Poradnik pracy w Call Center - Damian Błaszak - ebook

Poradnik pracy w Call Center ebook

Damian Błaszak

0,0
20,19 zł

lub
Opis

W życiu ważne jest to aby się kierować tym co mówi ci serce. Tylko TY wiesz co dla Ciebie najlepsze. Pamiętaj o rozwadze. Każda praca, którą wykonywać będziemy jest ważna lecz nie każda jest warta poświęcenia a więc pamiętaj o rozwadze. Książka jest małym poradnikiem dla osób zaczynających w zarobku call center jak i dla tych co chcą poznać podstawy tej pracy.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB
MOBI

Liczba stron: 16

Oceny
0,0
0
0
0
0
0



Damian Błaszak

Poradnik pracy w Call Center

Jak to jest ?

Projektant okładkiDamian B.

© Damian Błaszak, 2021

© Damian B., projekt okładki, 2021

W życiu ważne jest to aby się kierować tym co mówi ci serce. Tylko TY wiesz co dla Ciebie najlepsze. Pamiętaj o rozwadze. Każda praca, którą wykonywać będziemy jest ważna lecz nie każda jest warta poświęcenia a więc pamiętaj o rozwadze.

Książka jest małym poradnikiem dla osób zaczynających w zarobku call center jak i dla tych co chcą poznać podstawy tej pracy.

ISBN 978-83-8245-358-4

Książka powstała w inteligentnym systemie wydawniczym Ridero

Wstęp

Witajcie drodzy czytelnicy, będzie to poradnik czym jest a czym nie jest branża call center. Oczywiście nie będę tu krytykował żadnej firmy lecz konkretne projekty. W tym poradniku chciałbym również pokazać czym są projekty, jak mniej więcej na nich się pracuje jakie są minusy i plusy, zarobek i co najważniejsze jak to wpływa na nasze zdrowie. Jako, że już pracuję jakiś czas w branży call center, dropshippingu oraz marketingu sieciowym wiem już z czym to się wiąże oraz czy w ogóle warto się brać za tą pracę i czy ta praca jest dla każdego. Piszę ten poradnik tylko po to by wyjaśnić pewne zaległości w wiedzy naszego społeczeństwa, z badań jakie przeprowadziłem wychodzi, że spore rzesze ludzi nie potrafią zrozumieć, że jest to ciężka praca a tak często dzwonią na infolinię i myślą, że roboty odbierają i rozmawiają z nimi. Trzeba wiedzieć, że po drugiej stronie stoi też człowiek i ma prawo mieć gorszy dzień.

Mam głęboką nadzieję, że ten poradnik trafi do szerokiego grona czytelników i zrozumieją, że podniesienie tonu podczas rozmowy z konsultantem nie działa.

Życzę miłej lektury.

„Kiedy chadzasz do sklepu obok, obsługa cię zna. Mogą nawet zacząć przygotowywać ci kawę zanim ją zamówisz. Czemu to się nie dzieje w sieci? Czemu nie umiemy odtworzyć tego przytulnego doświadczenia online?”

Neil Patel