Technopolityka w świecie nowych mediów -  - książka

Technopolityka w świecie nowych mediów książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Oddawany w ręce Czytelników tom, oczywiście daleki od wyczerpania złożoności i wieloaspektowości podejmowanej tematyki, zawiera różnorodne wątki lokujące się w orbicie tytułowej, interdyscyplinarnej "technopolityki". Odnosi się zarówno do rozważań teoretycznych, których wspólnym mianownikiem jest wzajemna relacja między światem polityki, technologii i mediów, jak i do konkretnych ustaleń empirycznych, które dają wyraz dynamice rzeczywistości społecznej, obfitującej w nieustannie nowe fenomeny, czekające na wyjaśnienie i zrozumienie.

Tę jakże trudno uchwytną dynamikę chcieliśmy jako redaktorzy zawrzeć w niniejszej publikacji, choć - jak to zwykle z dynamiką bywa - w momencie wysłania tekstów do druku skazaliśmy się automatycznie na niechybną porażkę. Mając tego świadomość, mamy jednocześnie nadzieję, że książka spotka się z żywym zainteresowaniem nie tylko środowiska akademickiego, polityków i wyborców, lecz wszystkich uczestników świata polityki i użytkowników nowych mediów.
Fragment książki, s. 23-24

Liczba stron: 326

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 15.5x23.5cm

ISBN: 9788327711823

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.