Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop - ebook

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji ebook

Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop

0,0
24,95 zł

Opis

 

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.

Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF