Polityka wschodnia Polski -  - książka

Polityka wschodnia Polski książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Autorzy recenzowanej książki próbują odpowiedzieć na pytania, ile w polityce wschodniej III RP jest wciąż kodów znanych z przeszłości (mesjanizm, prometeizm, ideologizacja, imperialne zapędy wobec mniejszych sąsiadów i działanie na osłabienie znienawidzonego imperium); niezależnie od tego, ile w niej treści zabezpieczających racje i interesy państwa polskiego w nowej geopolitycznej przestrzeni; czy mimo zasadniczej zmiany, jaką wniósł rozpad imperium rosyjskiego i możliwości, jakie się otworzyły przed polską polityką wschodnią, irracjonalizm, emocjonalność czy afektywność pozostają w niej nadal dość wyraźnym rysem.
Kolejna na polskim rynku wydawniczym monografia o ponadczasowym i intrygującym problemie badawczym zasługuje na uwagę Czytelnika, dla którego podnoszone przez Autorów kwestie pozostają żywotnymi ze względu na bezpieczeństwo i rozwój, racje i interesy Polski, jej pozycję na mapie Europy i świata w XXI wieku, w szerszej geostrategicznej, geoekonomicznej i cywilizacyjnej perspektywie. Są one wciąż jak otwarta karta, wymagająca dopisywania nowych treści, które pozwolą lepiej zdiagnozować, poznać i zrozumieć politykę zagraniczną państwa, w tym w jej wschodnim wymiarze. Wiele z tekstów zawartych w recenzowanej monografii tak właśnie traktuje wyzwanie, jakie stawiają przed Autorami jej Wydawca i Redaktor naukowy.

Prof. dr hab. Teresa Łoś-Nowak

Liczba stron: 442

Rok wydania: 2021

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788375459838

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.