Microsoft SQL Server 2005 Podstawy baz danych Krok po kroku + CD -  - książka

Microsoft SQL Server 2005 Podstawy baz danych Krok po kroku + CD książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Podręczny przewodnik krok po kroku do nauki podstaw programowania SQL ­Server 2005.
Przeczytaj porady konieczne do rozpoczęcia projektowania baz danych – w pojedynczych krokach. Dzięki temu praktycznemu podręcznikowi, samodzielnie nauczysz się podstawowych umiejętności budowania i zarządzania bazami danych dla nowej genera-cji SQL Server.

Dowiedz się, jak:
- Instalować i konfigurować SQL Server 2005.
- Projektować komponenty bazodanowe za pomocą SQL Server Management Studio.
- Stosować trójstopniowe modelowanie w celu projektowania baz danych spełniających wymagania biznesowe.
- Tworzyć, modyfikować i zarządzać widokami
- Pisać funkcje UDF i procedury składowane za pomocą T-SQL.
- Dodawać, usuwać i uaktualniać informacje w bazach ­danych.
- Pracować z danymi pochodzącymi z różnych aplikacji i starszych systemów.
- Obsługiwać komunikaty o błędach i wyjątki.

Dołączona do książki płyta CD zawiera:
• Wszystkie praktyczne ćwiczenia
• Pełną, dającą się przeszukiwać, elektroniczną wersję książki w języku angielskim

Wykładowcy w firmie Solid Quality Learning łączą dogłębną wiedzę techniczną z praktycznym doświadczniem w rozwiązywaniu rzeczywistych problemów, aby udostępnić zaawansowane rozwiązania i możliwości szkolenia w zakresie platformy bazodanowej Microsoft SQL Server.

Liczba stron: 310

Rok wydania: 2005

Tłumacz: Chaniewska Maria

Format (wymiary): 17.0x23.0cm

ISBN: 9788388440892

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.