Watch Dogs - misje - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas - ebook

Watch Dogs - misje - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas

0,0

Opis

Poradnik Watch_Dogs - Główne i poboczne misje zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich podstawowych oraz opcjonalnych zadań dostępnych w grze. W omówieniu każdej z misji znalazły się przede wszystkim informacje i wskazówki na temat eksploracji kolejnych obszarów oraz eliminowania lub omijania wrogo nastawionych postaci. W poradniku duży nacisk położono też na ukazanie możliwych sposobów hakowania elementów otoczenia, co niejednokrotnie pozwala na przejście przez daną lokację bez konieczności atakowania innych osób lub na odblokowanie sobie dostępu do zupełnie nowej ścieżki do miejsca zaliczenia aktualnego celu misji. Opisy przejścia poszczególnych misji wzbogacone zostały ponadto licznymi obrazkami i mapami przydatnymi w sprawnej nawigacji po świecie gry. Watch_Dogs to superprodukcja Ubisoftu, w której przenosimy do Chicago i grając jako haker Aiden Pearce staramy się zidentyfikować i dopaść osoby odpowiedzialne za śmierć siostrzenicy głównego bohatera. Aiden może liczyć na wsparcie ze strony zaprzyjaźnionych hakerów z grupy DedSec, za wrogów mając z kolei osoby odpowiedzialne za wdrożenie systemu ctOS inwigilującego mieszkańców Chicago na masową skalę.

Poradnik Watch_Dogs - Główne i poboczne misje zawiera:

  1. Bardzo szczegółowy opis przejścia 39 misji głównego wątku fabularnego gry;
  2. Omówienie dwóch dostępnych zakończeń gry;
  3. Bardzo szczegółowy opis przejścia 18 pobocznych misji o nazwie Zlecenia konwojowe (Criminal Convoys);
  4. Dokładne omówienie założeń pobocznych misji o nazwie Wykryte przestępstwa (Crimes Detected);
  5. Bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych misji o nazwie Przechwycenie (Interception) z kategorii Zlecenia macherów (Fixer Contracts);
  6. Bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych misji o nazwie Przynęta (Decoy) z kategorii Zlecenia macherów (Fixer Contracts);
  7. Bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych misji o nazwie Transporter z kategorii Zlecenia macherów (Fixer Contracts);
  8. Bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych misji o nazwie Ucieczka (Getaway) z kategorii Zlecenia macherów (Fixer Contracts);
  9. Bardzo szczegółowy opis przejścia 15 pobocznych misji o nazwie Kryjówki gangu (Gang Hideouts);
  10. Liczne obrazki i mapy pomocne w nawigacji po głównych obszarach miasta oraz po osobnych lokacjach, w których rozgrywane są kolejne misje.

Poradnik do gry Watch Dogs - misje skupia się na przedstawieniu wyczerpującego opisu przejścia wszystkich misji głównych oraz zadań pobocznych gry Watch Dogs. Szczególny nacisk położono przy tym na hakowanie otoczenia. Nie zabrakło licznych map.

Watch Dogs - misje - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Epilog - Wybór zakończenia gry (Główne misje - Akt V)
  • Misja 1 (Bottom of the Eighth) (Główne misje - Akt I)
  • Misja 1 (Sometimes You Still Lose) (Główne misje - Akt V)
  • Misja 1 (Hope Is a Sad Thing) (Główne misje - Akt III)
  • Misja 9 (Dressed in Peels) (Główne misje - Akt I)
  • Misja 3 (The Rat's Lair) (Główne misje - Akt IV)
  • Misja 3 (Backstage Pass) (Główne misje - Akt I)
  • Misja 2 (Big Brother) (Główne misje - Akt I)
  • Misja 6 (By Any Means Necessary) (Główne misje - Akt III)
  • Misja 2 (In Plain Sight) (Główne misje - Akt IV)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 226

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Watch_Dogsmisjeporadnik do gry

autor: Jacek "Stranger" Hałas

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1515

[email protected]

Spis treści

Watch Dogs - misje - poradnik do gry

Główne misje - Mapa

Główne misje - Akt I

Misja 1 (Bottom of the Eighth)

Odblokowanie misji 2

Misja 2 (Big Brother)

Odblokowanie misji 3

Misja 3 (Backstage Pass)

Odblokowanie misji 4

Misja 4 (Backseat Driver)

Misja 5 (Open Your World)

Misja 6 (Thanks for the Tip)

Odblokowanie misji 7

Misja 7 (Not the Pizza Guy)

Misja 8 (A Wrench in the Works)

Misja 9 (Dressed in Peels)

Główne misje - Akt II

Misja 1 (Hold On, Kiddo)

Odblokowanie misji 2

Misja 2 (Breakable Things)

Misja 3 (Collateral)

Misja 4 (One Foot in the Grave)

Misja 5 (A Blank Spot There-ish)

Odblokowanie misji 6

Misja 6 (Jury-Rigged)

Misja 7 (Grandma's Bulldog)

Misja 8 (Not a Job for Tyrone)

Misja 9 (Uninvited)

Misja 10 (Breadcrumbs)

Odblokowanie misji 11

Misja 11 (Stare Into the Abyss)

Misja 12 (A Risky Bid)

Misja 13 (Role Model)

Misja 14 (Planting a Bug)

Misja 15 (Way Off the Grid)

Główne misje - Akt III

Odblokowanie misji 1

Misja 1 (Hope Is a Sad Thing)

Misja 2 (A Pit of Paranoia)

Misja 3 (Unstoppable Force)

Misja 4 (The Future Is In Blume)

Misja 5 (For the Portfolio)

Misja 6 (By Any Means Necessary)

Główne misje - Akt IV

Misja 1 (Someone's Knocking)

Misja 2 (In Plain Sight)

Misja 3 (The Rat's Lair)

Misja 4 (The Defalt Condition)

Misja 5 (Little Sister)

Misja 6 (Ghosts of the Past)

Misja 7 (No Turning Back #1)

Misja 8 (No Turning Back #2)

Główne misje - Akt V

Misja 1 (Sometimes You Still Lose)

Epilog - Wybór zakończenia gry

Wykryte przestępstwa (Crimes Detected)

Sposoby odblokowywania i ogólne założenia

Omówienie typowego przestępstwa

Zlecenia konwojowe (Criminal Convoys)

Sposoby odblokowywania i ogólne założenia

Omówienie typowego ataku na konwój

Mapa

Zlecenia - Pawnee

Zlecenia - Parker Square

Zlecenia - Mad Mile

Zlecenia - The Loop

Zlecenia - The Wards

Zlecenia - Brandon Docks

Kryjówki gangów (Gang Hideouts)

Sposoby odblokowywania i ogólne założenia

Omówienie typowej infiltracji kryjówki gangu

Mapa

Kryjówki - Pawnee

Kryjówki - Parker Square

Kryjówki - Mad Mile

Kryjówki - The Loop

Kryjówki - The Wards

Kryjówki - Brandon Docks

Zlecenia macherów (Fixer Contracts)

Sposoby odblokowywania i ogólne założenia

Rodzaje zleceń

Mapa

Zlecenia - Pawnee

Zlecenia - Parker Square

Zlecenia - Mad Mile

Zlecenia - The Loop

Zlecenia - The Wards

Zlecenia - Brandon Docks

Watch Dogs - misje - poradnik do gry

PoradnikWatch_Dogs - Główne i poboczne misje zawierabardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich podstawowych oraz opcjonalnych zadań dostępnych w grze. W omówieniu każdej z misji znalazły się przede wszystkim informacje i wskazówki na temat eksploracji kolejnych obszarów oraz eliminowania lub omijania wrogo nastawionych postaci. W poradniku duży nacisk położono też na ukazanie możliwych sposobów hakowania elementów otoczenia, co niejednokrotnie pozwala na przejście przez daną lokację bez konieczności atakowania innych osób lub na odblokowanie sobie dostępu do zupełnie nowej ścieżki do miejsca zaliczenia aktualnego celu misji. Opisy przejścia poszczególnych misji wzbogacone zostały ponadto licznymi obrazkami i mapami przydatnymi w sprawnej nawigacji po świecie gry. Watch_Dogsto superprodukcja Ubisoftu, w której przenosimy do Chicago i grając jako haker Aiden Pearce staramy się zidentyfikować i dopaść osoby odpowiedzialne za śmierć siostrzenicy głównego bohatera. Aiden może liczyć na wsparcie ze strony zaprzyjaźnionych hakerów z grupy DedSec, za wrogów mając z kolei osoby odpowiedzialne za wdrożenie systemu ctOS inwigilującego mieszkańców Chicago na masową skalę.

Poradnik Watch_Dogs - Główne i poboczne misje zawiera:

Bardzo

szczegółowy opis przejścia 39 misji głównego wątku fabularnego gry;

Omówienie dwóch dostępnych zakończeń gry;

Bardzo

szczegółowy opis przejścia 18 pobocznych misji o nazwie Zlecenia konwojowe (Criminal Convoys);

Dokładne omówienie założeń

pobocznych

misji o nazwie Wykryte przestępstwa (Crimes Detected);

Bardzo

szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych misji o nazwie Przechwycenie (Interception) z kategorii Zlecenia macherów (Fixer Contracts);

Bardzo

szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych misji o nazwie Przynęta (Decoy) z kategorii Zlecenia macherów (Fixer Contracts);

Bardzo

szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych misji o nazwie Transporter z kategorii Zlecenia macherów (Fixer Contracts);

Bardzo

szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych misji o nazwie Ucieczka (Getaway) z kategorii Zlecenia macherów (Fixer Contracts);

Bardzo

szczegółowy opis przejścia 15 pobocznych misji o nazwie Kryjówki gangu (Gang Hideouts);

Liczne

obrazki i mapy pomocne w nawigacji po głównych obszarach miasta oraz po osobnych lokacjach, w których rozgrywane są kolejne misje.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Główne misje - Mapa

Watch_Dogs - Główne misje

Opis Watch_Dogs - Główne misje

1.1

- Miejsce

rozpoczęcia pierwszej misji aktu I.

1.1a

- Akt

I, misja 1: Garaż z samochodem.

1.1b

- Akt

I, misja 1: Kryjówka-motel.

1.1c

- Akt

I, misja 1: Miejsce zaliczenia pobocznej misji Wykryte przestępstwo.

1.2

- Miejsce

rozpoczęcia drugiej misji aktu I.

1.2a

- Akt

I, misja 2: Sklep z bronią odwiedzany po misji 2.

1.3

- Miejsce

rozpoczęcia trzeciej misji aktu I.

1.4

- Miejsce

rozpoczęcia czwartej misji aktu I.

1.4a

- Akt

I, misja 4: Garaż z samochodem.

1.4b

- Akt

I, misja 4: Miejsce zakończenia poszukiwań przez policję.

1.4c

- Akt

I, misja 4: Alejka, w której należy zaparkować pod koniec misji.

1.5

- Miejsce

rozpoczęcia piątej misji aktu I.

1.5a

- Akt

I, misja 5: Wejście do strefy załadunkowej.

1.6

- Miejsce

rozpoczęcia szóstej misji aktu I.

1.6a

- Akt

I, misja 6: Cmentarz odwiedzany po zaliczeniu misji 6.

1.7

- Miejsce

rozpoczęcia siódmej misji aktu I.

1.7a

- Akt

I, misja 7: Kryjówka przywódcy macherów.

1.8

- Miejsce

rozpoczęcia ósmej misji aktu I.

1.8a

- Akt

I, misja 8: Miejsce odnalezienia Heleny Tucci.

1.8b

- Akt

I, misja 8: Sugerowane miejsce ataku na konwój.

1.9

- Miejsce

rozpoczęcia dziewiątej misji aktu I.

2.1

- Miejsce

rozpoczęcia pierwszej misji aktu II.

2.1a

- Akt

II, misja 1: Dom Nicole.

2.1b

- Akt

II, misja 1: Pierwszy peron.

2.1c

- Akt

II, misja 1: Drugi peron.

2.1d

- Akt

II, misja 1: Lombard odwiedzany po misji 1.

2.1e

- Akt

II, misja 1: Stacja kontroli ctOS-u odwiedzana po misji 1.

2.2

- Miejsce

rozpoczęcia drugiej misji aktu II.

2.3

- Miejsce

rozpoczęcia trzeciej misji aktu II.

2.4, 2.5

- Miejsce

rozpoczęcia czwartej i piątej misji aktu II.

2.4a

- Akt

II, misja 4: Nielegalna gra w pokera.

2.5a

- Akt

II, misja 5: Pierwszy generator.

2.5b

- Akt

II, misja 5: Drugi generator.

2.5c

- Akt

II, misja 5: Trzeci generator.

2.5d

- Akt

II, misja 5: Stacja kontroli ctOS-u odwiedzana po misji 5.

2.6

- Miejsce

rozpoczęcia szóstej misji aktu II.

2.6a

- Akt

II, misja 6: Pierwszy terminal.

2.6b

- Akt

II, misja 6: Drugi terminal.

2.6c

- Akt

II, misja 6: Trzeci terminal.

2.6d

- Akt

II, misja 6: Wieża ctOS-u.

2.7, 2.15, 4.1, 5.1

- Miejsce

rozpoczęcia siódmej i piętnastej misji aktu II, a także pierwszej misji aktów IV i V.

2.8

- Miejsce

rozpoczęcia ósmej misji aktu II.

2.9

- Miejsce

rozpoczęcia dziewiątej misji aktu II.

2.9a

- Akt

II, misja 9: Fabryka Sienna Brick.

2.9b

- Akt

II, misja 9: Miejsce pobytu Bedbuga.

2.10

- Miejsce

rozpoczęcia dziesiątej misji aktu II.

2.10a

- Akt

II, misja 10: Marina.

2.10b

- Akt

II, misja 10: Stacja kontroli ctOS-u odwiedzana po misji 10.

2.11

- Miejsce

rozpoczęcia jedenastej misji aktu II.

2.11a

- Akt

II, misja 11: Klub Infinite 92.

2.12

- Miejsce

rozpoczęcia dwunastej misji aktu II.

2.13

- Miejsce

rozpoczęcia trzynastej misji aktu II.

2.13a

- Akt

II, misja 13: Siedziba gangsterów.

2.14

- Miejsce

rozpoczęcia czternastej misji aktu II.

2.14a

- Akt

II, misja 14: Wejście do budynku.

2.15a

- Akt

II, misja 15: Budynek z komputerem.

2.15b

- Akt

II, misja 15: Stacja kontroli ctOS-u odwiedzana po zaliczeniu drugiego aktu.

3.1

- Miejsce

rozpoczęcia pierwszej misji aktu III.

3.1a

- Akt

III, misja 1: Opuszczona wieża ctOS-u.

3.1b

- Akt

III, misja 1: Bar Jeda.

3.1c

- Akt

III, misja 1: Furgonetka T-Bone'a.

3.1d

- Akt

III, misja 1: Miejsce dostarczenia furgonetki.

3.2

- Miejsce

rozpoczęcia drugiej misji aktu III.

3.2a

- Akt

III, misja 2: Pierwszy szef ochrony.

3.2b

- Akt

III, misja 2: Drugi szef ochrony.

3.3

- Miejsce

rozpoczęcia trzeciej misji aktu III.

3.3a

- Akt

III, misja 3: Sugerowane miejsce ataku na konwój.

3.4

- Miejsce

rozpoczęcia czwartej misji aktu III.

3.4a

- Akt

III, misja 4: Placówka Blume.

3.5

- Miejsce

rozpoczęcia piątej misji aktu III.

3.5a

- Akt

III, misja 5: Przystań.

3.6

- Miejsce

rozpoczęcia szóstej misji aktu III.

4.2

- Miejsce

rozpoczęcia drugiej misji aktu IV.

4.3

- Miejsce

rozpoczęcia trzeciej misji aktu IV.

4.3a

- Akt

IV, misja 3: Miejsce eskortowania T-Bone'a.

4.4

- Miejsce

rozpoczęcia czwartej misji aktu IV.

4.5

- Miejsce

rozpoczęcia piątej misji aktu IV.

4.5a

- Akt

IV, misja 5: Oczyszczalnia.

4.6

- Miejsce

rozpoczęcia szóstej misji aktu IV.

4.6a

- Akt

IV, misja 6: Parking.

4.7

- Miejsce

rozpoczęcia siódmej misji aktu IV.

4.7a

- Akt

IV, misja 7: Hotel Merlaut.

4.8

- Miejsce

rozpoczęcia ósmej misji aktu IV.

5.1a

- Akt

V, misja 1: Budynek ctOS-u.

5.1b

- Akt

V, misja 1: Pierwsze miejsce wgrania wirusa.

5.1c

- Akt

V, misja 1: Drugie miejsce wgrania wirusa.

5.1d

- Akt

V, misja 1: Trzecie miejsce wgrania wirusa.

5.1e

- Akt

V, misja 1: Latarnia morska.

Legenda Watch_Dogs - Główne misje

Miejsca

rozpoczynania głównych misji

Ważne

lokacje

odwiedzane w głównych misjach

Na powyższej mapie Chicago zaznaczone zostały przede wszystkim miejsca rozpoczynania wszystkich głównych misji i są one w kolorze niebieskim. Kolor zielony użyty został z kolei do oznaczenia pozostałych lokacji odwiedzanych w trakcie zaliczania poszczególnych misji. Mowa tu między innymi o sklepach, zamkniętych strefach okupowanych przez wrogów (np. stacja kolejowa) czy garażach. Kolejne litery przy punktach na mapie (a, b, c itd.) mówią o kolejności docierania do tych miejsc.

Główne misje - Akt I

Misja 1 (Bottom of the Eighth)

Przeprawa przez stadion

Zhakuj telefon Maurice'a

Rozdział ten rozpoczynasz w szatni. Przytrzymaj klawisz/trigger celowania i spróbuj oddać strzał w stronę Maurice'a. Kolejny krok to wciśnięcie klawisza/przycisku walki wręcz. Po tym jak Aiden ogłuszy wspomnianego mężczyznę zbadaj dokładnie szatnię (warto tak też postępować we wszystkich kolejnych lokacjach odwiedzanych w grze), odnajdując między innymi pierwsze komponenty do tworzenia gadżetów. Po zbadaniu szatni zlokalizuj telefon ogłuszonego Maurice'a i przytrzymaj klawisz/przycisk hakowania żeby się do niego włamać. Odsłuchaj nagrania audio (Maurice Vega 01) i wyjdź z szatni.

Maszyna do wyrzucania piłek

Podejdź do nowego znacznika i obejrzyj scenkę ze spotkania z Jordim Chinem. Dowiesz się, że w okolicy pojawili się policjanci i ich ominięcie będzie Twoim pierwszym zadaniem. Na początek radzę wybrać prawy korytarz. Podobnie jak wcześniej warto zbadać okolicę, odnajdując między innymi papierową torebkę z gotówką. Schowaj się za skrzyniami i zaczekaj na pojawienie się w tej okolicy pierwszego policjanta. Dobrze byłoby odwrócić uwagę tej osoby i możesz w tym celu włamać się do prawej maszyny do wyrzucania piłek (Pitching Machine). Możesz ogłuszyć policjanta w walce wręcz lub pozostawić go w spokoju.

Telefon odwróci uwagę drugiego policjanta

Powróć do miejsca, w którym rozmawiałeś niedawno z Jordim i wybierz niezbadany lewy korytarz. Ostrożnie zbliż się do drugiego policjanta. Także i tu warto wspomóc się hakowaniem. Włamanie się do leżącego na ziemi telefonu wzbudzi mianowicie jego zainteresowanie. Możesz wykorzystać tę okazję do zneutralizowania policjanta lub zignorować go. Niezależnie od tego jak się zachowałeś wybierz lewy tunel prowadzący do kolejnego obszaru stadionu.

Wespnij się na kontener, przeskocz nad balustradą i podejmij próbę otwarcia niebieskich drzwi. Po nieudanej próbie zlokalizuj kamerę na lewej ścianie i przytrzymaj klawisz/przycisk hakowania żeby się do niej włamać i automatycznie uzyskać z niej podgląd. Musisz teraz zlokalizować pokazaną na obrazku 1 drugą kamerę i ponownie przytrzymać odpowiedni przycisk żeby na nią "przeskoczyć". Odnajduj kolejne kamery znajdujące się w sąsiednim pomieszczeniu i przełączaj się na nie. Na sam koniec zainteresuj się pokazanym na obrazku 2 panelem kontrolnym zlokalizowanym przy balustradzie. Przytrzymanie klawisza/przycisku hakowania pozwoli ci go uaktywnić i otworzyć niebieskie drzwi.

Przygotuj wabik

Wejdź do nowego pomieszczenia i schowaj się za zasłoną, bo przebywa tu pojedynczy policjant. Zgodnie z sugestią gry warto odwrócić uwagę policjanta poprzez skonstruowanie i użycie wabika (Lure). Zabierz komponent ze skrzyni (Electronical Parts), a następnie przytrzymaj klawisz/przycisk inwentarza i potwierdź chęć skonstruowania wabika. Po przygotowaniu gadżetu wyceluj nim w oznaczoną przez grę pobliską ścianę. Na sam koniec musisz zhakować przyczepiony do ściany wabik, dzięki czemu zacznie on wydawać dźwięki.

Możesz zhakować wybrane zeskanowane postacie

Wykorzystaj to, że policjant poszedł zbadać źródło podejrzanych dźwięków i wyeliminuj go lub omiń. Do kolejnej lokacji możesz dotrzeć wybierając główne schody lub (jeśli skradasz się) lewe rusztowanie. Schowaj się tu za ladą i załącz Profilera (pojedyncze wciśnięcie klawisza/przycisku hakowania). Rozpocznij skanowanie kolejnych osób z okolicy, dowiadując się nieco więcej na temat każdej z nich. W niektórych przypadkach pojawi się dodatkowo opcja zhakowania telefonu zeskanowanej postaci. Warto decydować się na kolejne hakowania, bo pozwoli ci to m.in. na odczytywanie wiadomości, zdobywanie gotówki czy pozyskiwanie komponentów.

Bankomaty pozwalają na wypłacanie gotówki skradzionej dzięki hakowaniu innych postaci

Po tym jak zhakujesz telefony osób z okolic baru (nie jest to obowiązkowe, ale nie warto pomijać tego kroku) zacznij powoli przemieszczać się w lewo, pozostając cały czas ukrytym za zasłoną. Namierz nowe otwarte drzwi i wciśnij pokazany na ekranie klawisz/przycisk żeby do nich przebiec. Skręć tu w prawo i rozważ skorzystanie z odnalezionego po drodze bankomatu, z którego możesz wypłacić wykradzione przed kilkoma chwilami pieniądze. Wysłuchaj rozmowy z hakerem Badboy17 i ostrożnie zbliż się do kolejnej sali.

Osoba z kodem dostępu

Nie wchodź do pomieszczenia z wartownikami, tylko zhakuj widoczną za drzwiami kamerę. Przełączaj się w poznany już sposób na kolejne kamery znajdujące się w tym pomieszczeniu aż będziesz w stanie zlokalizować mężczyznę będącego w posiadaniu kodu dostępu. Przytrzymaj klawisz/przycisk hakowania żeby pobrać ten kod. Obróć teraz kamerę w lewo i włam się do zamontowanego na ścianie routera. Po tym jak gra przełączy się na kamerę z serwerowni złam zabezpieczenie tutejszego firewalla (klawisz/przycisk hakowania).

Wydostanie się ze stadionu

Chowaj się za zasłonami, nie pozwalając na to żeby Aiden został zauważony

Przytrzymaj klawisz/przycisk inwentarza i wybierz z niego gadżet Zaciemnienie (Blackout), dzięki czemu odetniesz na pewien czas dostawy prądu do całego stadionu. Wejdź do pomieszczenia z wartownikami, skręć w lewo i zacznij skradać się. Korzystaj oczywiście z mijanych po drodze zasłon. Jeśli chcesz możesz wyeliminować wartowników (należałoby atakować ich po kolei), ale bezpieczniej będzie pozostawić ich w spokoju.

Wyjście z baru

Dotrzyj do nowych schodów i zejdź po nich na dół. Wyrusz w stronę nowych drzwi i pozostawaj w prawej części przemierzanej lokacji żeby unikać reflektora śmigłowca. Po znalezieniu się w barze wysłuchaj rozmowy z Jordim. Skorzystanie z oferty baru jest opcjonalne, tak więc udaj się w stronę wyjścia z budynku.

Dotarcie do kryjówki

Począwszy od tego momentu musisz unikać sił policji próbujących wytropić Aidena. Zwracaj uwagę na wskazania mini-mapy zlokalizowanej w prawym dolnym narożniku ekranu i chowaj się za zasłoną gdy tylko zauważysz czerwoną ikonę symbolizującą nadjeżdżający radiowóz. Musisz udać się na lewo od wyjścia ze stadionu (północ) i skorzystać z pokazanej na powyższym obrazku alejki (wartu to pomagać sobie opcją biegu). Wejdź do garażu i wsiądź do pozostawionego przez Jordiego czerwonego sportowego sedana.

Uwaga - Jeżeli w dowolnym momencie tej części misji zostaniesz zauważony to rozpocznie się pełnoprawny pościg. Wskazówki dotyczące gubienia policyjnych radiowozów i śmigłowców odnajdziesz w przewodniku do gry.

Trzymaj się z dala od głównych dróg i szukaj sposobu na wyjechanie poza szary okrąg

Wyjedź z garażu i zacznij unikać radiowozów oraz blokad symbolizowanych na mapie przez migające czerwono-fioletowe prostokąty. Twoim zadaniem jest wydostanie się z obszaru oznaczonego szarym okręgiem i w osiągnięciu tego celu może pomóc ci np. przejazd po torach kolejowych czy skorzystanie z jednego z mostów prowadzących do sąsiedniej dzielnicy.

Uwaga - Jeżeli znajdziesz się w sytuacji bez wyjścia to spróbuj zaparkować auto i wcisnąć klawisz/przycisk zgaszenia silnika. O ile radiowóz nie podjedzie do Twojego samochodu na niewielką odległość to uda ci się uniknąć wszczęcia policyjnego pościgu.

Motel

Na sam koniec musisz jedynie dotrzeć do aktualnej kryjówki Aidena i jest to motel (Owl Motel) zlokalizowany w dzielnicy Parker Square. Zaparkuj na motelowym parkingu, wyjdź po schodach na górny poziom i udaj się do drzwi prowadzących do kryjówki. Obejrzyj nowy filmik i po wysłuchaniu rozmowy z hakerem Badboy17 wydaj pierwsze punkty rozwoju na odblokowanie nowych zdolności (wskazówki odnośnie ich przydatności odnajdziesz w przewodniku).

Nagrody za zaliczenie misji: 100 punktów doświadczenia + 200 punktów doświadczenia za zgubienie policyjnego pościgu

Odblokowanie misji 2

Skorzystaj z łóżka

Pozostań w pomieszczeniu motelowym i dokładnie je zbadaj, dzięki czemu odnajdziesz nowe komponenty potrzebne do konstruowania gadżetów oraz kolejne nagranie audio (Aiden Pierce 05). Po załatwieniu wszystkich spraw wejdź w interakcję z łóżkiem (budzik możesz ustawić na dowolną godzinę). Zaczekaj aż Aiden wybudzi się (przy okazji otrzymasz też pistolet - Spec Ops 1911) i wyjdź z pomieszczenia motelowego.

Wiadomość tekstowa, która odblokowuje poboczną misję

Zanim będziesz mógł przystąpić do drugiej głównej misji gry zmuszony zostaniesz do rozegrania pierwszego pobocznego zadania z kategorii Wykryte przestępstwa (Crimes Detected). Uaktywnij Profilera (klawisz/przycisk hakowania) i przystąp do skanowania przebywających w pobliżu motelu postaci niezależnych. Szukaj okazji do włamywania się do telefonów wybranych NPC-ów. Po kilku takich włamaniach gra wyświetli na ekranie przebieg rozmowy i dowiesz się z niego o przestępstwie, do którego może wkrótce dojść.

