Moje życie z Farrah - ONeal Ryan - książka

Moje życie z Farrah książka papierowa

ONeal Ryan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

On był przystojnym mężczyzną o zniewalającym uroku, nominowanym do Oscara gwiazdorem Papierowego księżyca i kultowego filmu o miłości - Love Story. Ona była pięknym aniołkiem Charliego, symbolem amerykańskiej dziewczyny, a jej plakat zdobił ściany pokojów nastolatków na całym świecie. Historia ich romansu - jednego z najgłośniejszych w Hollywood - przez ponad trzy dziesięciolecia przyciągała uwagę zarówno fanów, jak i mediów.
Ryan i Farrah na początku uwielbiali się nawzajem jako aktorzy, a gdy się poznali osobiście zapałali do siebie namiętną miłością. Wkrótce musieli stawić czoło problemom; rozpad małżeństwa Farrah, burzliwe relacje Ryana z jego córką Tatum i synem Griffinem, rozbieżność w przebiegu karier aktorskich obojga, kłopoty z wychowaniem ich syna Redmonda. Po 17 latach rozstali się. Ryan usiłował zbudować sobie nowe życie, lecz nigdy nie przestał tęsknić za Farrah. Dojrzalsi i mądrzejsi, odnaleźli drogę powrotną do siebie i z entuzjazmem rozpoczęli na nowo wspólne życie. Ich szczęście trwało krótko. U Farrah zdiagnozowano raka i trzy lata później zmarła.
W książce znajdują się zdjęcia z prywatnego archiwum, wśród nich wiele dotychczas niepublikowanych oraz fragmenty listów i dziennika prowadzonego przez Ryana.
To napisana ze szczerością i emocjonalną uczciwością prawdziwa opowieść o miłości.

Liczba stron: 240

Rok wydania: 2014

Tłumacz: Maćczak Janusz

Format (wymiary): 13.5x21.5cm

ISBN: 9788379432493

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.