Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
25,00 zł
od 12,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Publikacja pokonferencyjna dotycząca standardów i norm profesjonalnego dziennikarstwa. Autorzy zwrócili szczególną uwagę na tabloidyzację treści medialnych, ekspozycję scen przemocy, wulgaryzację języka mediów, relatywizację działań dziennikarskich, komercjalizację zawartości środków przekazu, celebrytyzację oraz rosnącą rolę autopromocji medialnej.
Publikacja powstała we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Krajową Radą Radiofonii i Telewizji.
Liczba stron: 158
Rok wydania: 2012
Format (wymiary): 14.5x20.3
ISBN: 9788375454079
