Zanzibar przewodnik Lajt -  - książka

Zanzibar przewodnik Lajt książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kim był Tippu Tipp? Czy Królowa mieszka na Zanzibarze? Jakie są zasady podglądania delfinów? Gdzie lot balonem kończy się piciem szampana w buszu? Zanzibar, czyli nowe spojrzenie na wyspę. Podczas wyjazdu z Pascalem zawołasz: Zanzi, bar wzięty! W 1876 r. Henry Morton Stanley opromieniony niedawnym odnalezieniem nad jeziorem Tanganika Davida Livingstone’a („Dr Livingstone, jak sądzę?”), zaczyna swoją wielką wyprawę odkrywczą w poprzek kontynentu. Nie wie jednak, że cała wschodnia część tej krainy jest już od jakiegoś czasu odkryta. Tippu Tip ogałaca ją z kości słoniowej i – jeśli to akurat możliwe – z ludzi. Buduje także faktorie, drogi, odbiera hołdy od miejscowych władców. I wprost bajecznie się bogaci. Widząc jego nieprzeciętny talent, ale także bojąc się potencjalnej konkurencji, sułtan Zanzibaru potwierdza, że działa on na jego zlecenie i w jego interesie. Powstaje Wielki Zanzibar. Marcin Mińkowski, podróżnik, autor książki Tam, gdzie nie ma coca-coli Zanzibar ma syna, którego sława obiegła cały świat. W ciągu całego życia jednak tak skrzętnie ukrywał swoje pochodzenie, że nawet dziś wiele osób, choć doskonale zna jego nazwisko i dokonania, nie zdaje sobie sprawy, w jak egzotycznym miejscu przyszedł na świat. Jeśli więc ktoś planuje zwiedzanie wyspy śladami tej słynnej osoby, musi zmienić się w prawdziwego detektywa… Jordan Babula, dziennikarz miesięcznika „Teraz Rock”

Liczba stron: 156

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 11.6x19.0

ISBN: 9788376426013

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.