Rozmowy na koniec wieku 1 - prowadzą Katarzyna Janowska, Piotr Mucharski - ebook

Rozmowy na koniec wieku 1 ebook

prowadzą Katarzyna Janowska, Piotr Mucharski

0,0

Opis

Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej! 
Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie. 

  

Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social mediach: 

Zapis dziewiętnastu wywiadów telewizyjnych, w których wybitni przedstawiciele polskiego świata religii, nauki i kultury mówią o swoich odczuciach, przemyśleniach i niepokojach związanych ze schyłkiem epoki. 
 
z Czesławem Miłoszem o utopiach i Apokalipsie 
z bpem Tadeuszem Pieronkiem o ludzkim i Boskim pomyśle na świat 
z Jackiem Woźniakowskim o wychowaniu 
z Krzysztofem Piesiewiczem o wstydzie i nagości 
ze Stanisławem Lemem o wiedzy i ignorancji 
ze Stefanem Swieżawskim o znakach czasu 
z Zygmuntem Kubiakiem o pogaństwie 
z ks. Józefem Tischnerem o wcieleniu 
z Rafaelem Scharfem o dwóch najsmutniejszych narodach świata 
z Kazimierzem Kutzem o śląskiej rozpaczy 
z Andrzejem Wajdą o duszy polskiej 
z Jerzym Nowosielskim o diable 
z Władysławem Stróżewskim o prawdzie, dobru i pięknie 
z bpem Alfonsem Nossolem o europejskiej wieży Babel 
z Pawłem Hertzem o podróży i wędrówce 
z Janem Andrzejem Kłoczowskim OP o Nowej Erze 
z Jerzym Pomianowskim o tajemnicy Rosji 
z Andrzejem Szczeklikiem o sztuce lekarskiej 
z Jerzym Turowiczem o Ziemi Obiecanej 

 

Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego. 
Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych. 

 

Książka dostępna w zasobach: 

Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Asnyka w Kaliszu 

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Rok wydania: 1997

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.