Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych „tradycyjnych”, systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennikarstwie i modelach korzystania z mediów. Nic zatem dziwnego, że te dokonujące się dynamicznie zmiany stały się obecnie najpopularniejszym przedmiotem badań medioznawczych na świecie, w kraju, gdyż ich dokumentowanie i analizowanie jest nie tylko wyzwaniem naukowym, ale i powinnością badaczy współczesności. Dlatego dobrze się stało, że powstaje publikacja poświęcona temu zagadnieniu. Jej głównymi zaletami są: wielowątkowość podjętych w kolejnych rozdziałach zagadnień oraz aktualność.
Prof. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Niesłychanie dynamiczny rozwój komunikacji internetowej sprawia, że dla wszystkich ludzi urodzonych w ostatnich dwudziestu latach media internetowe stały się już naturalnym środowiskiem życia, edukacji, pracy i przyjemności. Gdy uważniej zaczniemy przyglądać się mediowym serwisom internetowym, blogosferze, operatorom i firmom oferującym usługi komunikacyjne, regulacjom prawno-rynkowym mającym podobno zapewnić swobodny przepływ i dostęp do zasobów internetowych, to okazuje się, że internet opiera się na fundamencie pieniądza zarabianego na każdym użytkowniku (...). Proponowana publikacja daje nam liczne przykłady z poszczególnych kontynentów na temat tego, jak różni właściciele mediów korzystają z potencjału przekazu internetowego, jaki to ma wpływ na ewolucję systemów medialnych oraz jakie przynosi to skutki społeczne i polityczne.
Prof. dr hab. Jerzy Olędzki, Uniwersytet Warszawski
Liczba stron: 374
Rok wydania: 2016
Format (wymiary): 15.9x23.5
ISBN: 9788375456745