Rachunkowość podmiotów leczniczych i jej potencjał informacyjny - Maria Hass-Symotiuk, Magdalena Kludacz-Alessandri - ebook

Rachunkowość podmiotów leczniczych i jej potencjał informacyjny ebook

Maria Hass-Symotiuk, Magdalena Kludacz-Alessandri, Małgorzata Cygańska

0,0
110,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka omawia możliwości wykorzystania rachunkowości w zarządzaniu podmiotami leczniczymi w Polsce. W tej dziedzinie kluczową rolę odgrywają właściwie skategoryzowane i prawidłowo wykorzystywane informacje finansowe i niefinansowe. Publikacja prezentuje zagadnienia związane z projektowaniem oraz funkcjonowaniem systemu informacyjnego rachunkowości dla podmiotów leczniczych, w szczególności szpitali. Uwzględnienia specyfikę prowadzonej działalności, zasady gospodarki finansowej oraz potrzeby informacyjne kierownictwa i odbiorców zewnętrznych.

Ico_Gray_17.gif [486 B]   W książce mówiono m.in. następujące kwestie:

  • znaczenie informacji finansowych w zarządzaniu podmiotem leczniczym,
  • zasady budowy systemu rachunkowości podmiotu leczniczego, w tym zakładowego planu kont,
  • informację o zasobach i zobowiązaniach oraz obszary ich wykorzystania w zarządzaniu podmiotem leczniczym,
  • potencjał informacyjny sprawozdania finansowego podmiotów leczniczych,
  • kierunki wykorzystania informacji o kosztach w procesie planowani i kontroli oraz budowy systemu motywacyjnego.

Ico_Gray_6.gif [752 B]   Adresaci:
Opisane zagadnienia zilustrowano przykładami z praktyki funkcjonowania konkretnych podmiotów leczniczych. Książka zainteresuje menedżerów podmiotów leczniczych, księgowych a także studentów studiów podyplomowych z zakresu zarządzania jednostkami służby zdrowia oraz studentów studiów ekonomicznych na  kierunkach finanse i rachunkowość oraz zarządzanie. 

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne