zakończenie pościgu, nie doprowadzając do ponownego wykrycia. Polecam schować się w jakiejś bocznej alejce czy na przykład w podziemnym garażu (powyższy screen).
Po zgubieniu pościgu wyrusz w stronę oznaczonego przez grę salonu samochodowego będącego własnością Simeona Yetariana. Staraj się oczywiście unikać po drodze kolejnych kraks. Po obejrzeniu scenki przerywnikowej w salonie wsiądź do prywatnego auta Franklina (Bravado Buffalo) i dotrzyj nim do miejsca zamieszkania tej postaci. Zaparkuj pojazd w garażu, kończąc dzięki temu misję.
Uwaga - Jeśli chcesz zapisać misję to wejdź w interakcję z łóżkiem w sypialni. Po raz pierwszy możesz też skorzystać z opcji powtarzania zaliczonych już misji (np. po to żeby przetestować inne kombinacje grywalnych postaci czy zaliczyć dane zadanie w 100 procentach).
Nagrody za ukończenie misji:
250 dolarów
odblokowanie domu Franklina wraz z jego aktywnościami
odblokowanie pojazdu Franklina (Bravado Buffalo)
odblokowanie garażu przy domu Franklina
odblokowanie aktywności na mapie świata
Wymagania do ukończenia misji w 100%:
Not a Scratch - Nie możesz doprowadzić do wyraźnego uszkodzenia skradzionego na samym początku misji pojazdu (dozwolone są drobne otarcia). Pamiętaj o tym, że możesz używać specjalnej zdolności Franklina do unikania przeszkód.
Focused Driver - Musisz w sumie przez siedem sekund używać specjalnej zdolności Franklina spowalniającej upływ czasu w trakcie jazdy samochodem.
Winner - Musisz jako pierwszy dotrzeć do jednego z parkingów, na którym dobiega końca wyścig z Lamarem. Do zaliczenia tego wyzwania najlepiej przystąpić w trakcie ponownego przechodzenia opisywanej misji, bo doskonale będziesz już wtedy znał trasę przejazdu i czyhające po drodze zagrożenia.
We Come in Peace - Musisz w trakcie przejazdu przez plan filmowy uniknąć potrącenia postaci w strojach obcych.
Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 2 (Franklin i Lamar). Zaczekaj na telefon od Simeona Yetariana, odbierz go i wysłuchaj rozmowy. Możesz już wyruszyć do salonu samochodowego celem rozpoczęcia misji (litera S na mapie świata).
Grywalne postacie: Franklin
Dodatkowe informacje: W trakcie rozgrywania tej misji czeka Cię przede wszystkim pierwsza poważna strzelanina, ale po raz kolejny nie musisz się do niej w żaden szczególny sposób przygotowywać, bo automatycznie otrzymasz broń potrzebną do pozbycia się wszystkich przeciwników. Warto przy okazji dodać, że Franklinowi po raz kolejny w tej misji będzie towarzyszył Lamar.
Tak jak już zostało to powiedziane na wstępie, w celu rozpoczęcia opisywanej misji musisz powrócić do salonu samochodowego Simeona Yetariana, który miałeś już okazję odwiedzisz w końcówce poprzedniego zadania. Salon oznaczony jest literą S na mapie i znajduje się on na północ od domu Franklina. Po dotarciu w okolice salonu zaparkuj w uliczce na jego tyłach i wejdź do budynku przez garaż. Obejrzyj tu filmik przerywnikowy stanowiący wprowadzenie do omawianego zadania.
Wyjdź z salonu, wsiądź do dowolnego samochodu (np. tego należącego do Franklina) i wyrusz do miejsca dokonania kradzieży motocykla, czyli do lokacji Vespucci Beach. Po dotarciu do celu podróży zaparkuj auto przy oznaczonym przez grę niewielkim okręgu, po czym wysiądź z pojazdu i udaj się w lewo. Podejdź do siatki i wciśnij odpowiedni przycisk żeby przez nią przeskoczyć.
