The emergence and development of clusters in Poland -  - książka

The emergence and development of clusters in Poland książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka jest adresowana do wszystkich zainteresowanych problematyka klastrów planujących intensyfikację współpracy międzynarodowej zwłaszcza w zakresie badań empirycznych gospodarki regionu, jej powiązań z gospodarką globalną w tym w szczególności kształtowania relacji między sieciami globalnymi i sieciami lokalnymi.
W relacjach tych szczególne znaczenie ma kształtowanie kapitału społecznego jako czynnika harmonizującego stosunki międzyludzkie w sieci, pozwalającego intensyfikować te stosunki, a tym samym przyczyniać się do wzrostu przedsiębiorczości w sieci lokalnej i wzrost konkurencyjności tych przedsiębiorstw. Książka składa się z trzech części. W pierwszej znajdują się artykuły dotyczące „Roli klastrów w rozwoju lokalnym i regionalnym”. Rozdział ten poświęcony jest głównie problemom teoretycznym, którym jednakowoż znajomość ułatwia kreowanie i monitorowanie polityki regionalnej. Część druga poświęcona jest problemowi wpływu klastrów na wzrost kapitału społecznego. Przeprowadzone badania wskazują, że dzięki istnieniu klastrów wzrasta poziom kapitału społecznego, co z kolei umacnia integrację klastra, podnosi jego konkurencyjność i sprzyja wzrostowi przedsiębiorczości w klastrze. Część trzecia zatytułowana „Struktura wybranych przypadków” ukazuje potencjalne olbrzymie możliwości aktywizacji regionów lub nadania nowych impulsów dzięki właściwym działaniom wobec klastrów. To wielkie wyzwanie dla polityków, samorządowców, biznesmenów i naukowców.

Liczba stron: 208

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788372517401

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.