Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki narodowej - Józef Misala - książka

Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki narodowej książka papierowa

Józef Misala

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Głównym, ogólnym celem prezentowanej książki jest przedstawienie podstawowych elementów teorii i polityki konkurencyjności międzynarodowej w warunkach współczesnej gospodarki światowej z uwzględnieniem dorobku teoretycznego i doświadczeń z przeszłości. Temu celowi są podporządkowane rozważania zawarte w kolejnych ośmiu rozdziałach, przy czym w każdym z nich koncentruje się uwagę na teorii i polityce konkurencyjności międzynarodowej w skali makro, a zatem ze szczególnym uwzględnieniem teoretycznych przyczyn i skutków konkurowania między sobą poszczególnych krajów (państw) oraz ich ugrupowań .
Nie oznacza to wcale, że pomija się problemy międzynarodowego konkurowania innego typu podmiotów gospodarczych, zwłaszcza różnego typu przedsiębiorstw i ich zrzeszeń . Te problemy traktuje się jednak z założenia jako drugoplanowe, co nie jest zarazem równoznaczne z niedostrzeganiem ich znaczenia, które jest w sumie duże i rosnące.
Prezentowana książka stanowi rozwinięcie wcześniejszej publikacji prof. Józefa Misali Międzynarodowa zdolność konkurencyjna i międzynarodowa konkurencyjność gospodarki narodowej. Podstawy teoretyczne (2007, Politechnika Radomska). Jej treść jest efektem dalszych badań prowadzonych w Instytucie Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, a także od kilku lat w Katedrze Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Integracji Regionalnej Politechniki Radomskiej.

Liczba stron: 308

Rok wydania: 2011

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788320819250

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.