Konkursy jakości a efektywność lokalnej polityki oświatowej na przykładzie Programu „Samorządowy Lider Edukacji” - Michał Kaczmarczyk, Przemysław Ruta, Maria Zrałek - ebook

Konkursy jakości a efektywność lokalnej polityki oświatowej na przykładzie Programu „Samorządowy Lider Edukacji” ebook

Kaczmarczyk Michał, Przemysław Ruta, Maria Zrałek

0,0
44,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Niniejsza monografia stanowi próbę całościowego przedstawienia założeń
konkursu „Samorządowy Lider Edukacji” i sposobów ich realizacji w kontekście
roli, jaką przedmiotowy konkurs odgrywa w procesie zarządzania jakością
w jednostce samorządu terytorialnego. Autorzy starają się odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób, w jakim zakresie i w jakich aspektach konkurs jakości może przyczyniać się do doskonalenia jakości zarządzania oświatą w jednostkach samorządowych oraz jakie pełni funkcje na rzecz organizacji samorządowej rozumianej w kategoriach podmiotu zarządzania. Metodyka pracy nad powyższymi
zagadnieniami opiera się na studiach literatury przedmiotu (głównie z zakresu
zarządzania, prawa, administracji, politologii, socjologii), analizie materiałów
źródłowych (archiwalnych i statystycznych), na przeprowadzeniu studiów przypadków, wywiadzie, obserwacji (także uczestniczącej) i analizie dokumentacji,
w szczególności dokumentacji wytworzonej w związku z organizacją dziesięciu
kolejnych edycji konkursu „Samorządowy Lider Edukacji”. W tym miejscu Autorzy
dziękują Fundacji Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa za pomoc w przygotowaniu
monografii, która polegała przede wszystkim na udostępnieniu stosownej
dokumentacji oraz udzieleniu cennych wywiadów badawczych, pozwalających
zgromadzić szeroką wiedzę na temat historii i przebiegu konkursu „Samorządowy
Lider Edukacji”, od jego pierwszej edycji, przeprowadzonej w 2011 roku.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne