Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Kodeks spólek handlowych nie zawiera legalnej definicji zysku. Brak również przepisu, z którego expressis verbis wynikałoby odwołanie do innych regulacji, którym pojęcie to jest znane i zdefiniowane. Autorka, poddając analizie istniejące rozwiązania prawne dotyczące instytucji zysku, wskazuje na konkretne problemy z jakimi mamy do czynienia i przedstawia propozycje rozwiązań. Traktując o zysku, w odniesieniu do aktualnie obowiązujących instytucji Kodeksu spółek handlowych, w pracy uwzględniono szersze tło zagadnienia, prezentując podejście interdyscyplinarne, przedstawiono również stanowisko i dorobek doktryny oraz judykatury.
Z recenzji prof. dr. hab. Witolda Modzelewskiego:
Praca stanowi w większości dojrzałe opracowanie dotyczące problematyki zysku w aspekcie
prawno-handlowym (...) Najbardziej interesujące są rozdziały II, IV i V. Zwłaszcza rozdział
dotyczący ujmowania zysku w sposób dogłębny omawia problematykę rozdziału i podziału
zysku finansowego (...).
Liczba stron: 228
Rok wydania: 2013
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788376417646