W trakcie przemarszu mającego na celu dotarcie do zlokalizowanych na końcu alejki kilku garaży pozostawaj w niewielkiej odległości od Lamara. Nie próbuj używać opcji biegu i nie oddalaj się od swojego sojusznika, bo w przeciwnym wypadku możesz zaalarmować okolicę i doprowadzić do przedwczesnego zawalenia misji. Zatrzymaj się po znalezieniu się przy garażach i od razu zbadaj ten zlokalizowany po prawej stronie, gdyż to właśnie ta czynność doprowadzi do wyświetlenia scenki przerywnikowej ze spotkania z członkami wrogiego gangu Los Santos Vagos.
Tuż po odzyskaniu kontroli nad Franklinem podbiegnij do leżącego na ziemi pistoletu, tak by go automatycznie podnieść. Wywołaj teraz okno wyboru broni (przytrzymanie odpowiedniego przycisku) i wybierz tę broń z listy (Pistol). Uwaga - Jeśli posiadasz już jakąś lepszą giwerę to nie musisz oczywiście korzystać z pistoletu. W zupełności on jednak wystarczy do wyeliminowania wszystkich wrogów.
Ustaw się szybko przy ścianie garażu, tak by uniknąć niepotrzebnych obrażeń w wyniku pozostawania na otwartej przestrzeni. Zastrzel najbliżej rozstawionych członków gangu Vagos, w miarę możliwości celując w ich głowy i starając się nie pudłować. Po zlikwidowaniu najbliższych przeciwników przesuń się nieco dalej. Wyceluj w odpowiednim momencie w pokazaną na screenie butlę z gazem, doprowadzając dzięki temu do dużej eksplozji. Uważaj także na nowych gangsterów, którzy pojawią się na górnych balkonikach prawego budynku.
Wrogowie spróbują wkrótce opuścić tę okolicę z pomocą jednego z zaparkowanych przy alejce samochodów. Ostrzelaj najpierw pojazd, a następnie oddaj pojedynczy strzał w pozostawiony przez niego ślad benzyny, doprowadzając tym samym do eksplozji maszyny. Możesz już wyruszyć z powrotem w stronę miejsca, w którym zaparkowałeś swój samochód. Przeskocz przez siatkę, wsiądź do auta i wyrusz w pościg za osobą uciekającą motocyklem.
W trakcie pościgu staraj się unikać zderzeń z innymi uczestnikami ruchu. Zbliż się na niewielki dystans do ściganego motocykla i załącz specjalną zdolność Franklina, czyli spowolnienie czasu. Przytrzymaj teraz wskazany przez grę przycisk, tak by wychylić się przez okno i rozpocząć ostrzał z pistoletu. Postaraj się trafić w motocyklistę (powyższy screen), kończąc dzięki temu pościg. Pozostało ci już tylko podejść do motocykla (Western Bagger) i dojechać nim do miejsca zakończenia misji, a mianowicie myjni (Car Wash) zlokalizowanej niedaleko domu Franklina.
Nagrody za ukończenie misji: brak (motocykl, który został odebrany uciekającemu gangsterowi, otrzymasz w prezencie od Lamara w dalszej części gry i poinformowany zostaniesz o tym prezencie smsem)
Wymagania do ukończenia misji w 100%:
Time - Musisz ukończyć misję w czasie krótszym niż 6 minut i 30 sekund. Postaraj się szybko likwidować wrogów w trakcie strzelaniny i w miarę możliwości jak najwcześniej zabić osobę uciekającą motocyklem.
Trail Blazer - Musisz w trakcie głównej strzelaniny trafić w ślad benzyny pozostawiony przez wrogi pojazd, doprowadzając w rezultacie do jego eksplozji.
Headshot - Musisz zabić sześciu wrogo nastawionych gangsterów strzałami w głowę.
Accuracy - Musisz ukończyć misję z celnością na poziomie na co najmniej 70%. Nie używaj więc pistoletu gdy nie jest to wymagane i dbaj o to żeby każdy wystrzelony pocisk trafił w przeciwnika.
Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 3 (Konfiskata). Po pewnym czasie przy domu Franklina pojawi się znacznik informujący o możliwości rozpoczęcia nowego zadania (litera F na mapie świata).
Grywalne postacie: Franklin, Chop
Dodatkowe informacje: Chop to imię rottweilera należącego do Lamara i ten sympatyczny psiak stanowi główną atrakcję opisywanej misji. Oprócz zapoznania się z Chopem do rozegrania są dwa pościgi - najpierw samochodowy i następnie drugi, w trakcie którego będziesz musiał dopaść wrogo nastawioną postać o własnych siłach.
Podejdź do okręgu znajdującego się przed wejściem do domu Franklina, dzięki czemu wyświetli się scenka z rozmowy z Lamarem i dowiesz się przy okazji o planie porwania członka wrogiego gangu Ballas. Ruszaj za Lamarem, docierając do jego furgonetki (Vapid Speedo). Wsiądź do auta, zaczekaj aż Lamar i Chop do Ciebie dołączą i wyrusz do zlokalizowanej na północ stąd dzielnicy Vinewood Boulevard. Po zbliżeniu się do oznaczonego celu podróży wybierz wąską alejkę między budynkami.
Gdy tylko nowa scenka przerywnikowa dobiegnie końca powróć szybko do furgonetki i wyrusz w pościg za uciekającym motocyklem gangsterem. W trakcie tego pościgu staraj się jak najczęściej korzystać z unikalnej zdolności Franklina, czyli ze spowolnienia upływu czasu. Pozwoli ci to ograniczyć ryzyko kontaktu z innymi pojazdami podczas szybkiej jazdy oraz przede wszystkim umożliwi ci wykonywanie ostrych skrętów bez konieczności zmniejszania prędkości przemieszczania się furgonetki (powyższy screen).
Pomimo tego, że pościg nie zakończy się niepowodzeniem od razu po tym uderzysz w coś większego, to postaraj się nie zniszczyć prowadzonej furgonetki i bezbłędnie pokonać całą trasę. Po kilku chwilach dojedziesz do miejsca wypadku. Wysiądź z furgonetki i wyrusz śladami Chopa. Warto tu korzystać z aktywnego sprintu, a więc rytmicznie wciskać przycisk biegu. Podążaj za psem, przeskakując po drodze nad siatką. Nieco dalej zmuszony też zostaniesz do przebicia się przez drewniany płotek. Skręć w prawo, wyruszając w stronę zajezdni. Gra wkrótce załączy nową cut-scenkę.
Przełącz się zgodnie z sugestią na Chopa. Gra nie pozwoli ci przejąć bezpośredniej kontroli nad psem, ale za to będziesz mógł obserwować jak zwierzak próbuje wytropić poszukiwanego gangstera. Zaczekaj aż Chop zatrzyma się przy jednym z wagonów, przełącz się z powrotem na postać Franklina i otwórz wspomniany wagon.
Ponownie przełącz się na Chopa i zaczekaj aż dotrze on w nowe miejsce. Przed Tobą dość zabawna scenka, albowiem po powrocie do ciała Franklina będziesz musiał odciągnąć rottweilera od innego psa, z którym miał zamiar kopulować. Po raz ostatni wybierz Chopa i zaczekaj aż zwierzak zatrzyma się przy kolejnym wagonie. Przejmij raz jeszcze kontrolę nad Franklinem i otwórz ten wagon.
Możesz już wznowić pościg za gangsterem, który ukrywał się w wagonie. Nie będzie on długi, albowiem Chop wkrótce doścignie ofiarę i powali ją na ziemię. Zaczekaj aż Franklin wsiądzie do furgonetki i wyrusz do kryjówki Lamara. W trakcie przejażdżki główny bohater postanowi oswobodzić pojmanego niedawno gangstera, tak więc pozostało ci już tylko zawieźć Lamara do centrum rekreacyjnego.
Nagrody za ukończenie misji:
odblokowanie opcji opiekowania się Chopem (pies pojawi się na podwórku na tyłach domu Franklina dopiero jakiś czas po zakończeniu misji, a konkretnie po odbyciu rozmowy telefonicznej z Lamarem)
Wymagania do ukończenia misji w 100%:
Not a Scratch - Nie możesz doprowadzić do wyraźnego uszkodzenia furgonetki Lamara (dozwolone są drobne otarcia). Pamiętaj o tym, że możesz używać specjalnej zdolności Franklina do unikania przeszkód.
Homedog - Musisz obserwować wydarzenia z perspektywy Chopa w sumie przez 10 sekund.
Advanced Reflexes - Musisz w sumie przez siedem sekund używać specjalnej zdolności Franklina spowalniającej upływ czasu w trakcie jazdy samochodem.
Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 3 (Konfiskata). Ponownie odwiedź salon samochodowy Simeona Yetariana (litera S na mapie świata).
Grywalne postacie: Franklin, Michael
Dodatkowe informacje: To kolejna dość wyjątkowa misja. Jej pierwsza część zapozna Cię przede wszystkim z niezbyt wymagającą mechaniką skradania się. Druga część zadania jest jeszcze ciekawsza, wprowadzając postać Michaela do głównej kampanii oraz obejmując samouczek ze staczania pojedynków. W miarę możliwości polecam poćwiczyć odpowiednio wcześniej walki wręcz, tak by nie mieć problemów z zaliczeniem misji w 100 procentach.
Dotrzyj do salonu samochodowego i podejdź do Simeona Yetariana, który powinien przebywać na placu przed wejściem do budynku. Po obejrzeniu cut-scenki wyrusz w stronę dzielnicy Rockford Hills (północno-zachodnia część Los Santos), wysłuchując po drodze rozmowy telefonicznej z Simeonem. Zatrzymaj się po znalezieniu się w pobliżu willi, z której masz wykraść pojazd. Zlokalizuj pokazaną na screenie bramkę, tak by nad nią przeskoczyć i tym samym wkroczyć na tereny posiadłości.
Rozpocznij od wciśnięcia gałki analogowej, tak by Franklin mógł przystąpić do skradania się. W drodze do posiadłości zauważysz zapewne pracującego po lewej stronie ogrodnika i choć ominięcie tej postaci jest w pełni możliwe, to mimo wszystko radzę zajść od tyłu ogrodnika i go ogłuszyć, albowiem jest to jeden z wymogów do osiągnięcia statusu 100-procentowego zaliczenia misji.
Nie próbuj korzystać z głównego wejścia do posiadłości, bo jest ono zamknięte. Zamiast tego udaj się na prawo od wejścia, docierając do zaparkowanego auta ogrodnika (powyższy screen). Wdrap się na plandekę tego pojazdu, a następnie na fragment dachu. Wykonanie obu tych czynności pozwoli ci dotrzeć do otwartej okiennicy na piętrze willi.
Zatrzymaj się po znalezieniu się w niewielkiej łazience na piętrze i zaczekaj aż młoda dziewczyna uda się do swojego pokoju. Wyrusz w stronę schodów prowadzących na parter. Skręć tu w lewo i ostrożnie zbliż się do kobiety flirtującej z instruktorem tenisa. Przy pierwszej możliwej okazji ponownie skręć w lewo, co pozwoli ci dotrzeć do garażu. Wsiądź do pozostawionego w garażu auta terenowego (Karin BeeJay XL).
Ostrożnie wyjedź z garażu i następnie z posiadłości, wyruszając w stronę salonu Simeona. W drodze do salonu czeka Cię nieoczekiwane spotkanie z Michaelem i jeśli chcesz mu się dokładniej przyjrzeć to możesz wcisnąć wskazany przez grę przycisk. Dokończ przejazd do salonu, zatrzymując się przy wskazanym przez grę okręgu. Po obejrzeniu nowej cut-scenki wyrusz z miejsca. Musisz przebić się przez pokazaną na screenie szklaną ścianę.
Gra wkrótce przyzna ci kontrolę nad postacią Michaela i zmuszony zostaniesz do stoczenia pojedynku wręcz. Jeżeli jest to Twoja pierwsza walka to koniecznie zapoznaj się z wyświetloną na ekranie informacją na temat wykorzystywanych przycisków. Zacznij od namierzenia postaci Simeona i następnie zacznij stosować uniki, szukając okazji do wyprowadzania własnych ciosów. Po zadaniu właścicielowi salonu wystarczających obrażeń misja ta dobiegnie końca.
Nagrody za ukończenie misji:
300 dolarów (Franklin)
odblokowanie postaci Michaela
odblokowanie nowych aktywności na mapie świata
Wymagania do ukończenia misji w 100%:
Time - Musisz ukończyć misję w czasie krótszym niż 5 minut. Postaraj się nie stracić zbyt dużo czasu na skradanie się oraz na końcowy pojedynek z Simeonem.
Can't Touch This - Michael nie może odnieść żadnych obrażeń w trakcie walki wręcz. Kluczem do sukcesu są naturalnie poprawnie wykonywane uniki.
Dirt Nap - Musisz zaatakować z zaskoczenia ogrodnika przebywającego w posiadłości.
Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 5 (Komplikacje). Możesz już wyruszyć do domu Michaela (litera M na mapie świata).
Grywalne postacie: Franklin, Michael
Dodatkowe informacje: To niezbyt wymagająca misja, choć nie pozbawiona kilku bardzo efektownych scen. Pozwoli ci ona zapoznać się nieco bliżej z Michaelem oraz z wybranymi członkami jego rodziny. W końcowej części misji przedstawiony ci też zostanie mechanizm wykorzystywania warsztatów samochodowych do naprawiania, przemalowywania i tuningowania pojazdów.
W celu rozpoczęcia opisywanej misji musisz wybrać się do posiadłości Michaela w dzielnicy Rockford Hills, czyli lokacji odwiedzanej już w trakcie rozgrywania poprzedniego głównego etapu. Co ciekawe, do willi możesz dotrzeć zarówno jako Franklin jak i Michael i wybór głównego bohatera będziesz miał wpływ jedynie na sam początek misji. Radzę zdecydować się na dotarcie do miejsca rozpoczęcia misji grając jako Michael, albowiem gra przedstawi ci wtedy najważniejsze miejsca w posiadłości, a także wyświetli dodatkową cut-scenkę.
Jeszcze przed opuszczeniem posiadłości do Michaela (gra automatycznie wybierze tę postać i "zablokuje" tymczasowo wybór bohatera) zadzwoni jego syn Jimmy, informując o kradzieży należącego do rodziny jachtu, a także o tym, że znajduje się na pokładzie przewożonego drogą lądową ładunku. Wyjdź z willi i wsiądź do auta należącego do Amandy (Ubermacht Sentinel). Zaczekaj aż dołączy do Ciebie Franklin i wyrusz do sąsiadującej z zachodnią autostradą dzielnicy Pacific Bluffs. Po zbliżeniu się do oznaczonego przez grę punktu powinieneś zauważyć ciężarówkę przewożącą skradziony jacht.
Wyrusz za ciężarówką i staraj się unikać po drodze zderzeń z innymi uczestnikami ruchu, tym bardziej, że Michael nie dysponuje możliwością spowalniania upływu czasu w trakcie jazdy. Twoje zadanie polega na zbliżeniu się do tyłu ciężarówki, tak by Franklin mógł do niej doskoczyć i wspiąć się na jacht. Uwaga - W trakcie przygotowań do skoku w wykonaniu Franklina nie możesz wykonywać żadnych gwałtownych ruchów kierownicą, ale z racji tego, że ciężarówka przemieszcza się autostradą nie powinno to być zbyt trudne do zrealizowania.
Jeśli chcesz możesz zgodnie z sugestią gry załączyć na chwilę na "filmową kamerę", tym bardziej, że gra nie pozwoli ci przełączyć się na postać Franklina. Kontynuuj podróżowanie za tirem i obserwuj poczynania swojego sojusznika. Musisz być gotowy do uratowania Franklinowi życia, a mianowicie trafić w przeciwnika (najlepiej w głowę), z którym się szamota (powyższy screen).
Kolejny ważny moment nadejdzie za kilka chwil i tym razem będziesz musiał uratować Jimmy'ego. Gdy tylko syn Michaela zawiśnie nad drogą podjedź pod maszt przewożonego jachtu, tak by Jimmy mógł zeskoczyć do pojazdu (powyższy screen). Uwaga - Jeśli chcesz zaliczyć misję w 100% to musisz się pośpieszyć z tą akcją! Na sam koniec ponownie ustaw pojazd za pędzącą ciężarówką, umożliwiając Franklinowi wykonanie drugiego skoku.
Próba odzyskania skradzionego jachtu zakończy się już niestety niepowodzeniem, a to dlatego, że posłuszeństwa odmówi samochód prowadzony przez Michaela. Wysłuchaj sugestii Franklina, zawróć i wyrusz w stronę znajdującego się w zachodniej części miasta warsztatu samochodowego Los Santos Customs (sąsiaduje on między innymi z lotniskiem). Po dotarciu do celu podróży zaparkuj auto w oznaczonym przez grę okręgu i obejrzyj cut-scenkę.
