Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik Watch_Dogs - Główne i poboczne misje zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich podstawowych oraz opcjonalnych zadań dostępnych w grze. W omówieniu każdej z misji znalazły się przede wszystkim informacje i wskazówki na temat eksploracji kolejnych obszarów oraz eliminowania lub omijania wrogo nastawionych postaci. W poradniku duży nacisk położono też na ukazanie możliwych sposobów hakowania elementów otoczenia, co niejednokrotnie pozwala na przejście przez daną lokację bez konieczności atakowania innych osób lub na odblokowanie sobie dostępu do zupełnie nowej ścieżki do miejsca zaliczenia aktualnego celu misji. Opisy przejścia poszczególnych misji wzbogacone zostały ponadto licznymi obrazkami i mapami przydatnymi w sprawnej nawigacji po świecie gry. Watch_Dogs to superprodukcja Ubisoftu, w której przenosimy do Chicago i grając jako haker Aiden Pearce staramy się zidentyfikować i dopaść osoby odpowiedzialne za śmierć siostrzenicy głównego bohatera. Aiden może liczyć na wsparcie ze strony zaprzyjaźnionych hakerów z grupy DedSec, za wrogów mając z kolei osoby odpowiedzialne za wdrożenie systemu ctOS inwigilującego mieszkańców Chicago na masową skalę.
Poradnik Watch_Dogs - Główne i poboczne misje zawiera:
Poradnik do gry Watch Dogs - misje skupia się na przedstawieniu wyczerpującego opisu przejścia wszystkich misji głównych oraz zadań pobocznych gry Watch Dogs. Szczególny nacisk położono przy tym na hakowanie otoczenia. Nie zabrakło licznych map.
Watch Dogs - misje - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 226
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1515
Misja 1 (Bottom of the Eighth)
Odblokowanie misji 2
Misja 2 (Big Brother)
Odblokowanie misji 3
Misja 3 (Backstage Pass)
Odblokowanie misji 4
Misja 4 (Backseat Driver)
Misja 5 (Open Your World)
Misja 6 (Thanks for the Tip)
Odblokowanie misji 7
Misja 7 (Not the Pizza Guy)
Misja 8 (A Wrench in the Works)
Misja 9 (Dressed in Peels)
Misja 1 (Hold On, Kiddo)
Odblokowanie misji 2
Misja 2 (Breakable Things)
Misja 3 (Collateral)
Misja 4 (One Foot in the Grave)
Misja 5 (A Blank Spot There-ish)
Odblokowanie misji 6
Misja 6 (Jury-Rigged)
Misja 7 (Grandma's Bulldog)
Misja 8 (Not a Job for Tyrone)
Misja 9 (Uninvited)
Misja 10 (Breadcrumbs)
Odblokowanie misji 11
Misja 11 (Stare Into the Abyss)
Misja 12 (A Risky Bid)
Misja 13 (Role Model)
Misja 14 (Planting a Bug)
Misja 15 (Way Off the Grid)
Odblokowanie misji 1
Misja 1 (Hope Is a Sad Thing)
Misja 2 (A Pit of Paranoia)
Misja 3 (Unstoppable Force)
Misja 4 (The Future Is In Blume)
Misja 5 (For the Portfolio)
Misja 6 (By Any Means Necessary)
Misja 1 (Someone's Knocking)
Misja 2 (In Plain Sight)
Misja 3 (The Rat's Lair)
Misja 4 (The Defalt Condition)
Misja 5 (Little Sister)
Misja 6 (Ghosts of the Past)
Misja 7 (No Turning Back #1)
Misja 8 (No Turning Back #2)
Misja 1 (Sometimes You Still Lose)
Epilog - Wybór zakończenia gry
Sposoby odblokowywania i ogólne założenia
Omówienie typowego przestępstwa
Sposoby odblokowywania i ogólne założenia
Omówienie typowego ataku na konwój
Mapa
Zlecenia - Pawnee
Zlecenia - Parker Square
Zlecenia - Mad Mile
Zlecenia - The Loop
Zlecenia - The Wards
Zlecenia - Brandon Docks
Sposoby odblokowywania i ogólne założenia
Omówienie typowej infiltracji kryjówki gangu
Mapa
Kryjówki - Pawnee
Kryjówki - Parker Square
Kryjówki - Mad Mile
Kryjówki - The Loop
Kryjówki - The Wards
Kryjówki - Brandon Docks
Sposoby odblokowywania i ogólne założenia
Rodzaje zleceń
Mapa
Zlecenia - Pawnee
Zlecenia - Parker Square
Zlecenia - Mad Mile
Zlecenia - The Loop
Zlecenia - The Wards
Zlecenia - Brandon Docks
PoradnikWatch_Dogs - Główne i poboczne misje zawierabardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich podstawowych oraz opcjonalnych zadań dostępnych w grze. W omówieniu każdej z misji znalazły się przede wszystkim informacje i wskazówki na temat eksploracji kolejnych obszarów oraz eliminowania lub omijania wrogo nastawionych postaci. W poradniku duży nacisk położono też na ukazanie możliwych sposobów hakowania elementów otoczenia, co niejednokrotnie pozwala na przejście przez daną lokację bez konieczności atakowania innych osób lub na odblokowanie sobie dostępu do zupełnie nowej ścieżki do miejsca zaliczenia aktualnego celu misji. Opisy przejścia poszczególnych misji wzbogacone zostały ponadto licznymi obrazkami i mapami przydatnymi w sprawnej nawigacji po świecie gry. Watch_Dogsto superprodukcja Ubisoftu, w której przenosimy do Chicago i grając jako haker Aiden Pearce staramy się zidentyfikować i dopaść osoby odpowiedzialne za śmierć siostrzenicy głównego bohatera. Aiden może liczyć na wsparcie ze strony zaprzyjaźnionych hakerów z grupy DedSec, za wrogów mając z kolei osoby odpowiedzialne za wdrożenie systemu ctOS inwigilującego mieszkańców Chicago na masową skalę.
Poradnik Watch_Dogs - Główne i poboczne misje zawiera:
Bardzo
szczegółowy opis przejścia 39 misji głównego wątku fabularnego gry;
Omówienie dwóch dostępnych zakończeń gry;
Bardzo
szczegółowy opis przejścia 18 pobocznych misji o nazwie Zlecenia konwojowe (Criminal Convoys);
Dokładne omówienie założeń
pobocznych
misji o nazwie Wykryte przestępstwa (Crimes Detected);
Bardzo
szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych misji o nazwie Przechwycenie (Interception) z kategorii Zlecenia macherów (Fixer Contracts);
Bardzo
szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych misji o nazwie Przynęta (Decoy) z kategorii Zlecenia macherów (Fixer Contracts);
Bardzo
szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych misji o nazwie Transporter z kategorii Zlecenia macherów (Fixer Contracts);
Bardzo
szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych misji o nazwie Ucieczka (Getaway) z kategorii Zlecenia macherów (Fixer Contracts);
Bardzo
szczegółowy opis przejścia 15 pobocznych misji o nazwie Kryjówki gangu (Gang Hideouts);
Liczne
obrazki i mapy pomocne w nawigacji po głównych obszarach miasta oraz po osobnych lokacjach, w których rozgrywane są kolejne misje.
Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)
1.1
- Miejsce
rozpoczęcia pierwszej misji aktu I.
1.1a
- Akt
I, misja 1: Garaż z samochodem.
1.1b
- Akt
I, misja 1: Kryjówka-motel.
1.1c
- Akt
I, misja 1: Miejsce zaliczenia pobocznej misji Wykryte przestępstwo.
1.2
- Miejsce
rozpoczęcia drugiej misji aktu I.
1.2a
- Akt
I, misja 2: Sklep z bronią odwiedzany po misji 2.
1.3
- Miejsce
rozpoczęcia trzeciej misji aktu I.
1.4
- Miejsce
rozpoczęcia czwartej misji aktu I.
1.4a
- Akt
I, misja 4: Garaż z samochodem.
1.4b
- Akt
I, misja 4: Miejsce zakończenia poszukiwań przez policję.
1.4c
- Akt
I, misja 4: Alejka, w której należy zaparkować pod koniec misji.
1.5
- Miejsce
rozpoczęcia piątej misji aktu I.
1.5a
- Akt
I, misja 5: Wejście do strefy załadunkowej.
1.6
- Miejsce
rozpoczęcia szóstej misji aktu I.
1.6a
- Akt
I, misja 6: Cmentarz odwiedzany po zaliczeniu misji 6.
1.7
- Miejsce
rozpoczęcia siódmej misji aktu I.
1.7a
- Akt
I, misja 7: Kryjówka przywódcy macherów.
1.8
- Miejsce
rozpoczęcia ósmej misji aktu I.
1.8a
- Akt
I, misja 8: Miejsce odnalezienia Heleny Tucci.
1.8b
- Akt
I, misja 8: Sugerowane miejsce ataku na konwój.
1.9
- Miejsce
rozpoczęcia dziewiątej misji aktu I.
2.1
- Miejsce
rozpoczęcia pierwszej misji aktu II.
2.1a
- Akt
II, misja 1: Dom Nicole.
2.1b
- Akt
II, misja 1: Pierwszy peron.
2.1c
- Akt
II, misja 1: Drugi peron.
2.1d
- Akt
II, misja 1: Lombard odwiedzany po misji 1.
2.1e
- Akt
II, misja 1: Stacja kontroli ctOS-u odwiedzana po misji 1.
2.2
- Miejsce
rozpoczęcia drugiej misji aktu II.
2.3
- Miejsce
rozpoczęcia trzeciej misji aktu II.
2.4, 2.5
- Miejsce
rozpoczęcia czwartej i piątej misji aktu II.
2.4a
- Akt
II, misja 4: Nielegalna gra w pokera.
2.5a
- Akt
II, misja 5: Pierwszy generator.
2.5b
- Akt
II, misja 5: Drugi generator.
2.5c
- Akt
II, misja 5: Trzeci generator.
2.5d
- Akt
II, misja 5: Stacja kontroli ctOS-u odwiedzana po misji 5.
2.6
- Miejsce
rozpoczęcia szóstej misji aktu II.
2.6a
- Akt
II, misja 6: Pierwszy terminal.
2.6b
- Akt
II, misja 6: Drugi terminal.
2.6c
- Akt
II, misja 6: Trzeci terminal.
2.6d
- Akt
II, misja 6: Wieża ctOS-u.
2.7, 2.15, 4.1, 5.1
- Miejsce
rozpoczęcia siódmej i piętnastej misji aktu II, a także pierwszej misji aktów IV i V.
2.8
- Miejsce
rozpoczęcia ósmej misji aktu II.
2.9
- Miejsce
rozpoczęcia dziewiątej misji aktu II.
2.9a
- Akt
II, misja 9: Fabryka Sienna Brick.
2.9b
- Akt
II, misja 9: Miejsce pobytu Bedbuga.
2.10
- Miejsce
rozpoczęcia dziesiątej misji aktu II.
2.10a
- Akt
II, misja 10: Marina.
2.10b
- Akt
II, misja 10: Stacja kontroli ctOS-u odwiedzana po misji 10.
2.11
- Miejsce
rozpoczęcia jedenastej misji aktu II.
2.11a
- Akt
II, misja 11: Klub Infinite 92.
2.12
- Miejsce
rozpoczęcia dwunastej misji aktu II.
2.13
- Miejsce
rozpoczęcia trzynastej misji aktu II.
2.13a
- Akt
II, misja 13: Siedziba gangsterów.
2.14
- Miejsce
rozpoczęcia czternastej misji aktu II.
2.14a
- Akt
II, misja 14: Wejście do budynku.
2.15a
- Akt
II, misja 15: Budynek z komputerem.
2.15b
- Akt
II, misja 15: Stacja kontroli ctOS-u odwiedzana po zaliczeniu drugiego aktu.
3.1
- Miejsce
rozpoczęcia pierwszej misji aktu III.
3.1a
- Akt
III, misja 1: Opuszczona wieża ctOS-u.
3.1b
- Akt
III, misja 1: Bar Jeda.
3.1c
- Akt
III, misja 1: Furgonetka T-Bone'a.
3.1d
- Akt
III, misja 1: Miejsce dostarczenia furgonetki.
3.2
- Miejsce
rozpoczęcia drugiej misji aktu III.
3.2a
- Akt
III, misja 2: Pierwszy szef ochrony.
3.2b
- Akt
III, misja 2: Drugi szef ochrony.
3.3
- Miejsce
rozpoczęcia trzeciej misji aktu III.
3.3a
- Akt
III, misja 3: Sugerowane miejsce ataku na konwój.
3.4
- Miejsce
rozpoczęcia czwartej misji aktu III.
3.4a
- Akt
III, misja 4: Placówka Blume.
3.5
- Miejsce
rozpoczęcia piątej misji aktu III.
3.5a
- Akt
III, misja 5: Przystań.
3.6
- Miejsce
rozpoczęcia szóstej misji aktu III.
4.2
- Miejsce
rozpoczęcia drugiej misji aktu IV.
4.3
- Miejsce
rozpoczęcia trzeciej misji aktu IV.
4.3a
- Akt
IV, misja 3: Miejsce eskortowania T-Bone'a.
4.4
- Miejsce
rozpoczęcia czwartej misji aktu IV.
4.5
- Miejsce
rozpoczęcia piątej misji aktu IV.
4.5a
- Akt
IV, misja 5: Oczyszczalnia.
4.6
- Miejsce
rozpoczęcia szóstej misji aktu IV.
4.6a
- Akt
IV, misja 6: Parking.
4.7
- Miejsce
rozpoczęcia siódmej misji aktu IV.
4.7a
- Akt
IV, misja 7: Hotel Merlaut.
4.8
- Miejsce
rozpoczęcia ósmej misji aktu IV.
5.1a
- Akt
V, misja 1: Budynek ctOS-u.
5.1b
- Akt
V, misja 1: Pierwsze miejsce wgrania wirusa.
5.1c
- Akt
V, misja 1: Drugie miejsce wgrania wirusa.
5.1d
- Akt
V, misja 1: Trzecie miejsce wgrania wirusa.
5.1e
- Akt
V, misja 1: Latarnia morska.
Miejsca
rozpoczynania głównych misji
Ważne
lokacje
odwiedzane w głównych misjach
Na powyższej mapie Chicago zaznaczone zostały przede wszystkim miejsca rozpoczynania wszystkich głównych misji i są one w kolorze niebieskim. Kolor zielony użyty został z kolei do oznaczenia pozostałych lokacji odwiedzanych w trakcie zaliczania poszczególnych misji. Mowa tu między innymi o sklepach, zamkniętych strefach okupowanych przez wrogów (np. stacja kolejowa) czy garażach. Kolejne litery przy punktach na mapie (a, b, c itd.) mówią o kolejności docierania do tych miejsc.
Rozdział ten rozpoczynasz w szatni. Przytrzymaj klawisz/trigger celowania i spróbuj oddać strzał w stronę Maurice'a. Kolejny krok to wciśnięcie klawisza/przycisku walki wręcz. Po tym jak Aiden ogłuszy wspomnianego mężczyznę zbadaj dokładnie szatnię (warto tak też postępować we wszystkich kolejnych lokacjach odwiedzanych w grze), odnajdując między innymi pierwsze komponenty do tworzenia gadżetów. Po zbadaniu szatni zlokalizuj telefon ogłuszonego Maurice'a i przytrzymaj klawisz/przycisk hakowania żeby się do niego włamać. Odsłuchaj nagrania audio (Maurice Vega 01) i wyjdź z szatni.
Podejdź do nowego znacznika i obejrzyj scenkę ze spotkania z Jordim Chinem. Dowiesz się, że w okolicy pojawili się policjanci i ich ominięcie będzie Twoim pierwszym zadaniem. Na początek radzę wybrać prawy korytarz. Podobnie jak wcześniej warto zbadać okolicę, odnajdując między innymi papierową torebkę z gotówką. Schowaj się za skrzyniami i zaczekaj na pojawienie się w tej okolicy pierwszego policjanta. Dobrze byłoby odwrócić uwagę tej osoby i możesz w tym celu włamać się do prawej maszyny do wyrzucania piłek (Pitching Machine). Możesz ogłuszyć policjanta w walce wręcz lub pozostawić go w spokoju.
Powróć do miejsca, w którym rozmawiałeś niedawno z Jordim i wybierz niezbadany lewy korytarz. Ostrożnie zbliż się do drugiego policjanta. Także i tu warto wspomóc się hakowaniem. Włamanie się do leżącego na ziemi telefonu wzbudzi mianowicie jego zainteresowanie. Możesz wykorzystać tę okazję do zneutralizowania policjanta lub zignorować go. Niezależnie od tego jak się zachowałeś wybierz lewy tunel prowadzący do kolejnego obszaru stadionu.
Wespnij się na kontener, przeskocz nad balustradą i podejmij próbę otwarcia niebieskich drzwi. Po nieudanej próbie zlokalizuj kamerę na lewej ścianie i przytrzymaj klawisz/przycisk hakowania żeby się do niej włamać i automatycznie uzyskać z niej podgląd. Musisz teraz zlokalizować pokazaną na obrazku 1 drugą kamerę i ponownie przytrzymać odpowiedni przycisk żeby na nią "przeskoczyć". Odnajduj kolejne kamery znajdujące się w sąsiednim pomieszczeniu i przełączaj się na nie. Na sam koniec zainteresuj się pokazanym na obrazku 2 panelem kontrolnym zlokalizowanym przy balustradzie. Przytrzymanie klawisza/przycisku hakowania pozwoli ci go uaktywnić i otworzyć niebieskie drzwi.
Wejdź do nowego pomieszczenia i schowaj się za zasłoną, bo przebywa tu pojedynczy policjant. Zgodnie z sugestią gry warto odwrócić uwagę policjanta poprzez skonstruowanie i użycie wabika (Lure). Zabierz komponent ze skrzyni (Electronical Parts), a następnie przytrzymaj klawisz/przycisk inwentarza i potwierdź chęć skonstruowania wabika. Po przygotowaniu gadżetu wyceluj nim w oznaczoną przez grę pobliską ścianę. Na sam koniec musisz zhakować przyczepiony do ściany wabik, dzięki czemu zacznie on wydawać dźwięki.
Wykorzystaj to, że policjant poszedł zbadać źródło podejrzanych dźwięków i wyeliminuj go lub omiń. Do kolejnej lokacji możesz dotrzeć wybierając główne schody lub (jeśli skradasz się) lewe rusztowanie. Schowaj się tu za ladą i załącz Profilera (pojedyncze wciśnięcie klawisza/przycisku hakowania). Rozpocznij skanowanie kolejnych osób z okolicy, dowiadując się nieco więcej na temat każdej z nich. W niektórych przypadkach pojawi się dodatkowo opcja zhakowania telefonu zeskanowanej postaci. Warto decydować się na kolejne hakowania, bo pozwoli ci to m.in. na odczytywanie wiadomości, zdobywanie gotówki czy pozyskiwanie komponentów.
Po tym jak zhakujesz telefony osób z okolic baru (nie jest to obowiązkowe, ale nie warto pomijać tego kroku) zacznij powoli przemieszczać się w lewo, pozostając cały czas ukrytym za zasłoną. Namierz nowe otwarte drzwi i wciśnij pokazany na ekranie klawisz/przycisk żeby do nich przebiec. Skręć tu w prawo i rozważ skorzystanie z odnalezionego po drodze bankomatu, z którego możesz wypłacić wykradzione przed kilkoma chwilami pieniądze. Wysłuchaj rozmowy z hakerem Badboy17 i ostrożnie zbliż się do kolejnej sali.
Nie wchodź do pomieszczenia z wartownikami, tylko zhakuj widoczną za drzwiami kamerę. Przełączaj się w poznany już sposób na kolejne kamery znajdujące się w tym pomieszczeniu aż będziesz w stanie zlokalizować mężczyznę będącego w posiadaniu kodu dostępu. Przytrzymaj klawisz/przycisk hakowania żeby pobrać ten kod. Obróć teraz kamerę w lewo i włam się do zamontowanego na ścianie routera. Po tym jak gra przełączy się na kamerę z serwerowni złam zabezpieczenie tutejszego firewalla (klawisz/przycisk hakowania).
Przytrzymaj klawisz/przycisk inwentarza i wybierz z niego gadżet Zaciemnienie (Blackout), dzięki czemu odetniesz na pewien czas dostawy prądu do całego stadionu. Wejdź do pomieszczenia z wartownikami, skręć w lewo i zacznij skradać się. Korzystaj oczywiście z mijanych po drodze zasłon. Jeśli chcesz możesz wyeliminować wartowników (należałoby atakować ich po kolei), ale bezpieczniej będzie pozostawić ich w spokoju.
Dotrzyj do nowych schodów i zejdź po nich na dół. Wyrusz w stronę nowych drzwi i pozostawaj w prawej części przemierzanej lokacji żeby unikać reflektora śmigłowca. Po znalezieniu się w barze wysłuchaj rozmowy z Jordim. Skorzystanie z oferty baru jest opcjonalne, tak więc udaj się w stronę wyjścia z budynku.
Począwszy od tego momentu musisz unikać sił policji próbujących wytropić Aidena. Zwracaj uwagę na wskazania mini-mapy zlokalizowanej w prawym dolnym narożniku ekranu i chowaj się za zasłoną gdy tylko zauważysz czerwoną ikonę symbolizującą nadjeżdżający radiowóz. Musisz udać się na lewo od wyjścia ze stadionu (północ) i skorzystać z pokazanej na powyższym obrazku alejki (wartu to pomagać sobie opcją biegu). Wejdź do garażu i wsiądź do pozostawionego przez Jordiego czerwonego sportowego sedana.
Uwaga - Jeżeli w dowolnym momencie tej części misji zostaniesz zauważony to rozpocznie się pełnoprawny pościg. Wskazówki dotyczące gubienia policyjnych radiowozów i śmigłowców odnajdziesz w przewodniku do gry.
Wyjedź z garażu i zacznij unikać radiowozów oraz blokad symbolizowanych na mapie przez migające czerwono-fioletowe prostokąty. Twoim zadaniem jest wydostanie się z obszaru oznaczonego szarym okręgiem i w osiągnięciu tego celu może pomóc ci np. przejazd po torach kolejowych czy skorzystanie z jednego z mostów prowadzących do sąsiedniej dzielnicy.
Uwaga - Jeżeli znajdziesz się w sytuacji bez wyjścia to spróbuj zaparkować auto i wcisnąć klawisz/przycisk zgaszenia silnika. O ile radiowóz nie podjedzie do Twojego samochodu na niewielką odległość to uda ci się uniknąć wszczęcia policyjnego pościgu.
Na sam koniec musisz jedynie dotrzeć do aktualnej kryjówki Aidena i jest to motel (Owl Motel) zlokalizowany w dzielnicy Parker Square. Zaparkuj na motelowym parkingu, wyjdź po schodach na górny poziom i udaj się do drzwi prowadzących do kryjówki. Obejrzyj nowy filmik i po wysłuchaniu rozmowy z hakerem Badboy17 wydaj pierwsze punkty rozwoju na odblokowanie nowych zdolności (wskazówki odnośnie ich przydatności odnajdziesz w przewodniku).
Nagrody za zaliczenie misji: 100 punktów doświadczenia + 200 punktów doświadczenia za zgubienie policyjnego pościgu
Pozostań w pomieszczeniu motelowym i dokładnie je zbadaj, dzięki czemu odnajdziesz nowe komponenty potrzebne do konstruowania gadżetów oraz kolejne nagranie audio (Aiden Pierce 05). Po załatwieniu wszystkich spraw wejdź w interakcję z łóżkiem (budzik możesz ustawić na dowolną godzinę). Zaczekaj aż Aiden wybudzi się (przy okazji otrzymasz też pistolet - Spec Ops 1911) i wyjdź z pomieszczenia motelowego.
Zanim będziesz mógł przystąpić do drugiej głównej misji gry zmuszony zostaniesz do rozegrania pierwszego pobocznego zadania z kategorii Wykryte przestępstwa (Crimes Detected). Uaktywnij Profilera (klawisz/przycisk hakowania) i przystąp do skanowania przebywających w pobliżu motelu postaci niezależnych. Szukaj okazji do włamywania się do telefonów wybranych NPC-ów. Po kilku takich włamaniach gra wyświetli na ekranie przebieg rozmowy i dowiesz się z niego o przestępstwie, do którego może wkrótce dojść.
Zgodnie z podpowiedzią gry warto ustawić miejsce przestępstwa jako cel podróży. Wsiądź do dowolnego pojazdu i wyrusz na południowy-wschód. Po dotarciu w okolice oznaczonego przez grę obszaru wysiądź z auta i ponownie zacznij używać Profilera do skanowania przebywających w okolicy osób. Zeskanowanie kobiety stojącej przy alejce (jej personalia są losowo generowane) pozwoli ci z dużym prawdopodobieństwem ustalić, że może się ona za chwilę stać ofiarą przestępstwa. Uratowanie jej stanie się w rezultacie dla Ciebie priorytetem.
Ustaw się w takim miejscu żeby widzieć alejkę, ale nie zbliżaj się do niej żeby nie zostać zauważonym. Zhakuj znajdującą się nad tą alejką kamerę ochrony i obejrzyj przebieg spotkania (powyższy screen). Zgodnie z oczekiwaniami życie zeskanowanej niedawno kobiety znajdzie się teraz w niebezpieczeństwie.
Nie czekaj na dalszy przebieg wydarzeń tylko zamknij podgląd kamery i zacznij biec w stronę atakowanej kobiety. Napastnik rzuci się do ucieczki i musisz wyruszyć jego śladem. Jeżeli chcesz szybko zakończyć ten pościg to możesz postrzelić przestępcę, ale o wiele lepiej jest go obezłwadnić. W takiej sytuacji musisz dostatecznie zbliżyć się do ściganego mężczyzny i wcisnąć klawisz/przycisk walki wręcz. Po zaliczeniu pobocznego zadania wysłuchaj rozmów z Nicole Pearce oraz z Jordim Chinem. Możesz już przystąpić do drugiej głównej misji.
Nagrody za zaliczenie misji: pozytywna reputacja, zdolność Szybkie palce, 500 punktów doświadczenia (mniej jeśli zabiłeś ściganego przestępcę)
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do centralnej części dzielnicy Parker Square. Po dotarciu w pobliże bramy wjazdowej do osiedla High Grove podejdź do zielonego znacznika i przytrzymaj odpowiedni klawisz/przycisk żeby potwierdzić chęć rozpoczęcia misji. Możesz już wjechać na teren osiedla i zaparkować auto przy domu należącym do Nicole Pearce. Wysiądź z samochodu i skorzystaj ze ścieżki zlokalizowanej na prawo od domu żeby dotrzeć do ogrodu.
Po obejrzeniu scenki przerywnikowej skorzystaj z tylnych drzwi wejściowych do domu. W zależności od upodobań możesz rozejrzeć się po wszystkich dostępnych pomieszczeniach (jest tu m.in. komputer z zapisanym e-mailem) lub od razu zatrzymać się przy Nicole, która będzie nękana telefonicznie przez niezidentyfikowaną osobę. Przytrzymaj klawisz/przycisk hakowania żeby zhakować telefon siostry Aidena i podsłuchać rozmowę.
Szybko wsiądź do auta, którego użyłeś do dotarcia do domu Nicole i rozpocznij pościg za samochodem mężczyzny, który ją prześladuje. Celem tego pościgu jest oczywiście zniszczenie pojazdu przesladowcy i możesz tego dokonać na kilka sposobów. Jeżeli nie zakupiłeś jeszcze żadnych zaawansowanych zdolności hakerskich to próbuj po prostu uderzać w auto mężczyzny, licząc na to, że zostanie poważnie zniszczone w wyniku kontaktu z innym pojazdem czy jakimś elementem otoczenia.