Manipulacja w mediach Media o manipulacji -  - książka

Manipulacja w mediach Media o manipulacji książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


Opis

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:

Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 – Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 – Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 – Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 – Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 – Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 – Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 – Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 – Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Tom 12 – Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic


Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Liczba stron: 284

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788375453041

Oceny
0,0
0
0
0
0
0