Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury. Publikacja prezentuje skomplikowany charakter złożoności między dwoma światami bardzo często rozpatrywanymi oddzielnie - kulturą i zarządzaniem.
Liczba stron: 210
Rok wydania: 2014
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788375566277
Wydanie: 1
