Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Wiek XXI to niewątpliwie era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewar- tościowanie hierarchii zasobów kreujących wartość przedsiębiorstwa.Trady- cyjne zasoby,takie jak:ziemia,praca czy kapitał,ustąpiły miejsca zasobom niematerialnym,wśród których kluczowe znaczenie mają zasoby wiedzy.Dla przedsiębiorstw oznacza to konieczność tworzenia nowych systemów informa- cyjnych i informatycznych,poszukiwania nowych metod,instrumentów i na- rzędzi,których produktem finalnym będzie informacja o wysokich parametrach jakościowych,mierzonych jej użytecznością decyzyjną i przydat- nością w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Rachunkowość, odzwierciedlając uwarunkowany sytuacyjnie proces two- rzenia i podziału wartości oraz zaspakajając potrzeby informacyjne szerokie- go grona odbiorców,musi rozszerzać swoje horyzonty poznawcze,korzystać z dorobku innych dyscyplin naukowych wychodzić poza dotychczasowe ujęcia, a co najważniejsze,poszukiwać sposobów pomiaru i prezentacji zasobów nie- materialnych,które umożliwiałyby zarządzanie zasobami wiedzy.Zagadnie- niom tym poświęcono niniejsze opracowanie.
Książka adresowana jest do:studentów wydziałów zarządzania i wydzia- łów ekonomicznych,słuchaczy studiów podyplomowych,oraz praktyków: członków zarządu,specjalistów z zakresu marketingu,rachunkowości,con- trollingu i rachunku kosztów.
Liczba stron: 368
Rok wydania: 2009
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788375561098
Wydanie: 1