Hongkong Przewodnik Wakacje w wielkim mieście -  - książka

Hongkong Przewodnik Wakacje w wielkim mieście książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Hongkong to kosmopolityczna metropolia. Niepowtarzalny uroku zawdzięcza udanemu związkowi Wschodu i Zachodu oraz pozostałościom kolonialnej przeszłości. Niewielki obszar, znakomity system komunikacji miejskiej, tanie taksówki, bezpieczne ulice oraz możliwość dojścia do wielu miejsc piechotą czynią z Hongkongu miasto przyjazne turystom. Panorama ze Wzgórza Wiktorii, z zalesionymi stokami, drapaczami chmur na Central i Wan Chai, cieśniną Victoria Harbour i półwyspem Koulun oraz wzgórzami Nowych Terytoriów, jest znana na całym świecie. Nowoczesne wieżowce, drogie hotele i markowe sklepy wytwornej dzielnicy Central kontrastują ze zgiełkiem bocznych alejek, gdzie pełno jest ludzi, stoisk z przekąskami, krzykliwych neonów i sklepików z egzotycznymi towarami. Amatorów pieszych wycieczek i spokoju zachwycą parki narodowe, przez które prowadzą liczne szlaki turystyczne. Warto też zwiedzić okoliczne wyspy – w skład terytorium Hongkongu wchodzi ich aż 234, a rejsy promem pozwalają podziwiać zachwycające widoki.

Jeśli lubisz wielkomiejski gwar, spędź wakacje w Hongkongu. Przekonaj się, co oznacza azjatycka koncepcja „twarzy” i kiedy można zyskać miano „głupiego gueilo”. Skosztuj kurzych łapek, kulek z rybiego mięsa i smażonych mątw na patyku. Odwiedź tętniącą życiem turystyczną dzielnicę Tsim Sha Tsui i sklepiki zielarskie oferujące sproszkowane perły, skóry jaszczurek i wężowe piżmo. Odkryj tajniki gry w madżonga i rozsmakuj się najróżniejszych gatunkach chińskiej herbaty.

Liczba stron: 272

Format (wymiary): 12.5x19.5cm

ISBN: 9788375963038

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.