Wektory władzy - Cussler Clive, Brown Graham - książka

Wektory władzy książka papierowa

Cussler Clive, Brown Graham

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

57,90 zł
od 29,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

KURT AUSTIN I ZESPÓŁ PROJEKTÓW SPECJALNYCH NARODOWEJ AGENCJI BADAŃ MORSKICH I PODWODNYCH (NUMA) MUSZĄ ZNALEŹĆ ZAGINIONY STATEK Z ŁADUNKIEM, KTÓRY W RĘKACH HAKERÓW I TERRORYSTÓW BYŁBY NAJBARDZIEJ ZABÓJCZĄ BRONIĄ EPOKI CYFROWEJ.

1808. Morze Południowochińskie. Dwie grupy chińskich piratów walczą o bezcenny ładunek zgromadzony na jednym ze statków. Wybuch wulkanu zatapia wszystkie okręty i… skarb.

Czasy współczesne. Frachtowiec przewożący do USA superkomputery o niewyobrażalnej mocy znika nagle bez śladu na zachodnim Pacyfiku. Do akcji wkraczają wszystkie agencje wywiadowcze Stanów Zjednoczonych, ale zadanie odnalezienia prawdopodobnie zatopionego statku otrzymuje NUMA.

Kurst Austin i Joe Zavala przerywają poszukiwania skarbu królowej piratów i szybko odkrywają, że zniknięcie frachtowca jest tylko jednym z elementów skomplikowanego oszustwa, mającego na celu zdobycie kontroli nad cyfrowym światem, co w obecnych czasach oznacza dominację w świecie rzeczywistym.
Czy NUMA zdąży zapobiec globalnej katastrofie?

CLIVE CUSSLER to najpopularniejszy na świecie autor powieści przygodowo-sensacyjnych. Podróżnik, badacz historii katastrof morskich, poszukiwacz zatopionych wraków. To jedyny pisarz, którego wydawane w 105 krajach powieści od ponad pół wieku nie schodzą ze szczytów list bestsellerów. Clive Cussler nazywany jest Wielkim Mistrzem Przygody i fascynuje czytelników w każdym wieku.

Liczba stron: 384

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Kuraszkiewicz Kamil

Format (wymiary): 13.0x20.0cm

ISBN: 9788324184866

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.