Zachowania w organizacji - Robbins Stephen P., Judge Timothy A. - książka

Zachowania w organizacji książka papierowa

Robbins Stephen P., Judge Timothy A.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Jest to trzecie wydanie podręcznika cieszącego się dużym zainteresowaniem studentów oraz menedżerów w Polsce i na świecie. Autorzy prezentują w nim najważniejsze zagadnienia dotyczące zachowań jednostek i grup w organizacji oraz struktury organizacyjnej. Z książki czytelnik dowie się między innymi:
• jakie są zalety i wady grupowego oraz indywidualnego podejmowania decyzji,
• w jaki sposób motywować i wynagradzać pracowników,
• co to jest inteligencja emocjonalna,
• jak zbudować efektywny zespół pracowników,
• co to jest organizacja wirtualna,
• na czym polega skuteczne komunikowanie się w organizacji,
• jakie są współczesne poglądy na przywództwo,
• które taktyki sprawowania władzy w organizacji są najskuteczniejsze,
• w jaki sposób rozwiązywać konflikty w organizacji,
• jakie są zalety i wady poszczególnych struktur organizacyjnych,
• co to jest kultura organizacji,
• jak przezwyciężać opór pracowników wobec zmian.
Przedstawione zagadnienia ułatwiają zrozumienie zachowań ludzi w organizacji oraz efektywniejsze kierowanie pracownikami. Walorami książki są umiejętne połączenie teorii z praktycznymi przykładami oraz przystępny styl.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów ekonomii, zarządzania, psychologii, socjologii, dziennikarstwa, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także uczestników szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.

Liczba stron: 404

Rok wydania: 2012

Tłumacz: Ehrlich Andrzej

Format (wymiary): 16.0x24.0cm

ISBN: 9788320819793

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.