Idę do szkoły. Litery. Karty do kaligrafii z pisakiem suchościeralnym - opracowanie zbiorowe - książka

Idę do szkoły. Litery. Karty do kaligrafii z pisakiem suchościeralnym książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Demart
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Co zrobić, żeby dziecko nie zniechęciło się do nauki pisania liter? Zachęcić je atrakcyjną formą poręcznych, idealnie dopasowanych do dłoni dziecka kolorowych kart kaligraficznych!
• Zestaw 48 dwustronnych kart, na których znajdują się 44 litery (te same, które dziecko poznaje w klasie pierwszej) ułożone w porządku alfabetycznym, to doskonałe narzędzie do:
- rozwijania umiejętności motoryki małej dzieci, czyli sprawności dłoni i palców,
- stymulacji precyzji ruchów,
- rozwoju koordynacji wzrokowo-ruchowej,
- regulacji napięcia mięśniowego w obrębie dłoni i obręczy barkowej.
• Na każdej karcie znajduje się prezentacja litery drukowanej i pisanej wraz z zaznaczonym kierunkiem pisania. Umieszczony obok rysunek grafomotoryczny pozwala na „rozruszanie” dłoni i palców tak, aby płynnie przejść do ćwiczeń pisania danej litery w liniaturze po śladzie i samodzielnie, a na koniec do różnorodnych połączeń literowych w wyrazach i całych zdaniach.
• Dołączony do pudełka pisak suchościeralny pozwala na wielokrotne trenowanie pisania liter, wyrazów i całych zdań, a tym samym przyczynia się do niezrażania się, że coś poszło nie tak, i osiągnięcia sukcesu w nauce pisania!
• Na ostatnich kartach znajdują się propozycje ćwiczeń podsumowujących znajomość samogłosek i spółgłosek.
• Karty są przeznaczone dla dzieci prawo- i leworęcznych.

Liczba stron: 96

ISBN: 9788379126750

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.