127,00 zł
Publikacja w usystematyzowany sposób przybliża problematykę wybranych zagadnień współczesnego M&A (Mergers and Acquisitions).
Transakcja M&A umożliwia skokowy rozwój biznesu, gwałtownie zmieniając konkurencyjność przedsiębiorcy. Jest z pozoru podobna do operacji zakupu określonego dobra, ale z uwagi na specyficzny przedmiot charakteryzuje się nie tylko dużą złożonością i stopniem komplikacji, lecz także unikalnością. Przygotowanie i przeprowadzenie takiej transakcji w sposób efektywny pod względem kosztowym i czasowym wymaga doświadczenia i umiejętności menedżerskich.
W książce przedstawiono m.in. następujące zagadnienia:
Autorzy na podstawie swoich bogatych doświadczeń w transakcjach M&A, próbują również ocenić, jaki wpływ na przyszły kształt procesów M&A, a także na treść niektórych regulacji oddziałujących na działalność spółek wywrze kryzys związany z COVID-19.
Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla prawników praktyków, pracowników
administracji, działów kadr, zasobów ludzkich, działów sprzedaży,
marketingu i PR, ekonomistów i księgowych, menedżerów. Będzie
cennym źródłem wiedzy dla przedsiębiorców branż, w których
sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w wyniku COVID-19.
Zainteresuje także przedstawicieli nauki, studentów prawa i
zarządzania, a także słuchaczy MBA, jako szczególna grupa
menedżerska.
Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format: