Przybornik leczenia traum. 165 porad, narzędzi i podpowiedzi, by terapia była udana - Sweeton Jennifer - audiobook

Przybornik leczenia traum. 165 porad, narzędzi i podpowiedzi, by terapia była udana audiobook

Sweeton Jennifer

0,0
59,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Trauma stanowi niewidzialne obciążenie wielu osób; ludzi z urazami psychicznymi jest więcej, niż mogłoby się wydawać. Skutki traumy często znacząco obniżają jakość życia, prowadzą do komplikacji psychicznych i emocjonalnych, a leczenie urazów psychicznych bywa dużym wyzwaniem zarówno dla pacjenta, jak i terapeuty. Pomocą w tym trudnym zadaniu okazują się ostatnie odkrycia w dziedzinach neurobiologii i psychoterapii.

Ten podręcznik dla psychologów klinicznych ułatwi zastosowanie osiągnięć nauki o mózgu w praktyce. Znalazły się tu najnowsze informacje o pięciu najbardziej dotykanych przez traumę obszarach mózgu. Opisano, w jaki sposób urazy psychiczne są powiązane z różnymi zmianami w jego strukturach i jak wpływają na aktywność mózgową. Przedstawiono również szereg technik terapii osób po urazach psychicznych. Poszczególne narzędzia są łatwe w użyciu i przynoszą widoczne efekty w leczeniu. Do omówienia każdej techniki terapeutycznej dołączono krótką listę symptomów traumatycznych, przy których ma ona zastosowanie, a także informację o badaniach naukowych i praktyczne wskazówki dla terapeuty. Wartościowym aspektem książki, z punktu widzenia skuteczności leczenia, jest wsparcie w psychoedukacji pacjenta - zrozumienie, na czym polega i z czym się wiąże uraz psychiczny, stanowi ważny etap procesu zdrowienia.

Spraw, by Twój pacjent mógł się cieszyć silnym, zdrowym i odpornym mózgiem!

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 9 godz. 4 min

Lektor: Czyta: Magdalena Emilianowicz

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.