Kobieta, którą będziesz musiał ochronić

Zgodnie z podpowiedzią gry warto ustawić miejsce przestępstwa jako cel podróży. Wsiądź do dowolnego pojazdu i wyrusz na południowy-wschód. Po dotarciu w okolice oznaczonego przez grę obszaru wysiądź z auta i ponownie zacznij używać Profilera do skanowania przebywających w okolicy osób. Zeskanowanie kobiety stojącej przy alejce (jej personalia są losowo generowane) pozwoli ci z dużym prawdopodobieństwem ustalić, że może się ona za chwilę stać ofiarą przestępstwa. Uratowanie jej stanie się w rezultacie dla Ciebie priorytetem.

Ustaw się w takim miejscu żeby widzieć alejkę, ale nie zbliżaj się do niej żeby nie zostać zauważonym. Zhakuj znajdującą się nad tą alejką kamerę ochrony i obejrzyj przebieg spotkania (powyższy screen). Zgodnie z oczekiwaniami życie zeskanowanej niedawno kobiety znajdzie się teraz w niebezpieczeństwie.

Postaraj się obezwładnić przestępcę

Nie czekaj na dalszy przebieg wydarzeń tylko zamknij podgląd kamery i zacznij biec w stronę atakowanej kobiety. Napastnik rzuci się do ucieczki i musisz wyruszyć jego śladem. Jeżeli chcesz szybko zakończyć ten pościg to możesz postrzelić przestępcę, ale o wiele lepiej jest go obezłwadnić. W takiej sytuacji musisz dostatecznie zbliżyć się do ściganego mężczyzny i wcisnąć klawisz/przycisk walki wręcz. Po zaliczeniu pobocznego zadania wysłuchaj rozmów z Nicole Pearce oraz z Jordim Chinem. Możesz już przystąpić do drugiej głównej misji.

Nagrody za zaliczenie misji: pozytywna reputacja, zdolność Szybkie palce, 500 punktów doświadczenia (mniej jeśli zabiłeś ściganego przestępcę)

Misja 2 (Big Brother)

Dotarcie na przyjęcie urodzinowe

Brama wjazdowa

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do centralnej części dzielnicy Parker Square. Po dotarciu w pobliże bramy wjazdowej do osiedla High Grove podejdź do zielonego znacznika i przytrzymaj odpowiedni klawisz/przycisk żeby potwierdzić chęć rozpoczęcia misji. Możesz już wjechać na teren osiedla i zaparkować auto przy domu należącym do Nicole Pearce. Wysiądź z samochodu i skorzystaj ze ścieżki zlokalizowanej na prawo od domu żeby dotrzeć do ogrodu.

Użyj opcji hakowania

Po obejrzeniu scenki przerywnikowej skorzystaj z tylnych drzwi wejściowych do domu. W zależności od upodobań możesz rozejrzeć się po wszystkich dostępnych pomieszczeniach (jest tu m.in. komputer z zapisanym e-mailem) lub od razu zatrzymać się przy Nicole, która będzie nękana telefonicznie przez niezidentyfikowaną osobę. Przytrzymaj klawisz/przycisk hakowania żeby zhakować telefon siostry Aidena i podsłuchać rozmowę.

Dopadnięcie prześladowcy

Możesz spychać auto prześladowcy

Szybko wsiądź do auta, którego użyłeś do dotarcia do domu Nicole i rozpocznij pościg za samochodem mężczyzny, który ją prześladuje. Celem tego pościgu jest oczywiście zniszczenie pojazdu przesladowcy i możesz tego dokonać na kilka sposobów. Jeżeli nie zakupiłeś jeszcze żadnych zaawansowanych zdolności hakerskich to próbuj po prostu uderzać w auto mężczyzny, licząc na to, że zostanie poważnie zniszczone w wyniku kontaktu z innym pojazdem czy jakimś elementem otoczenia.

Użycie hakowania pozwoli ci w prostszy sposób zakończyć pościg