Gra wkrótce przełączy się na postać Franklina i pozostaniesz już w jego ciele do samego końca misji. Podjedź do drzwi garażu. W celu zaliczenia aktualnej części misji musisz jedynie wybrać (darmową) naprawę auta, choć jeśli dysponujesz nadmiarem gotówki to możesz też oczywiście wypróbować opcję tuningowania maszyny. Do wykonania pozostała ci już tylko jedna czynność, a mianowicie odwiezienie Jimmy'ego do domu. Nie śpiesz się i postaraj się w nic nie uderzyć, by nie zniszczyć ponownie naprawionego niedawno samochodu.
Nagrody za ukończenie misji:
nowa osoba na liście kontaktów Franklina: Michael
nowa osoba na liście kontaktów Franklina: Jimmy
odblokowanie domu Michaela wraz z jego aktywnościami
odblokowanie pojazdu Michaela (Obey Tailgater)
odblokowanie garażu przy domu Michaela
odblokowanie warsztatów samochodowych na mapie świata
Wymagania do ukończenia misji w 100%:
Quick Catch - Musisz w trakcie pościgu za ciężarówką z jachtem uratować w odpowiednim momencie Jimmy'ego w czasie krótszym niż 10 sekund. Podjedź pod maszt gdy tylko zauważysz, że Jimmy zwisa na nim nad jezdnią.
Not a Scratch - Nie możesz doprowadzić do ponownego uszkodzenia samochodu Amandy po tym jak zostanie naprawiony w warsztacie samochodowym.
Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 6 (Ojciec i syn). Po pewnym czasie przy domu Franklina pojawi się znacznik informujący o możliwości rozpoczęcia nowego zadania (litera F na mapie świata).
Grywalne postacie: Franklin
Dodatkowe informacje: Misja ta składa się przede wszystkim z serii dość wymagających strzelanin, w trakcie których będziesz musiał dbać nie tylko o własne zdrowie, ale też o swoich sojuszników. Nie musisz się natomiast w żaden sposób przygotowywać, bo krok ten będzie częścią omawianego zadania. Końcówka to z kolei trzygwiazdkowy pościg, który na szczęście z racji dużych umiejętności Franklina za kółkiem nie powinien okazać się bardzo trudny.
Powróć do domu Franklina i wejdź do środka, co powinno doprowadzić do zainicjowania scenki przerywnikowej. Po jej zakończeniu wsiądź wraz z Lamarem i Stretchem do zaparkowanego przed budynkiem pojazdu (Albany Emperor) i wyrusz do zlokalizowanego na północ stąd sklepu Ammu-Nation specjalizującego się w głównej mierze w sprzedaży broni.
Wejdź do sklepu i podejdź do sprzedawcy celem przystąpienia do zakupów. Obowiązkowy zakup to kosztująca 550 dolarów strzelba (Pump Shotgun) wraz z ulepszeniem w postaci kosztującej 472 dolary latarki (Flashlight). Jeśli dysponujesz nadmiarem gotówki to możesz też lepiej przygotować się do kolejnych walk, wyposażając się na przykład w inne odmiany broni palnej, granaty czy wreszcie dobry pancerz. Po zakończeniu zakupów powróć do auta.
Kolejny cel podróży to zlokalizowany na południowy-zachód od sklepu zakład przetwarzania odpadów (Recycling Plant). Po dotarciu na miejsce przygotuj sobie strzelbę (lub inną dobrą broń). Wejdź do budynku i skieruj się na piętro, docierając do pomieszczenia, w którym wyświetlona zostanie nowa scenka przerywnikowa.
Tuż po wyświetleniu filmiku przebiegnij do sąsiedniego pomieszczenia, ustaw się za skrzyniami i rozpocznij ostrzeliwanie pierwszej grupy członków gangu Ballas. Warto tu używać zakupionej niedawno strzelby, gdyż w większości przypadków pojedyncze trafienie załatwi sprawę. Pamiętaj też o tym, że musisz dbać o stan zdrowia Lamara i Stretcha, albowiem śmierć któregoś z sojuszników jest równoznaczna z automatycznym zawaleniem całej misji. Po zlikwidowaniu przeciwników pozbieraj amunicję i bronie z ich ciał, po czym wyrusz śladem swoich kolegów.
Uważaj na dwóch przeciwników, którzy przebiją się przez drzwi w pokazanym na screenie miejscu. Musisz ich błyskawicznie zastrzelić (ponownie przyda się tu strzelba), tak by nie doprowadzić do śmierci Lamara. Kolejni gangsterzy czekają na was w sąsiednim pomieszczeniu i tu nie warto się już przesadnie śpieszyć, tylko schować za dobrą zasłoną i na spokojnie rozstrzelać wszystkich wrogów.
Dotrzyj do klatki schodowej, przy czym zachowaj czujność, gdyż w drodze na niższe piętro wpadniecie na wrogo nastawionego gangstera. Otwórz żółte drzwi, schowaj się za skrzyniami i pozbądź się kolejnych wrogów. Przejdź do znacznie większego pomieszczenia i rozpocznij tu eliminowanie nowych gangsterów. W trakcie prowadzenia wymiany ognia staraj się trzymać z dala od prawej części pomieszczenia, albowiem wkrótce pojawią się tam płomienie i w rezultacie chwila nieuwagi będzie mogła bardzo źle zakończyć się dla Twojej postaci.
Skieruj się w stronę wyjścia (po drodze powinieneś zauważyć apteczkę), rozprawiając się w pobliskim korytarzu z ostatnią już grupą gangsterów. Po wyjściu z budynku szybko wybierz z inwentarza karabin szturmowy (Assault Rifle - prawdopodobnie zabrałeś go jednemu z pokonanych wrogów) lub inną broń skuteczną na większym dystansie. Musisz zlikwidować dwóch strzelców pokazanego na screenie policyjnego śmigłowca.
Ruszaj za Lamarem i Stretchem, kierując się w stronę żółtej drabiny i następnie rozpoczynając sprint (rytmiczne wciskanie odpowiedniego przycisku) po dachach. Trzymaj się blisko swoich sojszuników, ignorując chwilowo przebywających w okolicy innych stróżów prawa. Przeskocz nad murkiem i po opuszczeniu terenu zakładu jak najszybciej zlokalizuj jakiś czterodrzwiowy pojazd, tak by cała drużyna mogła do niego wsiąść.
Przed Tobą trzygwiazdkowy pościg i jeśli do tej pory nie brałeś udziału w tego typu scenach to warto wiedzieć, że oprócz radiowozów w pościgu weźmie też udział policyjny śmigłowiec. Musisz zgubić pościg, tak więc najpierw oddal się od stróżów prawa, a następnie odszukaj jakiś podziemny parking, tunel lub (w ostateczności) alejkę czy inne ustronne miejsce, starając się przeczekać aż policjanci zakończą poszukiwania. W trakcie ucieczki warto oczywiście regularnie używać specjalnej zdolności Franklina, tak by łatwo pokonywać ostre zakręty i bezproblemowo przejeżdżać przez wąskie alejki. W celu oficjalnego zakończenia misji musisz jeszcze zawieźć kolegów w okolice domu Franklina.
Nagrody za ukończenie misji:
nowa osoba na liście kontaktów Franklina: Stretch
Wymagania do ukończenia misji w 100%:
Accuracy - Musisz ukończyć misję z celnością na poziomie na co najmniej 60%. Radzę używać strzelby cechującej się dużą siłą rażenia i sporym rozrzutem, a także nie przesadzać w trakcie prób ostrzelania osób przebywających na pokładzie policyjnego śmigłowca.
Headshots - Musisz zabić dziesięciu przeciwników strzałami w głowę.
Unmarked - Musisz ukończyć misję bez odniesienia większych obrażeń. W trakcie przeprawy przez zakład regularnie używaj zasłon i pilnuj się w korytarzach, w których nie ma się gdzie schować, polegając np. na dużej sile rażenia strzelby. Nie daj się też postrzelić członkom załogi śmigłowca ani policjantom uczestniczącym w finalnym pościgu.
Time - Musisz ukończyć misję w czasie krótszym niż 10 minut i 30 sekund. Nie strać zbyt dużo czasu na zakupach w sklepie Ammu-Nation ani na próbach zgubienia pościgu.
Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 6 (Ojciec i syn). Możesz już wyruszyć do domu Michaela (litera M na mapie świata).
Grywalne postacie: Franklin, Michael
Dodatkowe informacje: