Więzy krwi - Hatzfeld Jean - książka

Więzy krwi książka papierowa

Jean Hatzfeld

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Francuski reporter Jean Hatzfeld, autor trylogii o rwandysjkim ludobójstwie, kilkanaście lat po bratobójczej wojnie wraca do Rwandy, by oddać głos drugiemu pokoleniu traumy – dzieciom ocalałych Tutsi i uwięzionych Hutu.

„Więzy krwi” to poruszające świadectwa tych, którzy choć odziedziczyli bolesne wspomnienia, starają się pogodzić z losem. W miejscu, „gdzie mądrość ucierpiała z powodu braku starszych pokoleń”, a podświadoma chęć zemsty miesza się z dziecięcą naiwnością, Hatzfeld ukazuje, że wspólne przepracowanie przeszłości pomaga z nadzieją spoglądać w przyszłość tym, którzy nie mieli wpływu na traumatyczną historię.


„Nieprawda, że życie po ludobójstwie wszędzie wygląda tak samo. Dzięki tej rozdzierającej książce dowiecie się, jak wyglądało ludobójstwo w raju na ziemi i jakie kłopoty z pamięcią o nim mają ci, co przeżyli.” Adam Szostkiewicz, „Polityka”

„Piąta książka Jeana Hatzfelda na temat ludobójstwa dokonanego w 1994 roku w Rwandzie, jego skutków, jego obecności w pamięci ocalałych, zabójców, dziś także w pamięci drugiego pokolenia. "Więzy krwi" to kontynuacja, a zarazem nowy etap w twórczości pisarza.” Macha Séry, „Le Monde des Livres”

„Pytanie o prawdę obsesyjnie powraca w rodzinnych rozmowach. Czy rodzice chcą naprawdę wszystko opowiedzieć, a dzieci naprawdę chcą wszystkiego wysłuchać?” Marie-Laure Delorme, „Le Journal du Dimanche”

Liczba stron: 264

Rok wydania: 2020

Tłumacz: Giszczak Jacek

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788380495685

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.