Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Przedłużający się kryzys finansowy oraz trudności gospodarcze wielu krajów przyspieszyły rozwój nowej ekonomii instytucjonalnej, traktowanej jako remedium na te trudności. Ekonomia ta przywiązuje dużą wagę do szeroko rozumianego otoczenia instytucjonalnego (tradycji, kultury, kapitału społecznego) i jego roli w osiąganiu korzystnych rezultatów ekonomicznych. Problematyce tej poświęcona została niniejsza publikacja.
Szczególne miejsce zajmują w niej relacje między nową ekonomią instytucjonalną a naukami o zarządzaniu. Autorzy artykułów i opracowań wskazują na rosnący wpływ tej ekonomii na rozwój nauk o zarządzaniu, co przejawia się w rosnącym ich zainteresowaniu instytucjami. Szczególnie eksponowany jest ekonomiczny aspekt takiego wpływu.
Liczba stron: 500
Rok wydania: 2016
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788375569261
Wydanie: 1