Właściwe słowa - Phil M. Jones - ebook + audiobook

Właściwe słowa ebook i audiobook

Phil M. Jones

4,3

Ten tytuł dostępny jest jako synchrobook® (połączenie ebooka i audiobooka). Dzięki temu możesz naprzemiennie czytać i słuchać, kontynuując wciągającą lekturę niezależnie od okoliczności!
Opis

 

Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika.

 

Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem.

 

Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy. Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy skuteczności prostych technik językowych i oferuje jasne przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach.

 

Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak:

 

  • prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, jednocześnie zwiększając komfort rozmówcy;
  • wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę;
  • unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytań otwartych;
  • budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie porównań;
  • umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.

 

Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – skuteczna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie.

 

***

 

Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym.
Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition

 

Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na twoje warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magicznych słowach: „Kup tę książkę!”. Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie lub chce robić doskonałe pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi i motywować ich do działania.
Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. wizerunku korporacyjnego

 

Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam potężne narzędzia w postaci słów i pokazuje, jak się nimi posługiwać, aby wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia.
Ian Altman, współautor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com

 

Jeśli chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak niebywale skuteczne lekcje.Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań – jest aż tak przydatna.
John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing

 

***

 

Phil M. Jones jest autorem bestsellerów i jednym z najbardziej cenionych trenerów sprzedaży na świecie. W jego szkoleniach poświęconych zapomnianej sztuce komunikacji werbalnej wzięły udział ponad dwa miliony osób na pięciu kontynentach i w ponad pięćdziesięciu krajach, w tym przedstawiciele największych światowych marek. W 2013 roku Philip M. Jones został najmłodszym w historii zdobywcą nagrody BESMA (British Excellence in Sales and Marketing Award) dla Trenera Sprzedaży Roku. Życie dzieli między Londynem a Nowym Jorkiem.

 

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
czytnikach Kindle™
(dla wybranych pakietów)
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 55

Audiobooka posłuchasz w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Czas: 1 godz. 20 min

Lektor:

Oceny
4,3 (20 ocen)
8
9
3
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.
Sortuj według:
Kalalka

Dobrze spędzony czas

Krótka i treściwa. Daje wystarczającą ilość przykładów by stwierdzić, kiedy swoimu komunikatami sami strzelamy sobie w kolano, a kiedy kimś manipulujemy lub dajemy sobą manipulować. Polecam dla poszerzania świadomości.
00

Popularność




Tytuł oryginału: Exactly What to Say.The Magic Words for Influence and Impact

Przekład: Aleksandra Samson-Banasik

Redakcja: Elżbieta Wojtalik-Soroczyńska

Korekta: Maria Żółcińska

Projekt okładki: Michał Duława

Skład i łamanie: JOLAKS – Jolanta Szaniawska

Opracowanie e-wydania:

Copyright © 2017 by Phil M. Jones

All rights reserved

Copyright © 2020 for the Polish edition by MT Biznes Ltd.

All rights reserved

Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentów niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci zabronione. Wykonywanie kopii metodą elektroniczną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym, optycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji. Niniejsza publikacja została elektronicznie zabezpieczona przed nieautoryzowanym kopiowaniem, dystrybucją i użytkowaniem. Usuwanie, omijanie lub zmiana zabezpieczeń stanowi naruszenie prawa.

Warszawa 2020

MT Biznes Sp. z o.o.

www.mtbiznes.pl

[email protected]

ISBN 978-83-8087-858-7 (format epub)

ISBN 978-83-8087-859-4 (format mobi)

Wprowadzenie

Zgaduję, że sięgnąłeś po tę książkę z jednego z poniższych powodów.

Być może jesteś doświadczonym sprzedawcą, który chce rozwinąć umiejętności. Być może prowadzisz biznes i szukasz sposobu na zwiększenie swojego oddziaływania. A może po prostu spodobała ci się pięknie zaprojektowana okładka i poczułeś wewnętrzny przymus zerknięcia do środka. Jednego jestem jednak pewien – fakt, że dobrnąłeś do tego miejsca, świadczy o tym, że jesteś otwarty na zmiany i poważnie traktujesz swój osobisty sukces.

Kiedy przyglądam się ludziom, ich związkom i interakcjom biznesowym – a robię to zawodowo – niezmiennie zadziwia mnie to, że wszyscy korzystamy z tych samych na pozór składników, a jednak osiągamy całkowicie odmienne wyniki.

