Młodość Blueberry’ego. Tom 2 -  - książka

Młodość Blueberry’ego. Tom 2 książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Drugi tom zbiorczy opowieści o wczesnych przygodach słynnego komiksowego bohatera Dzikiego Zachodu – Mike’a Blueberry’ego! Album zawiera aż sześć epizodów: „Demony Missouri”, „Kansas w ogniu”, „Piekielny rajd”, „Bezlitosny pościg”, „Trzej obcy w Atlancie” i „Cena krwi”. Trwa wojna secesyjna. Oddział porucznika Blueberry’ego zostaje wysłany na pogranicze stanów Kansas i Missouri, gdzie trwają krwawe walki między zwolennikami Północy i Południa. Mike otrzymuje tajne zadanie odszukania kryjówki konfederackiego pułkownika Quantrilla. W cywilnym ubraniu wyrusza na samobójczą misję... Później czekają go kolejne krwawe bitwy na linii frontu i niewiarygodne przygody na tyłach wroga! Młody bohater jak zwykle spotka na swojej drodze szaleńców, bandytów, wiernych przyjaciół i piękne kobiety. Cykl stworzyli dwaj nieżyjący już klasycy komiksu frankofońskiego: scenarzysta Jean-Michel Charlier („Buck Danny”, „Jim Cutlass”) oraz rysownik Jean Giraud, znany także jako Moebius („Feralny Major”, „Arzach”, „Świat Edeny”). Od epizodu „Demony Missouri” autorem ilustracji do serii jest Nowozelandczyk Colin Wilson („XIII”, „Star Wars”, „Nevada”) , a od opowieści „Piekielny rajd” za scenariusz odpowiada Francuz François Corteggiani, twórca tekstów i rysunków do kilkudziesięciu cykli („Pif i Herkules”, „Smith & Wessą”, „Marine: dziewczynka piratka”).

Liczba stron: 292

Rok wydania: 2022

Tłumacz: Birek Wojciech

Format (wymiary): 21.6x28.5cm

ISBN: 9788328149168

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.