5,90 zł
#11/2020
W numerze między innymi:
Kontrowersyjny wywiad z Simone Kermes: dlaczego nie chce występować dla swoich fanów w sieci? Dyskusja redakcyjna o zalewie stremowanych koncertów: czy z nich korzystamy i jak wzrost popularności tego medium zmieni życie muzyczne?
Monika Pasiecznik śledzi ideę koncertów domowych i transmisji muzyki na odległość poprzez wieki, a Wioleta Żochowska pokazuje, jak w sposób twórczy można posłużyć się streamingiem.
Korespondencje zagraniczne: Leszek Bernat opisuje sytuację muzyków we Francji, a Alida Podłaszczyk-Nowakowska – w Hiszpanii.
Relacje z wydarzeń muzycznych w sieci; jak poradziła sobie z pandemią scena muzyki tradycyjnej? Jak wygląda życie muzyczne doby nowej normalności? Jak w sytuacji pandemii odnajdują się agenci operowi? Czy reaktywacja Flisa jest możliwa?
Recenzje nowości płytowych: opera Leonarda Vinciego o Zygmuncie II Auguście, pierwsza rejestracja VI Symfonii Krzysztofa Pendereckiego, muzyczne wędrówki Seong-Jin Cho, Schumann w interpretacji Johna Eliota Gardinera, modernistyczne koncerty w ujęciu Julii Kociuban, nowe wydawnictwa Sutari, Alabastra DePlume i Katariny Gryvul.
Recenzje pierwszej polskiej książki o muzycznej kulturze Indonezji oraz nowej serii utworów na fortepian.
Artykuł Antoniego Michnika o Florianie Schneiderze i zespole Kraftwerk oraz Gabriel Bacquier we wspomnieniu Leszka Bernata.
Pierwsza część ilustrowanej zdjęciami archiwalnymi muzycznej historii Doliny Szwajcarskiej pod smakowitym tytułem Truskawki i symfonie.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format: