Kompendium gastroenterologiczne - Gonciarz Maciej, Gonciarz Zbigniew - książka

Kompendium gastroenterologiczne książka papierowa

Gonciarz Maciej, Gonciarz Zbigniew

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Od pierwszego wydania „Kompendium gastroenterologicznego” minęło już osiem lat. W drugim wydaniu uwzględniono postęp, jaki dokonał się w tym czasie w medycynie. Książka może stanowić nieocenioną pomoc w prowadzeniu wstępnej diagnostyki i terapii chorób układu pokarmowego. W publikacji omówiono takie schorzenia układu pokarmowego, jak zakażenie Helicobacter pylorii, choroby czynnościowe, choroba refluksowa, choroba wrzodowa, zespół przerostu flory bakteryjnej jelita cienkiego, choroby związane z glutenem, choroba niedokrwienna jelit, nieswoiste zapalne choroby jelit, rzekomobłoniaste zapalenie jelita, choroba uchyłkowa, rak jelita grubego, ostre zapalenie trzustki czy autoimmunologiczne zapalenie trzustki. Szczególnie dużo miejsca poświęcono chorobom wątroby, których próby klasyfikacji natrafiają na trudności ze względu na różnorodność kryteriów podziału: czynnościowe, morfologiczne, etiopatogenetyczne, czasowe. W niniejszym opracowaniu schorzenia wątroby pogrupowano na te, w których dominują cechy uszkodzeń hepatocelularnych, oraz te, w których przeważają cechy cholestazy. W każdej z tych grup znalazły się więc choroby o różnej etiopatogenezie, o różnym przebiegu klinicznym (ostrym, przewlekłym) i obrazie histopatologicznym, a także związane z różnym ryzykiem powikłań. Książka adresowana jest szczególnie do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, od których w znacznej mierze zależy prawidłowe ukierunkowanie diagnostyki i prowadzenie skriningu omówionych chorób.

Liczba stron: 180

Format (wymiary): 11.0x19.0cm

ISBN: 9788379881901

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.