Procesy rozwojowe przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce - Małgorzata Brojak-Trzaskowska - ebook + książka

Procesy rozwojowe przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce ebook

Małgorzata Brojak-Trzaskowska

0,0
44,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Współczesny rynek generuje nowe wyzwania, które z jednej strony należy rozpatrywać w kontekście szans dla przedsiębiorców, z drugiej jako zagrożenia. W obecnych czasach warunkiem koniecznym dla przetrwania przedsiębiorstw jest inicjowanie procesów rozwojowych, przy zaprojektowaniu i wdrożeniu skutecznych metod, technik i instrumentów w sferze organizacji oraz zarządzania, a także zapewnieniu odpowiedniego wsparcia technicznego, finansowego, ludzkiego i organizacyjnego.

W książce pokazano współczesne trendy w gospodarce, charakterystyczne dla zarządzania przedsiębiorstwami, czyli zarządzania dynamicznego, elastycznego, zorientowanego na oczekiwania różnych grup interesu, zarządzania uwzględniającego nowe oczekiwania społeczne, ukierunkowanego na procesy, rzetelne i kompleksowe informacje, akumulowanie wiedzy oraz upowszechnianie innowacji jako głównych sił motorycznych rozwoju społeczno-gospodarczego. Chcąc przetrwać i rozwijać się przedsiębiorcy, menedżerowie, a także pracownicy powinni systematycznie uczyć się jak skutecznie wdrażać nowe rozwiązania w zakresie organizacji i zarządzania celem zapewnienia konkurencyjności przedsiębiorstwa i wzrostu jego wartości w długim horyzoncie czasu.

Książka, stanowiąca swoiste kompendium wiedzy dotyczącej funkcjonowania i rozwoju podmiotów gospodarczych we współczesnych realiach gospodarczych, ze względu na swoją wartość poznawczą, przejrzysty układ oraz wyczerpujące treści, jest adresowana zarówno do studentów kierunków zarządzania, jak i przedstawicieli praktyki gospodarczej - menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.