Ocean chciwości - Cussler Clive, Brown Graham - książka

Ocean chciwości książka papierowa

Cussler Clive, Brown Graham

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka wydana w serii Wielkie Litery – w specjalnym formacie z dużą czcionką dla seniorów i osób słabowidzących.

ŚWIATOWY BESTSELLER MISTRZA POWIEŚCI PRZYGODOWYCH

Cykl "Z archiwów NUMA"

Kurt Austin i Zespół Specjalny NUMA w nowym wybuchowym thrillerze Wielkiego Mistrza Przygody muszą rozwikłać kolejną zagadkę historii i zmierzyć się z miliarderką, która chce zakończyć epokę ropy naftowej!

Światowe zasoby ropy znikają w niewytłumaczalny sposób, gospodarka staje na skraju zapaści, a kluczem do uratowania przyszłości jest tajemnica sprzed pięćdziesięciu lat.

Kurt Austin i ekipa NUMA dostają od prezydenta Stanów Zjednoczonych zadanie natychmiastowego wyjaśnienia przyczyn kryzysu. Trop wiedzie do genialnej miliarderki, opracowującej alternatywne źródła energii, która teraz poszukuje wraku okrętu podwodnego, zaginionego w 1968 roku na Morzu Śródziemnym.
Czy Kurt Austin, ścigany przez płatnych zabójców, zdoła ją wyprzedzić i zdobyć tajemniczy ładunek, od którego zależą losy świata?

CLIVE CUSSLER to najpopularniejszy na świecie autor powieści przygodowo-sensacyjnych. Podróżnik, badacz historii katastrof morskich, poszukiwacz zatopionych wraków, sam był uosobieniem przygody, tak jak jego najsławniejszy bohater – Dirk Pitt.
Clive Cussler to jedyny pisarz, którego powieści – wydawane w 105 krajach – przez pół wieku nie schodzą ze szczytów list bestsellerów. Clive Cussler został nazwany Wielkim Mistrzem Przygody, który ­fascynuje czytelników w każdym wieku.

Liczba stron: 366

Tłumacz: Klonowski Tomasz, Pintara Maciej

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788324181537

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.