Microsoft SQL Server 2005 Rozwiązania praktyczne Krok po kroku + CD -  - książka

Microsoft SQL Server 2005 Rozwiązania praktyczne Krok po kroku + CD książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przenieś swoje umiejętności w zakresie baz danych na nowy poziom!
Krok po kroku opanuj zaawansowane umiejętności i techniki projektowania, testowania, wdrażania i utrzymywania baz danych SQL ­Server. Podręcznik ten stanowi idealną pomoc dla projektantów, którzy już opanowali podstawy baz danych. Dzięki ćwiczeniom praktycznym, obszernym przykładom kodu i omówieniu technik ułatwia rozwiązywanie rzeczywistych problemów związanych z zastosowaniem baz danych w biznesie.

Dowiedz się, jak:
- Zarządzać dostępem do danych za pomocą kont serwerowych oraz ról.
- Zaimplementować strategię przywracania po awarii.
- Wykorzystywać funkcje agregujące do wyliczania podsumowań i złożonych wartości statystycznych.
- Optymalizować wydajność zapytań dzięki zarządzaniu statystykami I/O i projektowaniu indeksów.
- Pracować ze zdalnymi źródłami danych, łącznie z bazami danych innych firm.
- Zapewnić zdalny dostęp poprzez Internet lub interfejs usługi warstwy pośredniej.
- Zarządzać transakcjami, wdrażać obsługę błędów i definiować poziomy izolacji.
- Pójść dalej i zacząć używać mechanizmów SQL Server ­Reporting Services i Notification Services.

Dołączona do książki płyta CD zawiera:
• Wszystkie praktyczne ćwiczenia
• Pełną, dającą się przeszukiwać, elektroniczną wersję książki w języku angielskim.

Liczba stron: 356

Rok wydania: 2006

Tłumacz: Stokłosa Piotr

Format (wymiary): 17.0x23.0cm

ISBN: 9788388440878

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.