Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji - Małgorzata Tyrańska - ebook

Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji ebook

Małgorzata Tyrańska

0,0
99,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W monografii zaprezentowano proces zarządzania zasobami ludzkimi jako proces oparty na kompetencjach. Głównym celem tego procesu jest zagwarantowanie organizacji odpowiednich zasobów kompetencyjnych, niezbędnych do osiągania jej strategicznych celów. Kompetencje będąc narzędziem integrującym poszczególne procesy zarządzania zasobami ludzkimi (rekrutację i selekcję pracowników, ich adaptację, ocenianie, rozwój, wynagradzanie) decydują o spójnej ich realizacji.

Całość rozważań została przedstawiona w trzech częściach, w ramach których wyróżniono dziewięć obszarów badawczych stanowiących kolejne rozdziały monografii, które prezentują metody oraz instrumenty zarządzania kompetencjami, stanowiące obszar zainteresowania zarówno teoretyków jak i praktyków zarządzania.

Książka jest adresowana do:

  • naukowców, których obszarem zainteresowań naukowych jest zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie kompetencjami,
  • specjalistów, menedżerów, dyrektorów działów HR,
  • menedżerów różnych działów zarządzających swoimi zespołami,
  • ekspertów, trenerów specjalizujących się w tematyce zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania kompetencjami.

Publikacja może także stanowić cenne źródło informacji dla studentów różnych form studiów takich kierunków, jak: zarządzanie, ekonomia, psychologia, socjologia.

Autorzy monografii, pracownicy Katedry Zarządzania Zasobami Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, zadedykowali książkę zmarłej Pani Profesor Renacie Oczkowskiej, która przez wiele lat kierowała ich Katedrą.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.