Wśród przedsiębiorców dysponujących takimi samymi produktami i zasobami są tacy, którzy zmagają się z pozyskiwaniem nowych klientów, i tacy, którzy nie mogą się od nich opędzić. Ci drudzy, choć prezentują różne postawy i podejmują różnorodne starania, mają jedną wspólną cechę: dokładnie wiedzą, co powiedzieć, kiedy to powiedzieć i jak nadać swoim słowom znaczenie.

To odkrycie dało początek mojej fascynacji wpływem, jaki subtelna zmiana języka może mieć na wynik rozmowy. Zmotywowało mnie też do pracy nad odkryciem konkretnych sformułowań, które wyzwalają zmiany w systemie przekonań rozmówcy.

W 2012 roku wydałem cieniutką książeczkę Magic Words, będącą kompilacją słów, które przewijają się w moich szkoleniach i wystąpieniach. Jestem z niej bardzo dumny i to bynajmniej nie dlatego, że ta mała książeczka znalazła się na wielu listach bestsellerów. O wiele ważniejsze jest dla mnie to, że ludzie, którzy ją kupili, nie odłożyli jej na półkę, tylko przeczytali, zastosowali to, czego się z niej dowiedzieli, i osiągnęli świetne wyniki wyłącznie dzięki prostym zmianom w doborze słów, których używają na co dzień.

Pozwól, że wyjaśnię pokrótce, czym są tytułowe Magiczne Słowa.

Magiczne Słowa to zestaw słów, które trafiają wprost do naszej podświadomości. Podświadomość jest potężnym narzędziem w procesie decyzyjnym, ponieważ jest zaprogramowana do bezwysiłkowego, bezrefleksyjnego dokonywania wyborów. Mechanizm jej działania można przyrównać do komputera, który przewiduje jedynie dwie opcje – „tak” lub „nie”, nigdy „być może”. Podświadomość jest silna, zdecydowana i działa błyskawicznie. Używanie słów, które przemawiają do tej właśnie części umysłu – nieznającej wahania i reagującej w oparciu o odruchy daje ci ogromną przewagę w rozmowie i może ułatwić ci postawienie na swoim.

PRZYKŁADY

Jeśli zastanawia cię, w jakich sytuacjach twoja podświadomość przejmuje dowodzenie, oto kilka przykładów:

Kontrolowanie oddechu, kiedy śpisz.

Asystowanie w rutynowych czynnościach, które wykonujesz, prowadząc samochód na znajomej trasie.

Kierowanie uwagi na wszystko, co choć w najmniejszym stopniu przypomina twoje imię.

Każdy z nas codziennie polega na podświadomości, która w dużej mierze wyręcza nas w uciążliwym przetwarzaniu wciąż tych samych informacji, dokonywaniu stałych wyliczeń i podejmowaniu rutynowych decyzji.

W tej książce wracam do wielu z tych Magicznych Słów, dodaję kolejne i podaję konkretne przykłady ich użycia w praktyce. Chcę ci wyjaśnić, dlaczego są tak szczególne, chcę też pomóc znaleźć dla nich szersze zastosowanie w twoim codziennym życiu.

Są sprawdzone i niezawodne, jeśli właściwie się z nich korzysta. Jednak ta książka to coś więcej niż tylko Magiczne Słowa. Każdy z jej rozdziałów da ci wgląd w to, co podsyca ludzkie zainteresowanie i nauczy cię, jak – dzięki prostym do wprowadzenia zmianom – można znacząco ułatwić sobie życie. Tak, rady, które tu znajdziesz, odnoszą się przede wszystkim do rozmów biznesowych i mają na celu poprawę twoich wyników sprzedaży, ale każdą z nich możesz bez trudu przenieść na grunt pozostałych sfer życia, aby stać się bardziej przekonującym i wpływowym we wszystkim, co robisz.

Czytając, miej pod ręką notatnik i długopis. Za każdym razem, gdy zapoznasz się z nowymi Magicznymi Słowami, próbuj tworzyć swoje własne przykłady ich zastosowania i tak szybko, jak to możliwe, zacznij je testować, a za każdym kolejnym razem będziesz czuć się pewniej i bardziej komfortowo. Wszystko, o czym piszę, może się wydawać proste, ale proste niekoniecznie znaczy łatwe do wykonania. Do dyskomfortu można i trzeba się przyzwyczaić.

Z niecierpliwością czekam na wieści o tym, co Magiczne Słowa zmieniły w twoim życiu – czy nadały większe znaczenie twoim rozmowom i stały się katalizatorem korzystnych decyzji twoich klientów. Mam wielką nadzieję, że podzielisz się ze mną swoimi wynikami i doświadczeniami na dowolnej platformie społecznościowej.