Prawo dla startupu - Wieczorek Monika - książka

Prawo dla startupu książka papierowa

Wieczorek Monika

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Budowanie firmy to proces składający się z wielu elementów, z których aspekt prawny przysparza najwięcej trudności. Skomplikowane przepisy i mnogość regulacji powodują, że czasami trudno odnaleźć się w rzeczywistości biznesowej nie tylko nowicjuszom, ale i doświadczonym przedsiębiorcom. Startupy - młode, innowacyjne firmy działające w warunkach podwyższonego ryzyka biznesowego - doświadczają tych trudności jeszcze mocniej. Kiedy podejmują dynamiczne i odważne decyzje, muszą przefiltrować je przez masę przepisów, niedostosowanych często do warunków działalności startupowej. A na to zwykle nie ma ani wystarczająco dużo czasu, ani środków.

Jak zatem nie zagubić się w gąszczu praw i obowiązków przedsiębiorcy? Najlepiej skorzystać z pomocy Moniki Wieczorek. Strona po stronie przybliży Ci ona te aspekty prawne, które musisz znać, jeśli jesteś twórcą startupu. Jeżeli dopiero myślisz o rozpoczęciu przygody biznesowej, w tej książce znajdziesz informacje na temat pierwszych kroków. Dowiesz się, co Cię czeka oraz jak zdobyć kapitał na dalsze działania. Jeżeli jesteś w fazie rozszerzania działalności, poznasz sposoby budowania zaangażowanego zespołu i odpowiedniego zabezpieczania własności intelektualnej. Jeżeli posiadasz już produkt, który chcesz wypuścić na rynek lub który już sprzedajesz, upewnisz się, jakich obowiązków musisz dopełnić, aby zminimalizować związane z tym ryzyko prawne i biznesowe. Dowiesz się również, jak stawić czoła kryzysowi i zmierzyć się z ryzykiem upadłości.

Liczba stron: 224

Rok wydania: 2017

Format (wymiary): 14.0x20.7

ISBN: 9788328326729

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.