Ostatnia szansa Luftwaffe - Anton Gill, Gary Hyland - ebook

Ostatnia szansa Luftwaffe ebook

Anton Gill, Gary Hyland

0,0

Opis

Tę książkę już wkrótce będziesz mógł / mogła wypożyczyć z naszej biblioteki partnerskiej!
Zapisz się do kolejki i zaczekaj, aż pozyskamy ją dla Ciebie. 

  

Aktualizację dostępności potwierdzimy w naszych social mediach: 

https://www.facebook.com/depozytbiblioteczny
https://www.instagram.com/depozytbiblioteczny

Wiele napisano o latających bombach, rakietach V2 i innych zdobyczach niemieckiego przemysłu zbrojeniowego, wykorzystywanych w czasie II wojny światowej. Ale nie wiemy prawie nic o tajnych konstrukcjach lotniczych, które nigdy nie zostały zastosowane w walce, a mogły w dramatyczny sposób zaważyć na wyniku konfliktu. Pod gradem alianckich bomb niemieccy naukowcy opracowali w sekrecie pionierskie plany niewiarygodnych wprost broni.

Fascynująca książka ujawnia nieznane, często sensacyjne fakty o dziesiątkach prototypów, które pod względem technicznym daleko wyprzedzały swoje czasy. Unikatowe, niepublikowane wcześniej zdjęcia pokazują te rewolucyjne projekty. Dzięki zniszczeniu zakładów produkcyjnych i niekompetencji dowództwa Luftwaffe, żaden z nich nie został wprowadzony do służby. Wydarzenia 1945 roku prawdopodobnie potoczyłyby się zupełnie inaczej, gdyby do boju wystartowały te niezwykłe samoloty, przeciwko którym alianci mogli okazać się bezradni.

[opis okładkowy]

 

Książka dostępna w katalogu bibliotecznym na zasadach dozwolonego użytku bibliotecznego.
Tylko dla zweryfikowanych posiadaczy kart bibliotecznych. 


Książka dostępna w zasobach:
Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Rok wydania: 2001

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.