Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Tom składa się z 18 artykułów poświęconych różnym rozumieniom wartości w retoryce, wartości retorycznych oraz wartości widzianych z perspektywy retoryki:
- w przemówieniach głów państw (amerykańskich i polskich),
- w gatunkach celebracyjnych (laudacje, konkursy),
- w przemówieniach motywacyjnych (TEDx),
- w gatunkach prasowych (m.in. felieton, artykuł publicystyczny, artykuł popularnonaukowy),
- w gatunkach literackich i użytkowych (biografia, poezja, wydawnictwa okolicznościowe),
- w przekazach internetowych i marketingowych (infografiki, blogi, dyskurs marki),
- w literaturze i kulturze dawnej (ikonografia, oratorstwo, edytorzy, publicyści).
Książka ma charakter interdyscyplinarny, łączy różne dziedziny twórczości i różne dyskursy w przestrzeni publicznej. Spoiwem tematycznym tekstów jest perspektywa retoryczna, czyli odkrywanie mechanizmów perswazyjnych w procesie promowania wartości w kulturze, polityce i mediach.
******
Rhetoric and Values
The book is concerned with the rhetorical perspective, that is, discovering the mechanisms of persuasion in the process of promoting values in culture. The publication is interdisciplinary in character, it links togethers different areas of creative work and different discourses in the public sphere.
Liczba stron: 340
Rok wydania: 2021
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788323538677
