Ochrona środowiska w firmie - Poniewski Filip - książka

Ochrona środowiska w firmie książka papierowa

Poniewski Filip

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Każda prowadzona działalność gospodarcza oddziałuje w pewnym stopniu na środowisko. Przepisy prawa, głównie Prawo ochrony środowiska, a także inne ustawy, nakładają na przedsiębiorców szereg obowiązków w tym zakresie.

Publikacja zawiera wskazówki dotyczące przygotowania się do rozpoczęcia działalności gospodarczej, jej prowadzenia, wykonywania obowiązków sprawozdawczych, zakończenia działalności, pod kątem ochrony środowiska.

W książce omówiono m.in.:
- decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych, w tym, m.in. przypadki, w których nie decyzja nie jest wymagana, procedura uzyskania decyzji, czas obowiązywania decyzji, przeniesienie decyzji na inny podmiot,
- niezbędne do prowadzenia działalności – pozwolenia na:
* wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza,
* wytwarzanie odpadów,
* wprowadzanie ścieków do wód lub do ziemi, z uwzględnieniem nowego Prawa wodnego (Dz.U. z 2017 r. poz. 1566 z późn. zm.),
- pozwolenie zintegrowane, w tym: obligatoryjne uzyskanie takiego pozwolenia, zakres i elementy pozwolenia,
- działania służące zapobieganiu wystąpienia awariom, z uwzględnieniem podziału na zakład o zwiększonym ryzyku wystąpienia awarii oraz zakład o dużym ryzyku wystąpienia awarii,
- obowiązki sprawozdawcze, opłaty za korzystanie ze środowiska oraz kary pieniężne,
- opłatę produktową oraz opłatę recyclingową,
- obowiązki związane z zakończeniem działalności gospodarczej,
- odpowiedzialność za uchybienia obowiązkom związanym z ochroną środowiska, w tym zasada zanieczyszczający płaci.

Liczba stron: 198

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 16.3x23.3

ISBN: 9788378046394

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.