79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 79,00 zł
Praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze.
Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu.
Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym językiem. Stawia przy tym na wartości, autentyczność i dobre relacje.
W książce obok teorii pojawiają się wybrane case study właścicieli marek, a także znajduje się mnóstwo rozwojowych ćwiczeń. Książka to konkretna pigułka wiedzy o współczesnej marce i rozwoju.
Autorką książki jest Judyta Kowalczyk, ekspertka w dziedzinie Psychologii Brandingu i Reklamy. Empiryczka z holistycznym podejściem do marek oraz biznesów, a także pasjonatka rozwoju osobistego, psychologii analitycznej i filozofii.
Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:
Rok wydania: 2021