Zrównoważone miasto. Stan faktyczny i wyzwania prawne realizacji Agendy 2030 - Marcin Stębelski, Adam Szafrański - ebook
189,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka stanowi efekt dyskusji pracowników naukowych, doktorantów i studentów prowadzonych podczas dwuletniego cyklu zajęć dotyczących prawnych aspektów zrównoważonego rozwoju w ramach projektu naukowo-badawczego „Seminarium Colloquium Legale”, realizowanego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Wydziałem Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Książka zawiera kilkanaście autorskich opracowań dotyczących pogrupowanych w 9 rozdziałów zagadnień związanych z rozwojem miast. Biorąc za punkt wyjścia cel 11 z Agendy 2030 (zrównoważone miasta i społeczności) autorzy poszczególnych tekstów, po przedstawieniu diagnozy istniejącego stanu w odniesieniu do omawianego zagadnienia, przedstawiają występujące w danym obszarze problemy, omawiają podstawy prawne oraz problemy prawne, przedstawiają rozwiązania przyjmowane w innych państwach oraz formułują wnioski w tym postulaty de lege ferenda.

Z recenzji wydawniczej dr hab. Zbigniewa Bukowskiego, prof. UKW:

Książka zawiera przemyślane rozważania, skrupulatnie zbadane tematy, które posiadają wspólną płaszczyznę – zrównoważony rozwój miast. Podkreślić należy, iż Autorzy wypracowali bardzo wiele wniosków de lege latade lege ferenda, które mają zdecydowanie uzasadniony charakter.

Książka ma zarówno istotny aspekt teoretyczny, jak i ważki aspekt praktyczny. Będzie to jedyne na polskim rynku wydawniczym opracowanie w materii prawa zrównoważonego rozwoju miast, stanowiąc istotne źródło informacji dla studentów i pracowników naukowych, a także przedstawicieli praktyki prawniczej oraz administracyjnej.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne