84,00 zł
Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czystości. Ze względu na dynamikę tej branży oraz jej powszechność i różnorodność, w polskim prawie trudno o proste i jednoznaczne regulacje, które pozbawiłyby przedsiębiorców wątpliwości dotyczących zasad opodatkowania w sektorze FMCG.
W książce przedstawiono m.in. kwestie dotyczące:
Autorzy analizują, m.in. zmiany wynikające z wprowadzenia:
W opracowaniu zawarto również omówienie praktycznych problemów z ich właściwym przyporządkowaniem na przykładzie case study, z uwzględnieniem rozstrzygnięć Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i polskich sądów administracyjnych.
Adresaci:
Książka jest przeznaczona dla specjalistów zajmującym się prawem
podatkowym (doradców podatkowych, biegłych rewidentów,
księgowych, adwokatów, radców prawnych, pracowników administracji
skarbowej) oraz przedsiębiorców działających w sektorze FMCG.
Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format: